Ik wordt de volgende ochtend wakker in de logeerkamer van robbie. Ik loop naar beneden en daar zitten robbie en Lieke al op de bank. Hey schat heb je lekker geslapen vraagt Jamie. Ja eigenlijk wel nog steeds dankjewel dat ik hier mocht. Het is echt geen probleem maar zullen we zo even naar jou huis gaan zegt robbie. Ik antwoord dat dat goed is maar ik eerst me even ga omkleden.
Na 10 minuten kom ik weer omgekleed terug en lopen ik en robbie naar mijn huis. Ik open de deur en loop naar de woonkamer. Ik zie Matthy met tranen in zijn ogen zitten. Als hij merkt dat ik er ook ben rent hij op mij af en geeft mij een knuffel. Sorry Loen ik hoorde net van Milo wat ik heb gedaan en het spijt me zo erg echt ik weet niet hoevaak ik sorry kan zeggen zegt Matthy. Pap ik heb het je al vergeven als je belooft dat je nooit meer zo veel gaat drinken zeg ik. Lieverd dat beloof ik.
Het is ongeveer een week of 3 later gister heb ik mijn eerste echo gehad en die ging gelukkig heel erg goed mijn kindje en natuurlijk noahs kindje is gezond en dat is het enige wat ik vind tellen het maakt mij helemaal niks uit of het een jongetje of meisje is. Over tien weken komende het geslacht pas te weten dus dat duurt nog wel eventjes. Ik ben overmorgen wel jarig en dan wordt ik 16 ik heb daar wel veel zin in ik ben alleen de laatste tijd gewoon een stuk eerder moe maar ja dat is ook de zwangerschap.
We zitten met iedereen in het huis van raoul omdat Lieke jarig is. Ik merk dat ik echt heel erg moe ben en ik vraag aan Milo of ik naar ons huis mag. Raoul hoorde dat en zei dat ik ook best even bij hun op de kamer mag slapen zodat ik als we straks gaan avond eten er toch al ben. Ik knik en loop naar de kamer van raoul en Lieke.
Ik val in slaap en wordt na een tijdje wakker gemaakt omdat we gaan eten. Ik zeg dat ik kom. Beneden aangekomen heeft raoul iets met rijst garnalen en groente gemaakt en het is echt heel erg lekker. Na het eten gaan we weer terug naar ons eigen huis en daar ga ik eigenlijk gelijk weer naar bed en val inslaap
Sorry sorry maar ik heb nu bijna toetsweek en als ik langere delen maak heb ik gewoon geen tijd want ik sport ook echt heel veel dus sorry sorry
Laat wel een comment en sterretje achter dat kan ik waarderen
Xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanfictionmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx