Araç devasa ahtapotumsu geminin içine çekildikten sonra sesler kesilmişti.Beklentiler içeriye hızlı birşekilde grimsilerin girmesi ve hepsini öldürmesi yönündeydi.Fakat beklenen olmamıştı.Çıt çıkmıyordu.Selin kendine hakim olmuş ve ağlamayı kesmişti.Şimdi ortada büyük bir merak havası vardı.
Rüya fısıldayarak
-Neden kimse gelmiyor.
Profesör:
-Bilmiyorum hazırlıklı olun içeri girerlerse mücadele etmeliyiz. dedi
Mehmet kafasıyla onayladı. Silahlarını hazırladılar ve girişe dogrulttular.
Geçen bir miktar sürenin ardından hafif bir sarsıntı oldu.Hepsi pür dikkat kapıyı gözledi.
Ardından daha sert bir sarsıntı meydana geldi.Bu sarsıntı uzay gemisinin yer yüzüne temas ettiğini anlatır cinstendi.
Kapının önünde yürüme sesleri yükselmişti.O tiz cığlıklar giderek artıyordu.Ses arttıkça hepsi rahatsız olmuş kapıya nişan almakta zorlanıyorlar dı hatta arada silahı indirip kulaklarını kapatıyorlar dı.
Ses giderek dayanılmaz bir hal aldı.Rüya dizlerinin üzerine çöktü etrafına bakındı silahını fırlattı.Ellerini kulaklarına götürdü.Arkadaslari ve profesorde dahil olmak üzere hepsi yere kapanmıştı sesle mücadele ediyorlardı.
Rüya gözlerini Rigel'e doğrulttu tek ayakta duran Rigeldi fakat hareketsizdi.Bos bir teneke yığını gibi,
Rüya ciğerlerinde topladığı son bir derin nefesle
-Rigel yardım et! dedi.
ve seslerle birlikte gözlerine düşen karanlığa teslim oldu.
Aradan geçen bir sürenin ardından Rüya gözlerini hafif hafif açmaya başladı.Gözüne çarpan ışığı eliyle kapatmaya çalıştı.
Dizleri üzerine oturtulmus Rigeli gördü. Karşısında ise grimsi vardı fakat farklıydı.Boyu diğerlerine nazaran daha uzundu.Gozleri yoktu.Kafa yapısı daha farklıydı ve biraz daha büyüktü.Bir pelerine sahipti.Evet,evet pelerin olmalıydı kesinlikle.Tamda Rigelin önünde durmuş adeta bir şövalyenin bir krala veyahut kraliçeye diz çökmesi sahnesi mevzu bahisti.Rigel tepkisizdi.
Rüya ayağa kaldı gözlerini ovcaladı.Arkadasları Selin,Mehmet,Alper ve profesör bulundukları odanın bir köşesine fırlatılmış hala baygın yatmaktaydı.
Rüya bir adım atamadan içinde bir ses yankı buldu
-Demek uyandın küçük ve zayıf insan.
dedi.
Rüya ilk önce şaşkınlıkla donmuş kalmıştı ardından gözlerini grimsiye yönlendirdi grimsi ona doğru dönmüştü.Evet onunla zihinsel baglanti yoluyla konuşan kesinlikle o grimsiydi.
Rüya direk zihinsel bir kanal içerisine alınmıştı.Cevap vermek istedi nasıl yapacağını bilmiyordu.Cesaretini topladı ve içinden.
-Sende kimsin onu rahat bırak.Yoksa....
Devamını getiremeden sözü kesildi grimsi tarafından.
Grimsi ise
-Bu cesaretiniz aptallığınızdan geliyor küçük insan.Xresmospa meydan okumamalısın. diye cevap verdi.
Diğer arkadaşlarıda artık yavaş yavaş kendilerini toparlamış ayaklanmışlardı.
Grimsi hepsinin zihinlerine çökmüş haykırıyordu adeta.
-Ben Xresmosp bu ırkın efendisi ve mimarıyım.Siz insanlar boyunuzdan büyük işlere kalkıştınız.
Grimsi konuşmasına devam ederken Mehmet bu tehdit vari sözlerin sonunun bu grimsi tarafından bir saldırı öncesi konuşma olarak anlamlandırdı.Grimsinin üzerine koşup onu alt etmek istedi zihninde düşünüyordu sürekli alt etmenin yollarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN İZİNDE
Научная фантастикаHikayemiz bir arkadaş grubunun uzayda geçen insan dışı canlılarla temasını ve onları arama macerasını konu almaktadır. Tamamen hayal ürüdür. Yorumlarda bu konu hakkındaki fikir ve görüşlerinizi belirtmekten çekinmeyin. Bu ve bunun benzeri hikayeler...