4.BÖLÜM GİZLENEN SIRLAR

92 14 0
                                    

İki saate yakın süren yolculuğun ardından
gizemli kişinin dediği yere ulaşmışlardı.Burası dışarıdan bakılınca askeri bir üssü andırıyordu.Etrafı yüksek çitlerle çevrili büyük bir araştırma merkezi gibiydi.Şehirin biraz dışındaydı.
Böyle gözükmesi Rüya'yı şüphelendirmişti.

Rüya :

"Sana güvenmemeliydim beni kandırdın annem ve babamdan bahsedip şimdide beni onlara teslim edeceksin."

Gizemli adam :

"Burası benim çalışma alanım ve yaşadığım yerdir.Seni burada bulabilirler.Evet ama bu biraz vakit alır.Korkmana gerek yok burdakilerin hepsi benim için çalışıyorlar.Seni arayan ve peşinden koşan adamlar için değil."

Girişe geldiklerinde girişteki nöbetçi bağırarak.

"Giriş izinleriniz profesör"

Rüya gizemli adama baktı ve içinden ne profesörmü dedi.

Profesör belgeyi gösterdi ve ekledi yanımdaki benim kızımdır belirli bir süre benim misafirimdir benimle kalacak.

Nöbetçi:

"Kapıları açın."

Binanın içine girdiler.

Profesörün odasına doğru ilerlediler.Herkez ona selam veriyordu.Sanki popüler birisiydi.Ona ahpap olanlar şaka manasında

"Deli Ahmet" diyorlardı.

Rüya Deli Ahmet ismini duyunca anlamıştı.Halk arasında yayılan hikayesinde,
onun önceden uzay hakkında araştırmalar yapan zeki bir profesör olduğu sonradan kafayı yiyip delirdiği söylenirdi.Ve alay edilirdi.
Fakat hiç delirmiş gibi görünmüyordu.

Profesörün odasına girdiler içeride kitaplar,dev bir teleskop,üzerinde formüllerle işlem yapılmış bir tahta bir masa ve yatak bulunuyordu.

Rüya:

"Size Deli Ahmet dediler.Sizi tanıyorum.Halk arasında delirdiğinizi söyleyen çok güçlü iddalar dolanıyor.Halk sizi deli zannediyor ama bu nasıl olabilir.Sapasağlamsınız.

Profesör Ahmet:

"İşte tüm olay burada başlıyor." dedi.

Ve anlatmaya başladı.

"Bundan 10 sene öncesine kadar uzay araştırmaları yapan ve bilim için çalışan hükümetin destek verdiği bir bilim adamıydım.Gözlemlerim esnasında tuhaflıklar farketmeye başladım.

Belirli zaman aralıklarıyla dünyamızın çevresinde oluşan bir yarık ve bu yarığın içerisinden çıkıp dünyaya inen kimliği belirsiz uçan nesneler keşfettim.

Araştırmalarımı geniş alanlara yaydım.Bu olanlar hep sabit bir şekilde işliyordu.Her ayın 12 si ve 22sinde gece saat 02:00 sularında bir yarık açılıyor dünyaya bir nesne iniyordu.

Ertesi gün ise kayıp olayları yaşanıyor.Arananlar bulunamıyordu."

Rüya hemen takvime baktı.O gece yaşadığı olay ayın 12sine denk geliyor ve gece saat 03:00 sularıydı.

Profesör panoyu işaret ederek.

"Orada tuttuğum kayıp olayları var hepsi ayın 12 si ve 22sinde gerçekleşti.Ve hiçbiri daha çözümlenemedi.

Rüya göz atarken Annesi ve Babasının olduğu kayıp ilanına denk geldi.

"Selim ve Fatma çifti 12 ağustos gecesi gizemli bir şekilde kayboldu" yazıyordu.

Rüya ağlamaya başladı.Ve birşeyin farkına varmıştı.Annesini ve Babasını o varlıklar kaçırmıştı.Peki onu neden almamışlardı.

Profesör:

"Ben bu kanıtları hükümete sundum.Ardından çalışma alanım askerler tarafından basıldı notlarım yakıldı ve bana birdaha bu konu hakkında araştırma yapmamam söylendi.
Birilerinede anlatırsam beni öldüreceklerinden eminim hükümet durumun farkına vardı.Artık o tüm brandalarla kaplı olan mekanlar aslında uzaylıların indiği bölgeler.Ve ardından hakkımda Profesör Ahmet delirdi dediler bunu güzel birşekilde yaydılar" dedi.

Rüya :

"Peki siz burada araştırmalarınıza nasıl devam ediyorsunuz." diye sordu.

Profesör:

"Hükümetin içinde üst kademelerde bana inanan kimseler var onların destekleriyle
burayı kurduk.Araştırmalarıma devam etmemi isteyenler olduğu gibi örtpas etmek isteyenlerde var.Anlayacağın kelle koltukta iş yapıyorum" dedi

Rüya:

"Oyun içinde oyun diyorsunuz.Peki devlet neden gizlemek istiyor bu olanları."

Profesör:

"Halk ayaklanır herkes kaçırılma korkusuyla yaşar bir düşünsene oluşacak kaosu, belkide onlarla gizli bir anlaşma yapıldı sır gibi saklanıyordur." dedi.

Rüya:

"Beni kovalayanlar kimdi anneanneme ve dedeme ne oldu lütfen birşey olmasın" dedi hıçkırarak ağlıyordu.

Profesör:

"Seni kovalayanlarla beni susturanlar aynı kişinin adamlarıydı bunu bilmen yeterli deden ve anneannen sorgulanmaya ve gözetim altında tutulmaya götürülmüş olabilirler." dedi

Rüya direk telefona sarıldı Alperi,Mehmeti ve Selini durum hakkında bilgilendirdi.Kafasında bir plan çizdi.

Alper ve Mehmet Evin çevresini gözleyeceklerdi Dedesi ve Anneannesine dair bir iz bulabilmek için.
Selin ise çevredeki insanlarla konuşacak bir bilgiye ulaşmaya çalışacaklardı.
Ardından profesörün mekanında buluşacaklar profesörle tanışacaklardı.

Mehmet Rüya'yı seviyordu okulunun son senesiydi.Bitirir bitirmez bir iş bulup Rüya ile evlenmeyi istiyordu.

Alper ve Selin ise sevgililerdi.Onlarında güzel hayalleri vardı.

Alper ve Mehmet çocukluktan arkadaş,arkadaştan çok aile kardeş gibiydiler.
Selin ile Rüya ilk okulda tanışmışlardı sıkı dostlardı.
Birbirleriyle ise okulda karşılaşıp tanışmışlardı.Uzun süreli dostlukları vardı.
Rüya için çok değerliydiler.Onun için bir aile gibiydiler.

Rüya olanları ve duyduklarını sindirdi güçlü bir kızdı.Burada durmanın onun için bir anlamı yoktu.

Şimdiden gözünü dünyanın çevresinde açılan o yarığa dikmiş.Oraya gitmenin bir yolunu düşünüp Annesini ve Babasını
bulmanın yollarını düşünüyordu.

YILDIZLARIN İZİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin