Cupecakes bakken

610 14 1
                                    

Luna kom als wij nu naar de winkel gaan voor bakspullen dan ruimt papa het hier op zeg ik tegen luna . Jaaaaw samen mewt pawpa naar de winkel antwoordt Luna op mijn vraag. Ja joh geef mij maar weer het opruim werk zegt Matthy lacherig tegen mij. Ja sorry hoor maar het was toch zo van wie kookt ruimt op ofzo antwoord ik. Oh huh ik dacht echt andersom maar ga maar ik ga binnenkort wel weer zegt Matthy. Dankjewel schat je bent de beste antwoord ik. Wist ik toch al zegt Matthy terug. Nou meneer ik geef je nog eens een compliment zeg ik terwijl ik Matthy een klein duwtje geef. Niewt ruzie mawken anders ikke huiwlen zegt Luna verdrietig. Nee nee schatje het is een grapje papa en papa houden heel erg van elkaar echt waar stelt Matthy Luna gerust. Loentje kom we gaan jasje en schoenen aandoen dan kunnen we naar de winkel zeg ik tegen Luna. Neew ik niewt jasje aan hewt is heewl warm buiten antwoord Luna boos. Nou als jij geen jas aandoet gaan we geen cupcakes bakken want dan ben jij stout antwoord ik nu nog lief. Sowy sowy ik ga al jasje pawkken zegt Luna terwijl ze naar de gang rent voor haar jas.

Ik en Luna lopen nu net de winkel en zijn nu opzoek naar de bakspullen. Hoi mag ik misschien op de foto vraagt een fan aan mij. Nee sorry ik ben met mijn dochter dan maak ik geen foto's antwoord ik. Phffff raar mens ik wou alleen een foto hoor maar je dochter moet weer voor gaan hallo ik ben je grootste fan antwoord de fan boos. Nou sorry hoor ja mijn dochter gaat voor jou en als je een echte fan was snapte je dat antwoord ik nu ook boos. Pfhhh whatever het is niet eens je eigen dochter antwoord de fan. Nu moet je echt opflikkeren voordat ik je wat aandoe antwoordt ik nu echt heel boos. Gelukkig loopt hij weg maar ach ik ben toch boos dit zijn van die redenen waarom ik eigenlijk helemaal niet bekend wil zijn maar ja daar kan ik nu weinig aan veranderen. Hey sorry loen dat was een irritante fan die op de foto wou maar jij was er ook dus dat wou ik niet zeg ik tegen Luna als ik door mijn knieën ga en haar aankijk. Toewt roept Luna als ze op mijn neus drukt. Hahahah kom hier zeg ik tegen Luna en ik trek haar in een knuffel

Na een tijdje hebben we alle spullen en lopen we weer terug naar huis. Hey Matt we zijn er weer schreeuw ik door het huis. Heyy schat ik ben in de keuken alles aan het klaarzetten antwoord Matthy. Oké super ik en Luna hebben alles gekocht zeg in terug. Oké super zullen we dan zo beginnen vraagt Matthy. Ja dat is goed ik trek Luna haar jas aan en dan komen we antwoord ik.

Matthy heeft alles klaargezet en heeft een recept gevonden. Stap 1 Mix in een kom de boter, suiker en vanillesuiker romig. Voeg de eieren één voor één toe en blijf mixen tot deze goed zijn opgenomen zegt Matthy. Ik geef de boter en vanille suiker aan Luna en voeg zelf de suiker en eieren toe. Oké Matt de eieren zijn goed opgenomen wat moet er nu gebeuren vraag ik aan Matthy. Stap 2 voeg het zout en zelfrijzend bakmeel beetje bij beetje toe, mix tot deze droge ingrediënten zijn opgenomen antwoord Matthy. Ik doe zelf de zout en laat Luna de meel doen. Oké en nu vraag ik weer aan Matthy. Stap 3 Verdeel het beslag over de vormpjes en bak de cupcakes in 20 minuten op 175 °C (boven- en onderwarmte) gaar antwoord Matthy weer. Oké top dan hebben we even rust tot de cupcakes klaar zijn zeg ik. Luna doopt haar vinger in wat overgebleven zout maar kijkt helemaal niet alsof het zout is. Luna is dat niet zout vraag ik aan haar. Neew pawpa het is heewl zoet hewt is suiker antwoord ze terwijl ze haar vinger nog een keer doopt. Matthy kom is terug roep ik naar de woonkamer. Wat is er vraagt Matthy als hij in de keuken komt. Uhm ik denk dat ik zout heb gebruikt voor suiker en suiker voor zout dus de cupcakes zijn verpest zeg ik terwijl ik mijn lach niet inhouden. Miel ben je serieus zegt Matthy ook terwijl hij zen lach ook inhoud. Weet je we proeven het zo wel als het lekker is is het lekker anders niet dan gaan we wel naar de Mac ofzo antwoordt ik. Natuurlijk jij weer met de Mac zegt Matthy lacherig. Ja sorry de Mac is gewoon lekker antwoord ik vrolijk.

De cupcakes zijn afgekoeld en nu komt het moment of ik heb ze verpest of ze zijn gewoon lekker. Pawpa mag ik als eerst proeven vraagt Luna aan mij. Uhm papa proeft eerst even of het wel lekker is ja antwoord ik op Luna. Ik breek een stukje cake af en poef het. Getver haal dit weg haal dit weg doe ik met gay handjes. En zout vraagt Matthy met een hele grote glimlach op zen gezicht. Haal die kut glimlach van je smoel af jij proeft niet eens antwoord ik lacherig. Ik en Matthy letten even niet op en hebben daardoor niet door dat Luna ook een hap heft genomen. Bleh pawpa diwt is heel vies zegt Luna terwijl ze een vies gezicht trekt. Ja papa weet het papa was een beetje dom geweest we maken binnenkort wel nog een keer cupcakes ja vraag ik. Oké dawt is goewd antwoord Luna. Luna kom we gaan even een middag dutje doen want je bent moe zeg ik terwijl ik luna optil en naar boven breng.

Ik heb Luna op bed gelegd en heb eindelijk weer een tijd met mijn eigen mannetje. Miel de oppas belde net dat ze ziek is en dus morgen niet kan oppassen dus Luna moet mee naar kantoor is dat een probleem vraagt Matthy. Nee joh en anders zijn we dan weer binnen 5 minuten thuis maar ik zie er geen probleem in ze kan het met iedereen goed vinden dus dat is niet erg antwoord ik. Na nog een tijdje gepraat te hebben besluit ik ook een middag dutje te doen op matthy's schouder

Nieuw deeltje!
Vinden jullie het al leuk?
Laat zeker een comment en een sterretje achter
Xx

de dohter van matthy en miloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu