ziekjes

478 18 0
                                    

 oke dus zoals ik het nu hoor lijkt het ons allemaal gewoon leuk om in een huis te gaan wonen en wat vinden we van het programma willen we daar aan mee doen vraagt raoul. daar zitten matt en ik ook wel mee want ik heb dan echt geen idee wat ze willen gaan filmen straks hangen overal camera's zeg ik. ik had zelf bedacht kunnen we niet eerst zelf gewoon opzoek naar een huis gaan zodat we eerst samen wonen want als het niks is moeten we nog een jaar en als het programma ons wil willen ze het later ook nog wel zegt koen. ja mee eens ik weet ook niet of ik een programma echt zie zitten dan heb je al helemaal geen vrije tijd antwoordd robbie. oke dus geen programma maar wel opzoek naar een huis vraagt matthy voor de zekerheid. ja antwoordt iedereen. oke jongens dan zeg ik dat jullie het programma afwijzen en dan ga ik wel even door funda naar een huis maar jullie weten wel dat jullie dan alles zelf moeten betallen vraagt het meisje van productie. ja dat weten we dankjewel antwoordt raoul. 

iedereen is weer aan het werk en soms worden we geroepen om naar een huis te kijken maar er is nog niet echt iets wat we allemaal leuk vinden dus ja. jongens kom eens ik heb weer een huis zegt het meisje van productie. wow deze is echt gaaf zegt koen als eerste. eigenlijk vind iedereen het echt een mooi huis dus hebben we morgen een afspraak om te gaan kijken.

yo wij gaan naar huis tot morgen roepen ik en matthy en we lopen naar onze auto. ik zie dat matthy gaapt en hij ziet er ook best moe uit. ben je moe schat vraag ik aan matthy. ja eigenlijk wel ik weet ook niet hoe het komt maar men wang doet eigenlijk ook echt pijn antwoordt matthy. ahw lieffie ik zal er thuis even naar kijken ja vraag ik. dat is goed antwoordt matthy ik wil een gesprek starten maar ik zie aan heel matthy's houding dat ie daar niet echt zin in heeft. dus ik zet een muziekje op en rij naar huis. thuis aangekomen maak ik matthy wakker die een beetje aan het slapen was en lopen we samen naar binnen. 

matthy loop gelijk door naar de bank en ik zeg de oppas gedag en zeg tegen luna dat ze wel een beetje lief voor papa moet doen. pawpa gaawt hewt wel vraagt luna lief aan matthy. ja hoor papa is allleen een beetje moe en heeft een beetje pijn aan zen wang antwoordt matthy. nog steeds sowy pawpa zegt luna. nee lieverd het is al goed zegt matthy. luna geeft matthy een knuffel en gaat zelf even veder spelen mat haar barbies. 

pov matthy

ik voel me eigenlijk sinds vanochtend niet echt lekker gewoon een beetje hoofdpijn en misselijk. daardoor heb ik vandaag ook bijna niks gegeten. maar nu voel ik me nog minder lekker ik heb nog meer hoofdpijn ben misselijker ben moe en heb last van men wang. ik sta even op van de bank om paracetemol te pakken maar wordt een beetje duizelig dus ik blijf even drie tellen staan. gaat ie lieverd vraagt milo. nou ja opzich wel maar ik ging even paracetemol halen maar ik wordt opeens heel duizelig antwoordt ik. lieverd blijf zitten ik pak het wel moet je nog wat anders hebben vraagt milo lief. nee dankje dat ik genoeg antwoord ik. 3 minuten later komt milo terug met een glas water en 2 paracetemol. dankjewel lieverd je bent de beste zeg ik tegen milo.

milo is aan het koken en ik lig op de bank met luna naast me want luna is lekker tv aan het kijken ik scroll een beetje door insta en kijk met een half oog mee met de tv. eten is klaar roept milo en dus gaan we eten. wat ewten we pawpa vraagt luna. papa heeft paste pesto gemaakt antwoordt milo. bij het woord zelf wordt ik al misselijk en eet daarom niet heel veel. na het eten is het 19;00 en brengt milo luna naar bed als milo beneden komt gaan we samen onze serie kijken. na ongeveer een half uurtje voel ik me zo misselijk dat men eten omhoog komt. ik sta op en ren naar het toilet bij het toilet gooi ik men hele maag inhoud eruit. milo komt achter me sta en wrijft over men rug. als alles weg is ga ik uitgeput tegen de muur van de wc zitten. milo komt naast me zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. je voelt je echt niet lekker he zegt milo terwijl hij door men haar gaat. ik knik omdat ik te moe ben om te praten. lieverd zeg dat dan eerder dan waren we eerder van kantoor weggegaan en dan was dat ook oke. ik knik weer. wil je me beloven dat je het voortaan eerder aangeeft vraagt milo. en voor de derde keer op en rij knik ik. milo helpt mij opstaan en zo lopen we samen naar de bank. wil je gaan slapen of nog even serie kijken vraagt milo. serie kijken zeg ik schoor. oke dat is goed wacht heel even hier dan ga ik even wat pakken. milo komt na een paar minuten terug met een deken en een opgewarmde kruik. ik ga tegen milo aanliggen en zo kijken we onze serie samen veder. na nog twee afleveringen gaan ik en milo naar bed. schat zeg je als er wat is vraagt milo. maar wat als je slaapt ik wil je dan niet wakker maken antwoordt ik. ook als ik slaap maak je me wakker voor jou doe ik alles begrijp je dat. ja milo dankjewel voor alles. ik kruip tussen milo's armen en sluit men ogen al snel val ik inslaap vertrouwd in de armen van mijn eigen mannetje.    

weer een nieuw deeltje

laat een sterretje en een comment achter 

xx  

de dohter van matthy en miloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu