Ziekjes/zwanger?

269 5 0
                                    

We komen thuis aan en iedereen gaat naar Luca kijken maar ik loop eigenlijk gelijk naar boven omdat ik me echt niet lekker voel. Ik ga op bed liggen en Noah komt mijn kamer binnen. Het lieverdje gaat het vraagt hij. Nah ik heb me wel eens beter gevoeld antwoord ik. Wat heb je dan vraagt Noah. Nou gewoon hoofdpijn en misselijk. Oké lieverd we hebben het de straks over zwanger gehad ben je dat niet misschien. Nou ja het zou kunnen misschien kunnen we een test halen om het uit te zoeken zeg ik. Oké lieverd ik ben even snel naar de winkel tot zo zegt Noah lief.

Er gaan minuten voorbij en daar is dan eindelijk Noah. Ik heb er twee gekocht voor het zekere voor het onzekere zegt Noah. Oké Dankje als jij hier wacht ga ik even die testen doen.

Ik doe de testen en loop terug naar Noah. Hoelang moeten we wachten vraagt hij. Uhm een kwartier antwoord ik. Ik ben een kwartier lang allemaal aan het rond lopen door de kamer heen omdat ik het eigenlijk echt niet wil weten. Ja ik wil een kind maar nu nog niet eigenlijk ik zit nog op school en zit in de bloei van mijn leven maar ik ben ook van mening dat ik echt geen abortus ga doen dus ik weet het echt niet.

Loen we kunnen kijken zullen we het gewoon samen doen zegt Noah. Ik knik en we lopen naar de badkamer. Noah loopt naar de test en draait hem om. Luna het is een plusje dus Je bent zwanger zegt Noah. Ik krijg tranen in mijn ogen. Sorry Noah het spijt me echt heel erg ik snap dat je nog geen vader wilt worden zeg ik huilend. Nee Loen het maakt niet uit we hebben het samen gedaan toch dus ja zegt Noah. Ik knik.

We hebben nog even zo in de woonkamer gestaan en we lopen naar mijn kamer. Er lopen nogsteeds tranen over mijn wangen maar er wordt geklopt op mijn deur. Binnen zeg ik. Robbie komt de kamer binnen. Luna gaat ie vraagt hij. Ik schud van nee. Wil je het vertellen of liever niet zegt hij. Ik kijk naar Noah en hij knikt. Uhm nou ja maar wordt niet boos alsjeblieft en zeg het tegen niemand zeg ik. Robbie zegt dat ie dat niet zal gaan doen. Oké nou ik kom en dus net achter dat ik zwanger ben zeg ik. Ohh ik weet eigenlijk niet of ik je moet feliciteren of niet want een zwangerschap is iets heel moois maar op jou leeftijd zegt robbie. Ja daarom huil ik ook want ja ik ben trots dat ik zwanger kan worden en ik ga het echt niet weghalen maar ja zeg ik. Robbie loopt naar mij toe en geeft mij een knuffel. Het komt goed fluistert hij in mijn oor.

Nieuw deel
Laat een comment en sterretje achter dat kan ik waarderen
Xx

de dohter van matthy en miloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu