Rüya kendini bir anda geminin koltuğunda kemerli bağlı biçimde buldu.Hemen arkadaşlarına kafasını çevirdi.
Onlarda yerlerindeydiler.Rigel'de öyle.Neler olduğunu aklı almıyordu.Kendisi sanki Ruhsal bir seyahat gerçekleştirmişti orda.
"Neler oldu,kimse hatırlamıyormu?"
Profesör:
"O delikte bir karanlığa düştük ardından başka bir galaksiye fırlamış olmalıyız." dedi.
Rigel:
"Andromeda" dedi.
Hiçbiri Rüyanın yaşadığı şeyleri yaşamamıştı.Tekrar eden o anları hiçbiri hatırlamıyordu,hayaletimsi varlıkları görmemişlerdi.
Mehmet'e dönerek
"Bana nedediğini hatırlıyormusun" dedi.
Mehmet:
"Hayır sana hiçbirşey söylemedim" dedi.
Rüya elini başına götürdü.Sadece olan anormal olayları kendisi yaşamıştı.Diğerleride vardı evet ama onlar hatırlamıyorlardı.
Ayla bulundukları konumu belirleyemiyordu.Profesör yeni bir sistemde, başka bir galakside oldukları için yeni tanımlamaları yapıyordu.
Andromeda Galaksisi, Andromeda Takımyıldızı'nda bulunan sarmal bir galaksiydi.Mitolojik bir kavram olan Andromeda'nın Türkçedeki karşılığı, zincire vurulmuş kız anlamına gelmekteydi.Ayrıca Messier 31, M31 ve NGC 224 olarak da bilinir.Trilyonlarca yıldıza ev sahipliği yapmaktadır.Samanyolu galaksisi ile arasındaki uzaklık yaklaşık olarak 2,54 milyon ışık yılıdır.Andromeda'nın bir diğer özelliği ise çıplak göz ile Dünya'dan görülebilen en uzak gök cismi olmasıydı. Ayrıca Samanyolu'na en yakın büyük galaksisiydi.
Andromeda galaksisi ile Samanyolu galaksisi yani dünyamızın bulunduğu galaksinin 4milyon yıl içerisinde çarpışması ön görülmekteydi.
Rüya'nın gördükleri gerçekmiydi? Yoksa bir yanılsamadan ibaretmiydi? Mehmet ona seni seviyorum demişti.Mehmetle konuşacaktı evet ama şimdi değil.
Sistemde biraz ilerlediler.Dünya benzeri herhangi bir gezegen bulunmuyordu.Aylanın ışıkları kapanıp açılmaya başladı.Uyarı veriyordu.
"Düşük enerji sistemler kapatılıyor".
Profesör direk güç unitesini kontrol etmeye ilerledi gemide bağlı olan uzaylıların kullandığı güç unitesi düzgün çalışmıyordu.Gücü tükenirse uzayda mahsur kalabilirlerdi.
Rigel'in gözlemlediği yerde bir yıldız bulunuyordu.Bu yıldızın kolları vardı ve yukarı aşağı hareket ediyordu bu kollar.Rüya yıldıza baktı.Bu yıldız görmüş olduğu en ihtişamlı en görkemli yıldızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN İZİNDE
Science-FictionHikayemiz bir arkadaş grubunun uzayda geçen insan dışı canlılarla temasını ve onları arama macerasını konu almaktadır. Tamamen hayal ürüdür. Yorumlarda bu konu hakkındaki fikir ve görüşlerinizi belirtmekten çekinmeyin. Bu ve bunun benzeri hikayeler...