Wakker worden Matthy maakt mij en Noah wakker. Hoelaat is het vraag ik nog slaperig. Uhm half 4 we gaan over een half uur weg antwoord Matthy. Oké antwoorden ik en Noah. Matthy loopt de kamer weer uit. Noah ik ben echt nog zo tering moe zeg ik tegen Noah. Ahahahh komt wel goed dan slaap je in de auto antwoord Noah. Ja waar kom we moeten wel gaan want ik moet nog even omkleden en mijn make-up doen zeg ik.
Het is een halfuur veder en iedereen staat klaar behalve Koen. Waar blijft Koen nou zeurt robbie. Ja je kent hem toch hij is sowieso te laat antwoord raoul. Ik ga hem wel halen zegt Milo.
Koen is er ook eindelijk en we gaan met 3 auto's. In auto een zitten Noah, Matthy, Milo en ik. In auto 2 Koen, robbie en jamie. En in auto 3 Lieke en raoul .Ik zit samen met Noah op de achterbank en ik val met mijn hoofd op zijn schouder in slaap.
Luna wordt je wakker. Ik wordt wakker gemaakt door Noah die door mijn haar heen gaat. Ja ik kom zeg ik slaperig. Wij zijn er als eerste dus we moeten ongeveer een kwartier wachten op de rest. Ik en Noah zitten wat te kloten dus merken we niet dat Koen Jamie en robbie ook zijn aangekomen. Hoi tortelduiven hebben jullie er een beetje zin in vraagt Koen. Nou heel veel zin in maar hoe bedoel je tortelduiven antwoord ik. Nou kijk hoe jullie eruit zien antwoord koen. Ik sta op en begin achter Koen aan te rennen met mijn krukken wat dus niet zo goed gaat. Noah komt er nu ook achter aan rennen alleen gaat hij niet voor koen maar voor mij. Noah tilt mij op en begint mij te kietelen. NOAH STOPP gil ik. Hahahaha wacht daar moet je wel iets voor doen antwoord Noah. Uhm nou wat dan antwoord ik. Uhm ik wil een kusje op mijn wang zegt Noah. Ohh nou dat kan je wel krijgen antwoord ik. Ik geef Noah een kusje op zijn wang. Terwijl ik dat doe voel ik kriebels in mijn buik.
De rest is nu ook aangekomen en we gaan naar binnen. Luna kom je mee kijken in wat winkels vraagt Lieke. Uhm ja isgg lijkt me leuk antwoord ik. We lopen met alle meiden als eerste naar een make-up winkeltje. Luna heb jij nog wat nodig want wij zijn allemaal iets vergeten van onze make up dus moet jij nog iets vraagt Jamie. Uhm nee denk het niet maar ik kijk wel even rond. Ik ben aan het rondkijken totdat ik een hele mooie lip make up set zie met daarin een lipbalsem, lipliner, lippenstift en lipgloss. Ik loop naar lieke toe en ik zeg dat ik deze ga kopen. Wow Loen wat leuk hoe duur is die antwoord Lieke . Uhm 20 antwoord ik. Oké super leuk ik koop hem voor je antwoord Lieke. Maar liek dat hoeft helemaal niet antwoord ik. Nee dat weet ik maar ik wil het je moet alleen even helpen of dit de goede kleur foundation is zegt Lieke als ze een foundation omhoog houd. Uhm nou ik zou een tint donkerder nemen omdat je ook wel bruin gaat worden denk ik antwoord ik. Uhm ja dat is misschien wel waar antwoord lieke. Deze beter vraagt ze nu met een donkere kleur. Ja deze is perfect. Oké kom dan gaan we afrekenen en kunnen we gaan boarden. We rekenen af en we lopen met zen vieren weer terug naar de jongens.
Zullen we gaan boarden vraagt Koen. Ja dat dachten wij ook al antwoord Lieke. Oké dat is goed antwoord iedereen.
We hebben geboard en we moeten nog een uur wachten totdat we in het vliegtuig mogen. Zullen we naar Starbucks gaan vraagt Milo. Iedereen antwoord dat ze het goed vinden en zo lopen we naar de Starbucks. Iedereen heeft een drankje besteld. De Starbucks roepen onze namen om en we halen ons drankje op. Hoe gaat het eigenlijk met je enkel na nu al een lange dag vraagt Matthy aan mij. Eigenlijk doet het wel een beetje pijn maar ik heb geen zin in gezeur dus ik zeg dat het eigenlijk wel goed gaat.
We zitten nu net in ons vliegtuig en we gaan bijna opstarten. Ik zit naast Noah en Noah zit naast Koen. De rest zit gewoon naast hun vrienden en natuurlijk zitten mijn ouders ook naast elkaar.
We zitten net in de lucht en ik ben best wel moe dus ik val weer in slaap. Ik wordt wakker door allemaal geklap dat betekent dus dat we zijn geland en in Curaçao zijn.
Nieuw deel weer een beetje kort maar ja.
Laat een comment en sterretje achter
Xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanfictionmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx