Media: Lena
Geçmişin Renginden gelmiştik hiç bilmediğimiz zamanının geçmişinden.Bir tek rengimiz belliydi.Lena Kurt
Ben yalnızlığın rengi gibi gri,
Ne tam siyah nede tam beyaz.
Bir süre gri olan rengim O güne kadar gri kalmıştı.
Benim hayatım Göktuğ'dan önce ve Göktuğ'dan sonrasıydı o yokken gri olan ben onu bulmam ile gökkuşağının bütün renkleri olmuştum.Göktuğ Vural
Ruhuna kadar gri olan bir kız tanımıştım. Gri bakan,gri kokan,
Onu bulduğumda bugüne kadar gri'den başka renk olmamıştı.
Fırçama karıştırdığım bütün renkleri bir ressam kadar dikkatlı ama bir Göktuğ kadar çabuk bulaştırmıştım ruhuna.
Ona göre benim ruhum hiç siyah olmamıştı. Oysa ben sadece siyahtım sadece onu bulduğumda üzerini kapatmıştım usta bir sanatçı gibi.Cem Bulut
Hepimizin bir rengi vardı benim rengimin ne olduğuna karar veremiyordum henüz.
Emin olduğum bir tek şey vardı komik bir adam olmak,onun da bir rengi var ise. Kendi halimde saçma ve gereksizin birisiyim rengim olsa ne değişecek.Yasemin Güner
Bir çiçek olan ismimin rengine göre beyaz olmam gerekiyordu,ama bence değildi hiç değildi eğer başka bir seçenek olsa dümdüz renksiz olurdum. Emin olduğum bir tek rengim vardı o da onu görünce kalbimin maviliğiydi.~~~~~~
"Baba üşenip saymayı bıraktığım kaçıncı okul bilmiyorum ama çok sıkıldım"
"Lena her defasında yaptığım konuşmayı yaptırma lütfen"
"Evet benimde milyon kez dinlediğim konuşma 'Her şey senin iyiliğin için Lena bebeğim'
Tamam baba okula geldim daha sonra görüşürüz"Babamın son konuşmasını dinlemiş gibi yapıp kapatmıştım
Hani yaptığım doğru değil belki ama çok sıkıldığım bir durum vardı. Her sene bazen ayda bir bazen iki ayda bir değiştirdiğim sayısını saymayı üşendiğim okul maceram hiç bitmiyordu.
Sebebi ise benim güvenliğim içinmiş. Daha kaç kere olacak diyorum tam alıştım babam bu sefer vazgeçti okul değiştirmemden diyorum.Pat başka bir okul artık o kadar alıştığım bir durumdu her girdiğim ortama uyum sağlamak. Bu sebepten tek bir arkadaşım yoktu önceleri babam izin vermiyordu ben tabi onu dinlemiyordum sonra sürekli okul değiştirince bende vazgeçmiştim artık.
Okulun bahçesine girdiğimde etrafa baktım. Manken gibi süslenen kızlar kendini bad boy sanan saçı yapışık ergen erkekler her gün her yerde gördüğüm tipler işte."Kanka oha kıza bak"
bana mı diyor diye sesin geldiği tarafa baktığımda sarı saçlı bir çocuğun bana bakarak yanındaki kumral arkadaşına beni göstermesine ters ters baktım."Baktım Cem ne var"
"Bu gerçek mi bu kız gerçek olamaz"
"Abartma dümdüz kız işte"
"Kanka bence senin gözlerin bozuk , kız bize mi bakıyor?"
"Al şu ağzını sil sonrada sınıfa gel gereksiz,sanki kız görmemiş"
Hangisine sinirlensem diye düşünmüştüm bir kaç defa.
Bana dümdüz kız demesine mi?abartma demesine mi ?sanki kız görmemiş demesine mi ?hangisine.
~~~~~
Evet işte onu ilk böyle görmüştüm bu kısa anın hayatımı etkileyeceğini hiç düşünmemiştim. O an bahçede bir kaç dakika gördüğüm adamla hayatlarımızın kesişeceğini birbirimizi geçmişten bir zamanda yollarımızın birleşmesini o an anlayamamıştım.
Yaşayacağımız ruhumuzu rengarenk yapacağımız günler vardı önümüzde.
Göktuğ'dan öncesi ve sonrası olan Lena.
Ruhu gri olan Lena.
Göktuğun Gri kokan Lenası.————
Evet aklıma bir anda gelip geliştirdiğim mükemmel bir kurgu ile geldim Geçmişin Rengi tam olarak neymiş bakalım. Önceden uyarayım!
Sıradan bir lise kurgusu değildir!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN RENGİ
Teen FictionGeçmişin Renginden gelmiştik hiç bilmediğimiz zamanının geçmişinden.Bir tek rengimiz belliydi. Lena Kurt Lena Kurt Ben yalnızlığın rengi gibi gri, Ne tam siyah nede tam beyaz. Bir süre gri olan rengim O güne kadar gri kalmıştı. Benim hayatım Göktuğ'...