Robotlar Rigel'in önderliğinde harekete geçmişlerdi hepsi uzay gemilerine biniyor silahlanıyorlardı.
Profesör ise onları izliyordu bir kayanın üzerine oturmuş şekilde.Rüya yanına geldi.
Rüya:
"Profesör bir plan yapmalıyız." dedi.
Profesör bunu oturduğu yerde defalarca kez aklından geçirmişti.Savaşa onlarla giremezlerdi.Onların amacı savaşmak değil kayıp insanları bulmaktı.
Profesör:
"Haklısın küçük hanım peki varmı bir fikrin." dedi.
Rüya:
"Onlarla birlikte gidemeyiz biz Ayla ile birlikte gezegenin farklı yerinden yaklaşalım,Aralarındaki savaş sadece gezegen üzerinde değil,Uzay boşluğundada meydana gelebilir."
Profesör:
"Haklısın Ayla üzerinde silah bulundurmayan bir gemi sadece seyahat amaçlı tasarlanmış bizlerde onu silahsız modernize ettik.Gezegene farklı bir konumdan inelim.Bulunan Grimsilerin üssüne yaklaşıp gizlice içeri sızalım derim." dedi.
Selin'de onlara katılmıştı.Oda fikirlerini anlatmaya başlamıştı.
Selin :
"Farzedelim ki gezegene indik.Onların üssüne yaklaştık.İçeri nasıl gireceğiz." dedi.
Rüya:
"Haklısın orada bu yaratıklardan yüzlercesi hatta binlercesi olabilir." dedi.
Planı kilitleyen nokta burası olmuştu.Bu konu üzerine ortaya koydukları her fikir boşa çıkıyordu.Hepsi derin düşüncelere dalmıştı.
Profesör:
"Tek şansımız Grimsilerin bizim üzerimize olan odaklarını bozacak olan savaş.Savaş yeryüzüne taşınmaya başladığında dikkatlari biz değil onlar olacak.Dikkatleri dağılmışken içeri sızabiliriz.Oraya gider yapıyı bir süre uzaktan inceleriz.Bir açık bulmalıyız.Girecek bir yer sadece." dedi.
Rüya:
"Ya savaş yeryüzüne inmeden biterse.Rigel kaybederse." dedi.
Selin ve Profesör Rüya'nın bu düşüncesi karşısında cevapsız kalmışlardı.Böyle birşey olursa onlarda biliyordu.Oraya girmek imkansız olacak bunca zaman atılan adımlar,yapılan planlar suya düşecekti.
Profesör:
"Rigel ile yola çıkmadan bir görüşelim,içeriye elimizi kolumuzu sallayarak girmeyeceğiz tabiki.Bizimde silahlara ihtiyacımız var.Alabilirsek birde Rigel'in Orion'da kullandığı patlayıcılara ihtiyacımız olacak çok işe yararlar." dedi.
Rüya:
"Ne silahlanmak mı? Profesör yanında bulunan ekip hayatında silah kullanmamış kişiler.Hatta ben bir silahı en yakından ilk defa sizin belinizde gördüm." dedi.
Selin ise Rüya'nın bu cevabına kafa sallayarak katılmıştı.
Profesör:
"Bu yüzden erken davranmalıyız.Hatta hemen şimdi Rüya senin Rigel'i bulup onunla konuşman lazım.Rigel sadece seninle anlaşıyor gibi.Eğer alabilirsek yola çıkmadan o silahlarla size bir kaç atış yaptırma şansım olur ve yüzeysel olarak öğrenmiş olursunuz" dedi.
Selin:
"Profesör haklı Rüya oraya savunmasız girmemeliyiz.Her hangi bir tehlike durumunda ilk tercihimiz kaçmak evet ama ya köşeye sıkışırsak.Karşılık vermeliyiz.Belki Rigel'in işini kolaylaştırırız." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN İZİNDE
Science FictionHikayemiz bir arkadaş grubunun uzayda geçen insan dışı canlılarla temasını ve onları arama macerasını konu almaktadır. Tamamen hayal ürüdür. Yorumlarda bu konu hakkındaki fikir ve görüşlerinizi belirtmekten çekinmeyin. Bu ve bunun benzeri hikayeler...