Eve geldiğimde odama geçip kapımı kilitlemiştim bir kaç saat önce yaşadıklarımın gerçekliği kafamın içinde dönüp duruyordu Göktuğ kimdi?bahsettiği kadar tehlikeli miydi? beni oraya götürerek neyi kanıtlamıştı insanların önünde beni hangi konuma koymuştu farkında mıydı? . Benden uzak dur demişti durmadım hiç kimseye dönmeyen aptal dilim ona dönmüştü. Hiç kimse ile konuşmayan göz göze bile gelmeyen Lena aptal gibi onların tam içine düşmüştü. Belki ben kaçmak istedim kaçtım da peki sonra .Ellerimle saçlarımı çekiştirip çığlık atmıştım. Ondan, onlardan uzak durmalıydım ama ona hesap da sormak istiyorum kafamdaki düşünceler susmuyordu ne yaparsam yapayım susmuyordu. Üzerimdekileri sinirle çıkartıp duşa girdim tüm bu pisliklerden bendeki etkisinden kurtulmalıydım.___
Duştan çıktığım gibi üzerimi giyinip mutfağa gitmiştim Ayselim sofraya tabakları yerleştiriyordu. İkimiz de konuşmak istiyorduk ama belli ki çok sıkılmıştık hep aynı şeyleri konuşmaktan sessizce yemeğimizi yemiştik ben masayı ve bulaşıkları toparlamıştım babaannem ise çay yapıp Mısır patlatıyordu. Ondan başka kimsem yoktu bu yaşıma kadar büyütmüştü fazla sevgisini göstermezdi ama beni sevdiğini bilirdim. Mutfaktan çıkıp oturma odasında ki büyük koltuğumuza yerleştik onun en sevdiği dizisini açıp çayımızı mısırımızı yiyorduk. Dizide birbirini seven iki gencin hikayesi anlatılıyordu babaannem dikkatle televizyona odaklanmıştı bende onu izliyordum gün geçtikçe daha çok yaşlanıyordu gözümün önünde elimden hiçbir şey gelmeyişi içten içe daha çok üzüyordu. Gözlerini televizyondan çekip bana çevirmişti.
"Bir gün sende bir delikanlı ile karşıma gelip 'Bak Ayselim işte bu damadın' diyecek misin?" hafif dolu gözlerine baktığımda sorusunun cevabı az çok belliydi hiç bir zaman. Birini sevmek biri tarafından sevilmek hiç ilgi çekici gelmemişti bundan sonra da sanmıyordum. Bu kadar insanlara uzakken böyle bir ihtimal çok azdı.
"Ee yok mu okulunda şöyle yakışıklılar" ona gülerek baktığımda kahkaha atmıştı.
"Var tabi Ayselim ama işte bende iş yok ya" gülüşü daha çok genişlediğinde bende ona katılmıştım. Kısa kollarını kaldırıp bana sıkıca sarıldığında bende ona sarılmıştım saçlarımı öptüğünde bunu yapmayalı uzun zaman olmuştu ve buna ihtiyacım olduğunu fark etmiştim.
"Lena elbet bir gün seni kendinden bile çok sevecek birisi çıkacak karşına ben görür müyüm bilemem, ama benim güzel gözlü kuzumu öyle birisi sevecek ki gözü kara mert olacak." dediklerine kahkaha atarak gülüyordum öyle bir şeyin imkanı yoktu insanları kendimden her defasında uzaklaştırıyordum sert ve soğuk bakışlarımla.
Aslında bir bakıma kafam böyle çok rahattı. Tüm haftanın yorgunluğunu bu hafta sonu atacaktım üzerimden hem taşınma hem okul beni çok yormuştu. Bir de şu ödev işi vardı yarın onu tamamlamam gerekiyordu. Yorgun adımlarla odama geçip telefonu da sessize aldım. Kendimi yatağa fırlatmıştım.
___
Telefonun ard arda titreşim sesiyle o güzel uykumdan uyanmıştım kimdi bu sabah sabah zor bela telefona uzandığımda Cem'in kurduğu ödev grubuna ait bildirimleri gördüm bu gruptanda çıkmalıydım canımı sıkıyordu artık. Mesajları açtığımda Cem'in bir cümleyi 7 mesaja böldüğü mesajlarını gördüm ne kadar uyuz bir insandı tek bir mesaj ile anlatamazdı sanki.Cem:Sevgili gençler ödevimizi artık teslim etmemiz gerekiyor,yarın Gri kafede buluşalım"
Yasemin Sevil yazıyor...
Yasemin: Ben daha bitirmedim(yani başlamadım).
Yaseminin mesajına (+1) yazıp gönderdim. Bir an önce kahvaltı yapıp ödevi tamamlamam gerekiyordu saate baktığımda 9:30 olduğunu gördüm. Ayselim daha uyanmamıştır şöyle mükellef bir kahvaltı hazırlamak için ışık hızıyla banyoda işlerimi bitirip mutfağa geçmiştim. Çay için önce çaydanlığa su ekleyip ardından iki tane patatesi kızartmak için kabuklarını soydum. Pankek için malzemeleri çıkarttım ki oda sıcaklığına gelmesini bekliyordum. Oda sıcaklığı deyince aklıma yumurtaları mutfaktan odaya götüren iki tane ergenin videosu aklıma gelmişti.
___
Uzun bir kahvaltı hazırlamanın ardından şaheserime baktım mükemmel bir sofra kurmuştum yemek yapmayı da yemeyi de çok severdim. Ayselim keyfi yerinde gibi masaya kocaman gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN RENGİ
Teen FictionGeçmişin Renginden gelmiştik hiç bilmediğimiz zamanının geçmişinden.Bir tek rengimiz belliydi. Lena Kurt Lena Kurt Ben yalnızlığın rengi gibi gri, Ne tam siyah nede tam beyaz. Bir süre gri olan rengim O güne kadar gri kalmıştı. Benim hayatım Göktuğ'...