Küçükken "Orada neler var" diye sormuştu Rüya dedesine.
Dedesi
"Orada gezegenler,yıldızlar ucu bucağı görünmeyecek kadar bir derinlik var."Ve parlayan bir yıldızı göstererek
"Sende benim gönlümün yıldızısın"demişti dedesi Rüya'ya.
Rüya dedesi ve anneannesinin elinde büyümüştü.Annesi ve Babası o çok küçükken kaybolmuşlardı.Hükumetin ve polis ekiplerinin aramalarına rağmen onlardan hiçbir iz bulunamıyordu.
Rüya'ya annesi ve babasından kalan tek şey ise birlikte çekindikleri bir fotoğraftı.Ona bakar ve sevgilerinin hasretini o fotoğrafla göz yaşı dökerek gidermeye çalışırdı.
Bunu bilen dedesi ve anneannesi onların yokluğunu aratmamak için ellerinden geleni yapsalarda bazen sonuca ulaşamazlardı.
Rüya'nın tek bildiği şey ise annesi ve babasının son görüldüğü yerdeki kamera kayıtlarının bulunduğu bölgeye çok yakın hükümetin bir alanı çember içerisine brandalarla kapatıp oraya girişleri yasaklamasıydı.
Rüya çocuk yaşında bile uzaya ilgisi ve merakı çok büyüktü.Dedesi onun için bir teleskop almıştı.Her gece birlikte gökyüzüne bakarlar ve sohbet ederlerdi.
Rüya büyüyor büyüdükçe merakı daha çok artıyor ve daha sık araştırmalar yapıyordu.
Birgün anne ve babasının kaybolduğu yerdeki kapalı bölge yerini araştırmak istedi fakst edindiği bilgiler komplo teorilerinden farksızdı.
Uzaylıların geldiği ve oranın altında bir yıldız geçidi olduğu yazıyordu.
"Uzaylıların indiği yermiş heh" dedi.
Bir diğer bilgiye ise
Arkeolojik kazı çalışmaları sırasında maddi değerleri çok yüksek tarihi eserlere rastlandığı yazıyordu.
"Hükümet köşeyi döndü desene" diye söylendi kendi kendine.
Bir sonuca varamayacağını anlayınca peşinden hiç gitmemişti.
Arkadaşlarıyla buluştu Selin,Alper ve Mehmet ile bir kafede oturmaya gitti.
Selin:
"O brandanın içinde neler olduğunu bulabildin mi?" diye sordu.
Rüya:
"Birkaç saçma teori dışında birşey yok" dedi.
Mehmet:
"Dışarıya bir bilgi sızmadığına göre orada hükümet için çok kıymetli birşeyler olabilir" dedi.
Alper ise Mehmet'in dediklerini kafa sallayarak onayladı.
Gerisi günlük standart sohbetlerden ibaretti.
Akşama doğru vedalaşıp evlerine dağıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN İZİNDE
Science FictionHikayemiz bir arkadaş grubunun uzayda geçen insan dışı canlılarla temasını ve onları arama macerasını konu almaktadır. Tamamen hayal ürüdür. Yorumlarda bu konu hakkındaki fikir ve görüşlerinizi belirtmekten çekinmeyin. Bu ve bunun benzeri hikayeler...