17.BÖLÜM-SEVGİ

14 3 0
                                    

Xresmosp giderek çılgına dönüyordu.Onlarla alay ediyor gibiydi.Sürekli kayboluyor bir yerde beliriyor.Kahkahaya benzer sesler çıkarıyor tekrar kayboluyor birilerinin arkasında beliriyor tekrar kayboluyordu.

Profesör gözlerini Kapsullerin üzerindeki sembollere çevirdi.Rigelin ense kısmında bulunan sembolle aynıydı Rüyanin babasının bulunduğu kapsül.

Profesör büyük bir şoka uğramıştı.Gunlerdir belkide aylardır karşılarında bulunan robot Rüyanın babasının zihnine ve kalbine sahipti.

Fakat bunu diğerleri bilmiyordu.

Xresmosp eski bulunduğu yere dönmuş sabit bir şekilde durup kahkaha varı seslere devam ediyordu.Mehmet yavaş yavaş kendine gelmiş tekrar ayaklanmisti.Direk Rüyanin yanına koştu ve ona sarıldı.Ona destek olmaya çalışıyordu.

Xresmosp tekrar zihinsel sohbete başlamıştı.

Xresmosp :

-Bana anlatmayacakmısın profesör. dedi.

Selin:

-Sevgi dedi.

Xresmosp:

- Konuş zayıf canlı dedi.

Selin ile Alper Xresmosp'un dikkatini çekmiş onu sürekli zihinsel sohbet ile sıkıştırıyorlardı.

Profesör de dahil olmak istedi ilerledi.Onunde dizleri üzerine çökmüş boynu yere eğilmiş Rigelin yanından geçerken beynini kontrol eden denetleyicinin kablosunu çok iyi hatırlıyordu.Tek şans buydu.O kabloyu geçerken sertçe asılmalıydı ve yaptida kabloyu yerinden çıkartmayı başardı.Fakat birşey değişmemişti.Rigel hala hareketsizdi.

Çaktırmadan sohbete dahil oldu.Tartismaya katıldı.Ortalikta sadece rüyanın ağlama hickiriklari ve Xresmosp'un kahkalari dolanıyordu.Sohbet tamamiyle zihinlerde gerçekleşmeye başlamıştı.Bir süre bu durum devam etti.

Xresmosp Mehmet ile Rüyayı göstererek

-Size bunu yaptıran nedir? Neden ona yardım ediyor ve O insan neden ağlama diye tabir ettiğinizi gerçekleştiriyor.

Rüya ve Mehmet e doğru ilerlerken bir ses işitildi.Yuksek bir ses

-SEN ASLA BİLEMEYECEKSİN.....

Bu Rigeldi profesör ün bağlantıyı koparmasi onun serbest düşünmesini sağlamış bulunduğu durumun farkına varmış ve birşey olmamış gibi sabit kalip fırsat kollamıştı.Bu fırsat şuan önünden geçiyordu.Odak noktası Rüya ve Mehmet'i.

Hızlıca oturduğu yerden fırlayarak Xresmospa atıldı şok dalgası Rigeli durduramamis kırılmıştı.

Rigel Xresmosp'un boğazına yapıştı ve kalbinin bulunduğu yere sertçe vurarak göğsünü patlatıp kalbini dışarı çıkardı.Tekrar etti.

Kara kalbini elinde tutarak.

-Sen hiçbir zaman sevginin ne olduğunu bilemeyeceksin canavar. dedi.

ve Xresmospu bir köşeye fırlattı kalbini ise diğer köşeye.Xresmosp bir şeyi hesap edememişti bu robotları yaparken.Zihinlerini kontrol edebilirdi fakat kalplerini asla.Sevgiyi hesaba katamamış ve bu yüzden büyük bir robot isyanıyla ugrasmisti uzun süre boyunca.

Profesör derin bir oh çekmişti.
Selin Alper de öyle.

Rigel Rüyanın yanına giderek.

-Rüya kızım benim baban dedi.

Rüya Rigel'e bakarak ama bu nasıl olabilir dedi.

Rigel :

-Defalarca sana sarılmak istedim.Sana kızım diye seslenmek istedim.Fakat bu canavar beynimi kontrol ediyordu Yapamadım.Koklamak istedim seni. Sarılmak istedim.Fakat yapamadım.Bu yaratık beni bir makineye hapsetti.Şimdi ise sadece sevgi ve özlemin kaldı içimde. dedi

Ve koca demir gövdesiyle rüyayı kucakladı.

Rüya daha iyi anlıyordu artık.Rigelin onu gozetmesini sürekli onu kollamasını.Rigelle tanışır tanismaz aslında Rigel onu farketmisti.Rigel bir tür zihin ve kalp savaşı içinde kalmıştı.Kalbi yapmak istiyor zihin engel olmaya çalışıyordu.
Profesörün bağlantıyı kesmesiyle zihin serbest kalmış.Sevgisini gösterecek hiçbir engel kalmamıştı.

Xresmosp'un ölümü diğer grimsiler tarafından çabuk anlaşılmış.Kapı önünde çığlıkları yükselmeye başlamıştı.Belliki deliye dönmüşlerdi.

Profesör koşarak Xresmospun yazdığı kitabı aldı ve çantasına yerleştirdi bunu kesinlikle cozmeliydi.

Rüya peki Annem dedi Babasına dönerek.

Duvarın içinden bir ışık süzüldü,süzüldü ve rüyanın önünde toplandı.Bir silüete büründü bu ışığı Rüya hemen hatırladı bu o karadeligin içinde elini tuttuğu hayaletinkine benzer bir ışıktı.

Bu sefer şöyle dedi.

-Ben senin hep yanındayım kızım...Şimdi diğer insanları kurtarmalısınız.Beni merak etme.Sen benim her zaman gönlümün yıldızı olarak kalacaksın. dedi.

Rüyanın gözünden bir damla yaş süzüldü yanağından aşağıya düştü.

Tüm sevdikleri yanındaydı.Annesi,Babası arkadaşları , profesör. Dedesi ve Büyükanneside burda olsaydı keşke.Fakat onlarida bulacaktı Dünyaya döndüğünde.

Rigel profesöre dönerek.

-Eski dostum....Sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Mehmet , Selin , Alper sizlerede teşekkür ederim.Ruya için kendinizi büyük bir riske attınız.Siz adeta bir aile gibisiniz. dedi.

Rüya profesore ve diğer arkadaşlarına bir bir sarıldı.Gozlerindeki yaşları sildi.

Yumruğunu sıkarak

-Hadi! Diğer insanları kurtaralım. dedi.......

Rüya yolculukta bir çok zorluk yaşamış ve bu zorluklar onu gerçekten güçlü bir kız haline getirmişti.

Annesi ise şöyle seslendi,

-Seninle gurur duyuyorum kızım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILDIZLARIN İZİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin