🥀Chapter 10🥀 🔞

532 54 4
                                    

ආරිව උස්සන් කාමරෙට ආපු ජන්ග්කුක් කෙල්ලව ඇදෙන් තියලා දොර වැහුවා...කෙල්ල නම් එකසිය ගානට රත් වෙලා...

"ඔ..ඔප්පා...මො..මොකද..කරන්න යන්නෙ.."

"බය වෙලා ද අහ්..ඉන්නෙ..."

"ආනී...ම...මන් බය වෙලා නෑ"

ජන්ග්කුක් Smirk කරලා ආයේමත් ආරි ලගට ආවා..ආරි බය වෙලා නෑ කිව්වාට ජන්ග්කුක් දැක්කා ආරි පට්ටම බය වෙලා ඉන්නෙ කියලා...මොකද කෙල්ලගේ දාඩියත් ගලනවා...

කෙල්ලව තවත් බය කරන්න හිතාන් කෙල්ල ලගට ආපු ජන්ග්කුක් මූනට ලංවෙනවා එක්කම කෙල්ල ඇස් පියා ගත්තා...

ජන්ග්කුක් ට හිනා කෙල්ලගේ වැඩ දැකලා...ආරිට පෙක් එකක් දීලා ඇදෙන් නැගිට්ට කොල්ලා...

"බය වෙන්න එපා..ඔයාගෙ කැමැත්තක් නැතුව මන් ඔයාට අතක් තියන්නෙ නැ බබා"

ඒත් තවම ඇස් දෙක වහන් ඉන්න ආරි

**ආයිශ් මොන ලැජ්ජා නැති වැඩක් ද එ උනේ...ලැජ්ජා වෙන්නත් බැ ....ආයේ ඉතින් අවුලක් නැ ඔප්පා මගේ නේ**

"කවුද බයයි කිව්වෙ අහ්..."

"මෝ...ඔයා බය නැද්ද..."

"නෑ මන් බය නෑ...කෝමත් ඉතින් ඔයාගෙ නිසා බැන්ද දවසෙ කරාත් එකයි දැන් කරාත් එකයි 😌 " ආරි පන්ඩිතයා වගේ කිව්වාට පස්සේ ජන්ග්කුක් එයා දිහා බලන් ඉදලා...

"ඒනම් බබා මගේ වෙන්න රෙඩි වෙන්න...හැබැයි ටිකක් අමාරු වෙයි"

"කවදා කරත් වෙනවා නෙ එක"

"කට නම් තියේ නේ"

ජන්ග්කුක් කෙල්ල ලගට ඇවිල්ලා ආරිගෙ තොල් අල්ල ගෙන හෙමින් හෙමින් කිස් කරන්න පටන් ගත්තා..ආරිත් ජන්ග්කුක් ගෙ බෙල්ල වටේ අත යවලා තවත් ලං කර ගත්තාට පස්සේ කොල්ලාත් කෙල්ලව උස්සගෙන එයගෙ ඔඩොක්කුවට ගත්තා..

කිස් එක ඩීප් කරපු ජන්ග්කුක් දිවත් කිස් එකට එකතු කරලා ආරිගෙ මුලු කටේම රස බලන්න ගත්තා...ආරිත් ජන්ග්කුක් ට නොදැවෙනි වෙන්න කිස් බැක් කරේ ඒ කිස් එකෙන් ආරිව මත් වෙලා වගේ හිටපු නිසා...

තොල් වලින් ඈත් වෙලා ආරිගේ බෙල්ල ලගට ආපු ජන්ග්කුක් කෙල්ලගේ බෙල්ල හැම තැනම උරන්න ගත්තා...ආරිත් බෙල්ල හරව හරව ජන්ග්කුක් දෙන ප්ලෙශර් එක විදින ගමන් මෝන් කරන්න අමතක කරේ නැ...

✨𝐈'𝐌 𝐒𝐎𝐑𝐑𝐘 🥀 || 𝐽𝐽𝐾   (𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍)Where stories live. Discover now