פרק 9

209 10 2
                                    

אדם
״מעלילים עליו! אומרים שהוא פדופיל, הוא איבד את העבודה שלו, החיים שלי קורסים״ אני שומע את הבכיונים של ויולטה כשאוסטין מנסה להרגיע אותה, תוך כדי החיבוק הוא מגלגל אליי עיניים, הקול הצפצפני שלה עלה אפילו לו על העצבים, אני בטוח בזה, הוא אמר לי כבר מזמן שהוא לא מרגיש אליה מה שהוא הרגיש בעבר, אני לא יודע למה הוא עדיין איתה, בזבוז זמן.
כל החפירה הזאת של ויולטה נמשכת במשך כמה שעות נוספות וכשאני כבר איבדתי את זה הלכתי לחדרי ונמרחתי על המיטה, נרדם עוד לפני ששמתי לב.
~היא מנשקת אותי, השפתיים שלה קוראות לי, אני שוכב על המיטה שלי כשהיא נמצאת בין רגליי המפושקות, נשיקותיה יורדות כלפי מטה עד לאיברי, ורק אז אני קולט שאני ללא בגדים בכלל, וגם היא לא, הגוף היפה שלה צמוד לשלי, כשהיא ממשיכה לרדת למטה השדיים שלה נוגעות באיברי ואני גונח מהשפשוף ביניהם, היא מקרבת את פיה הפתוח לכיוון ראש איברי ואז פתאום הכול נעצר~
לעזאזל, אני לא מאמין שזה היה רק חלום, לא חלמתי חלום רטוב מאז כיתה ח, האיבר שלי עומד ופועם והשכל הישר כבר לא עובד, אני רוצה ללכת לאשלי, אני ללא חולצה ורק עם מכנס הטרנינג שלי עליי, אני מסתכל בשעון שנמצא ליד המיטה ורואה שכבר שלוש לפנות בוקר, אני מגורה כל-כך שהדבר היחיד שאני מצליח לעשות זה לקום מהמיטה ולצאת אל המסדרון, כמעט באופן בלתי רצוני אני הולך ישר לחדרה של אשלי, כמו שאמרתי, אני כבר לא הולך להיות מאופק.
אני פותח את דלת חדרה ורואה אותה ישנה עם חולצה גדולה של אחיה, בגלל שהוא שרירי וגבוה החולצה שלו כמעט ומכסה את הירכיים שלה אבל בגלל השינה המוזרה שלה מהמקום שאני עומד בו אני רואה את התחתונים השחורים שלה מציצים, אני תופס את עצמי לא לנהום מרוב צורך להיות בתוכה, אני מתקדם לכיוונה ונשכב לידה, היא לא קמה, להפך, היא מתחפרת לתוך גופי, אני חושב שקצב הנשימות שלה נהיה מהיר יותר, כאילו כבר קמה, אבל במבט שני היא עדיין נראת ישנה, שפתייה עכשיו קרובות לחזי כל-כך, הלוואי והיא יכלה לנשק אותי שם, אני שם את ידי על המותן שלה וכשהיא לא זזה אני מכניס את ידי מתחת לחוצה שהיא לובשת, העור שלה רך ברמה מיוחדת, היא נעה עליי מעט ומסתובבת כך שידי מתחתיה אבל ישבנה צמוד לאיברי, אני מזיז אותו מעט כך שהוא מתחכך בה וזה הדבר הכי נעים שהרגשתי בחיי, היא זזה מעט אחורה ואני לא יודע אם היא עדיין ישנה אבל אני לא מתלונן, בשלב זה אני קרוב מאוד לגמור על יבש וכבר לא מצליח לתפוס את עצמי, אני שולח את ידי שלא נמצאת מתחתיה אל מתחת לחולצה שהיא לובשת ומרים אותה כלפי מעלה, אני מתפלל בליבי שהיא לא לובשת חזיה מה שיקל על העבודה שלי מאוד, ואלוהים כנראה אוהב אותי כי אני מרגישה את השד הרך שלה נוגע בעור ידי המחוספס , אני לא מסוגל לעצור את עצמי מרגע זה, אני משחק בידי עם הפטמה הזקורה שלה, ממולל אותה בין אצבעותיי וקצב נשימותיה של אשלי גובר במהירות, אנחה קטנה נפלטת מפיה ועכשיו אני יודע בוודאות שהיא ערה, אני מסובב אותה כך שגבה נמצא על המזרן של מיטתה ועולה מעליה, העיניים הגדולות שלה מסתכלות ישירות עליי ומלאות תשוקה בעיניה, אני באיטיות תופס את קצוות החולצה בידיי ומרים אותה אל מעל ראשה, היא כולה חשופה מול חוץ מהתחתונים שנמצאים עדיין על עורה, אני יודע בוודאות שהיא עדיין בתולה אז אני לא מוריד ממנה את התחתונים עדיין, במקום זה אני מוריד את מכנסי הטרנינג מגופי כך שאני נשאר רק עם בוקסר שחור ומייד נצמד אליה, התחתון שלה רטוב ונדבק לשלי, אני לא יכול לעצור את עצמי מלחכך את איברי על איברה, התחושה היא גן עדן.

נקמה מתוקהWhere stories live. Discover now