12.BÖLÜM-BLACK HOLE

13 5 0
                                    

Gemiye ulaştıklarında,Alper onları karşıladı,

Alper:

"Profesör Mehmet yaralandı durumu pek iyi gibi görünmüyor." dedi

Hızlıca içeri Mehmet'in bulunduğu yere girdiler.Mehmet'i inceleyen profesör,gemide bulunan sağlık dolabını açmış içinden gerekli olabilecek tüm malzemeleri almıştı.Mehmet'in yarasına mudahale etti,bir süre sonra kanamayı durdurmuştu evet ama Mehmet'in ateşi yüksekti,rengide sararmıştı.

Kanamayı durduran profesör,Mehmet'e bir ilaç içirmiş,

"Şimdi dinlenmesi gerek,umarım iyileşir elimden gelen bukadar" dedi.

Mehmet'in Dünya'da hiç karşılaşmadıkları bir enfeksyon türüyle karşılaşmış olması muhtemeldi.
Ozaman bu ilaçlar ne işe yarardı.

Mehmet'i bir odaya yatırdıktan sonra çıktılar.

Selin:

"Ee şimdi neyapacağız?" dedi.

Rüya:

"Rigelden iz yok onu bulmalıyız." dedi.

Rigel savaş alanında biryerlerde parçalanmış olmalıydı.Ayakta olsaydı muhakkak onların yanına gelirdi.

Profesör ise bir odaya çekilmiş gençlere birer telsiz vermişti.

Profesör:

"Ben gemide kalıyorum çözmem gereken şeyler var,ayrıca Mehmet'e göz kulak olmalı birisi" dedi.

Selin,Alper ve Mehmet Rigel'i enson gördükleri yere gidecekler ordan izini süreceklerdi.Savaşın olduğu bölgede yerde yatan parçalanmış robotlar ve grimsilerin cansız bedenleri dışında birşey yoktu.Ortalık çok sessizdi.
Bir müddet aramadan sonra Rigel'e ulaştılar.O iri canavar Rigel'i çalışamaz hale getirmişti.

Profesör ise Mehmet'i kontol ettikten sonra bir yere çekilmiş çizdiği sembolleri inceliyordu.Birşey dikkatini çekmişti.

İlk çizmiş olduğu sembolü bulundukları sistem Alfa centauri ile karşılaştırınca herşey birebirdi.Birşey dışında.Bu sistemin tam gòbeğinde siyah bir noktaya benzer birşey vardı.Sistemdeki gezegenler,yıldızlar ise bu noktaya bağlanmıştı.

Diğer çizdiği sistemi inceledi,onu bir sisteme benzetemedi,ama aynı şekilde o sistemde ortasından siyah bir nokta ile yıldızlarını ve gezegenlerini kendine bağlamıştı.Bu ikisi ortasında duran büyük siyah daireye baktı.

Ardından kendi sistemini incelemeye başladı.Sembolde hangi yıldızın hangi noktaya denk geldiğini tespit etti.Bulundukları gezegenin o siyah noktaya olan konumunu tespit etti.

Oraya gitmeden o siyah nokta ile belirtilmiş cismin ne olduğu anlaşılmayacak gibiydi.Ardından telsizden ses geldi.

Rüya:

"Profesör onu bulduk,gemiyi getirmelisiniz"

Profesör gemiyi kaldırmadan önce Mehmet'i kontrol etmişti.Ateşi giderek yükseliyor gibiydi.Terliyordu.Ve rengi dahada bozulmuştu.Belliki bulaşan enfeksyon şiddetini arttırıyordu.

Gemiyi havalandırdı çocukların olduğu yere ilerledi.İniş yaptı.Rigel'i zar zor bir taşımanın ardından gemiye bindirmeyi başardılar.

Profesör direk,elini kalp bölgesine koydu,bulunan kalbin atışlarını hissetmek için.Çok zayıftı.

İçinden:

"Ölmemiş yaşıyor,kalp hala atıyor,içinde bir kaç kablo kopmuş olmalı" dedi.

Rüya:

YILDIZLARIN İZİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin