Gisteren zijn we aangekomen in Curaçao. We hebben toen eigenlijk niks meer gedaan omdat het was 6 uur s'avonds toen we thuis kwamen en we waren allemaal ook we moe. Ik had wel nog even ruzie met pap want pap vond dat ik met Koen op de kamer moest en Noah dan alleen maar daar was ik het niet mee eens. Gelukkig zei pap uiteindelijk dat ik wel met Noah mocht als er maar niks ging gebeuren van hallo wat zou er moeten gebeuren dan.
We zitten nu met zen alle aan het ontbijt om te eten en om te kijken wat we gaan doen. Zullen we gaan shoppen stelt Lieke voor. Altijd weer dat shoppen met meiden ik dacht kunnen we niet vandaag de stad verkennen een beetje cultuur antwoord raoul. Ik en Noah kijken elkaar aan en schieten in de lach. Wat is er aan de hand dame en heer vraagt Milo. Nou sorry hoor raoul zegt meiden willen altijd shoppen maar raoul wil gelijk de cultuur zien sorry hoor maar daar heb ik geen vakantie van zeg ik. Nee oké Loen dat snap ik wel opzich zullen we dan niet vandaag gewoon naar het strand en zwembad en dan kijken we wel een andere keer naar de stad stelt raoul nu voor. Iedereen stemt in dus nu moeten we ons gaan omkleden zodat we kunnen gaan zwemmen.
Ik en Noah lopen naar boven om ons te gaan omkleden. Ik ga wel in de badkamer dan kan jij hier zegt Noah. Nee nee ik ga wel in de badkamer doe ik ook gelijk mijn make up even zeg ik. Ook goed antwoord Noah lacherig.
Ik ben klaar met omkleden en heb ook mijn make-up gedaan. Je zult je vast afvragen waarom make-up als je gaat zwemmen. Maar ja sorry hoor zonder make-up zie ik er echt heel dood uit dus ik heb gewoon even wat concealer op en wat waterproof mascara en iets van blush en lipgloss.
Dit is men bikini. Ik trek over mijn bikini even een leuk zomerjurkje aan en dan loop ik weer naar de kamer van mij en Noah. Van de dokter moest ik ook weer proberen te lopen dus eigenlijk heb ik men krukken alleen als het echt nodig is of we hele lange stukken moeten lopen. Hey je loopt weer zegt Noah als ik de kamer binnen kom. Ja ja knap ben ik he antwoord ik. Heel knap maar niet alleen om die reden antwoord Noah. Ik begin te blozen en ik kijk weg. Maar Uhm zullen we weer naar beneden gaan want de rest zal wel wachten zeg ik om van onderwerp te veranderen. Ja dat is goed kom antwoord Noah
Iedereen staat al beneden en we lopen naar het strand. Het strand is 3 minuten lopen dus dat is goed te doen. Noah is met robbie aan het praten en eigenlijk loopt iedereen heel snel. Alleen ik loop wat langzamer omdat met mijn enkel kan ik nog niet heel snel lopen. Milo draait zich om en loopt naar mij toe. Gaaf het goed vraagt Milo lief. Ja pap alleen jullie lopen heel snel antwoord ik. Ohh ja snap ik kom op men rug dan ben je sneller antwoord Milo. Ik klim op Milo zijn rug en zo lopen we naar de rest. Was mevrouw te moe om zelf te lopen vraagt Koen. Sorry hoor heb jij een gescheurde enkelband antwoord ik. Koen moet lachen. Wat lach je nou jullie lopen echt 100 kilometer per uur ofzo antwoord. Nou ik wist niet dat ik zo snel als een cheeta ben antwoord lacherig. Ik geef hem een tik op zen achterhoofd en we lopen het laatste stukje naar het strand.
We zijn nu 2 uur op het strand iedereen is al het water in geweest behalve ik. Loen kom nou mee zeurt Noah. Nee ik heb echt geen zin antwoord ik. Laat mij maar zegt Matthy tegen Noah. Matthy tilt jij op en loopt met mij naar de zee. PAP NEE gil ik. Matthy luistert niet en loopt zo met mij de zee in. Het water is eigenlijk best wel lekker zeg ik. Hé hé zegt Noah. Bek houden Noah zeg ik.
We zijn nog even op het strand gebleven en we lopen nu weer naar het huisje en daarna gaan we uiteten.
Ik en Noah zijn een outfits het uitzoeken voor vanavond. Is dit leuk vraag ik aan Noah als ik een outfit omhoog hou. Oeh ja dat is wel leuk antwoord Noah. Oké mooi ik ga me met Jamie klaarmaken dus tot zo zeg ik voor ik de deur uitloop. Ik loop naar de kamer van Jamie en robbie en klop aan. Binnen zegt robbie en ik kom naar binnen. Hey Loen Jamie is er bijna zegt robbie. Oké dankjewel antwoord ik.
Na een minuut komt Jamie binnen. Oké Loen zal ik je make-up doen vraagt Jamie. Uhh ja is goed antwoord ik. Jamie doet mijn make-up en het ziet er echt super mooi uit. Het is echt mooi Dankje jaim zeg ik. Geen probleem hoor antwoord Jamie. Ik trek mijn outfit aan en samen lopen we naar beneden.
Mijn outfit.
We zitten in een heel schattig restaurantje en we hebben net drinken besteld. De mannen hebben eigenlijk allemaal bier. De meiden hebben een pina colada. Noah heeft een cola en ik een virgin mojito. Als ons drinken er is proosten we op onze vakantie en bestellen we ons eten.
We zijn net klaar met eten en we lopen nu weer terug naar ons huisje. Pap ik tik Matthy aan. Ja lieverd antwoord Matthy. Mag ik op je rug mijn enkel doet pijn zeg ik. Ohh ja tuurlijk kom maar. Ik spring op mijn vaders rug en zo gaan we naar huis.
Bij het huisje aangekomen gaan ik en Noah eigenlijk gelijk slapen. Truste Noah zeg ik. Truste Loen antwoord Noah. Ik hoor het bijna niet meer omdat ik al heel snel inslaap val na deze eerste geslaagde dag.
Nieuw deel echt saai maar maakt niet uit
Laat een comment en sterretje achter
Xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanfictionmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx