Rüya yavaş yavaş kendine geliyordu.Başı hafif ağrıyordu.Sokak kapının eşiğinden dedesinin sesleri ve sesinden tanıyamadığı bir şahsın konuşmalarını işitiyordu.
Pencerenin önünden sık sık birileri geçiyordu gölgeleri odanın duvarına yansıyordu.Daha dün yaşadığı şoku düşünemeden kulağını seslere yönlendirmişti.
Camdan dışarıya baktı ve evin yan tarafının brandalarla çevrilmeye başladığını gördü.
Hemen odanın kapısını araladı göz ucuyla dedesinin konuştuğu kişileri süzmeye çalıştı.İki kişiydiler ikiside siyah takım elbiseli siyah gözlüklü adamlardı.
Sanki robot gibiydiler.İçeri girmek istiyorlardı evi aramak inceleme yapmak istedikleri kulağına ilişmişti.
İşte o an adeta bir şimşek gibi bir düşünce Rüyanın aklına düşmüştü.
"Annem ve Babamın kaybolduğu yerde brandalar ile kapatmaları şimdide dünkü olaydan sonra odamın yanını kapatmaları tesadüf olamaz" diye aklından geçirdi.
"Kaçmalıyım!" dedi.
Odadan hızlıca çıkıp öbür odaya geçerken
kapının önündeki takım elbiseli adamlar onu bir kapı aralığından görmüştü.
Sesleri dedesine karşı yükselmeye başlamıştı.Adamcağız zaten zor ayakta duruyordu.Rüya diğer odaya geçip camdan dışarıya çıktı sağ tarafına baktı kimse yoktu soluna baktığında ise başka bir takım elbiseli adam:
"Dur kaçma!" diye bağırdı ve ona doğru koşmaya başladı.
Rüya adamdan kaçıyordu bir yandanda neler oluyor diye kendine sormadan edemiyordu.Adam ona çok yaklaşmıştı.Adamın ayak seslerini duyabiliyordu.Birde söylenişlerini.
"Gel buraya küçük hanım."
Rüya koşarken birden bire önüne bir adam atıldı görünüşte gizemli biriydi.Uzun siyah pardesüsü kafasında kovboyları aratmayan şapkası ağzında ise bir pipo vardı.
Rüyayı yakaladı.Rüya:
"Benden ne istiyorsunuz bırakın beni" dedi.
Arkasından gelen adamda ona yetişmişti.
Adam:
"İhtiyar kız bize ait onu bize teslim et" dedi.
Gizemli kişiden yanıt gelmemişti.Belliki onlardan değildi.Pardesünün cebinden ellerini çıkardı gökyüzüne baktı derin bir nefes aldı.
"Hava sencede uyumak için çok güzel değilmi" dedi.
Ve bir yıldırımı andırırcasına adamın suratına yumruğunu indirmişti.Adam yere düşüp bayıldı.
Gizemli kişi:
"Hadi kendine gelmesi fazla uzun sürmez gidelim ayrıca seni aramaya daha fazlası gelecektir pek oyalanmamalıyız.Ne vaktimiz var nede şansımız ileride arabam var hadi."
Rüyanın güvenmekten başka çaresi yok gibiydi.Kendi kaçsa yakalanması muhtemeldi.Uzağa gidemezdi.Adamla gitme kararı aldı.Adamın arabasına bindiler.
Rüya :
"Siz kimsiniz?"
Gizemli kişi :
"Yakında öğreneceksin." dedi.
Rüya :
"Beni nereye götürüyorsunuz neler oluyor Dedem Anneannem onlara ne olacak?"
Gizemli kişi:
"Seni saklanabileceğin bir yere götürüyorum.Bilmen gereken çok şey var Rüya.Aslında Annen ve Babana ne olduğunu biliyorum ulaştığımızda sana herşeyi anlatacağım."
Rüya Annesi ve Babasından bahsedilince gözleri dolmuştu içi kıpır kıpır olmuştu.
Rüya:
"Adımı nereden biliyorsun? Annemi ve Babamı tanıyormusun?"
Gizemli kişi:
"Rahatla genç bayan yolumuz uzun bilmen gereken herşeyi gittiğimizde anlatacağım söz veriyorum her detayıyla."
Rüya bu cevaplar karşısında kendini zor tutuyordu çok heyecanlanmış,şaşırmıştı fakat bir yandanda korkuyordu olanlar karşısında.Dün geceki olay ve sabah yaşadığı olaylar onu şoka uğratmış ve birde annesi ve babasından bahseden bir adam gelmiş ona bekle sakin ol diyordu.
Ne kadar sakin olabilirdi ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN İZİNDE
Ciencia FicciónHikayemiz bir arkadaş grubunun uzayda geçen insan dışı canlılarla temasını ve onları arama macerasını konu almaktadır. Tamamen hayal ürüdür. Yorumlarda bu konu hakkındaki fikir ve görüşlerinizi belirtmekten çekinmeyin. Bu ve bunun benzeri hikayeler...