Morgen gaan we helaas al weer naar huis. Daarom hebben we vandaag een drukke planning. We gaan vandaag eerst gewoon naar het strand en dan gaan we in de avond uiteten en dan willen we misschien naar een cocktail bar gaan.
Luna kom we moeten nu echt naar beneden gaan zegt Noah. Maar ik lig net lekker antwoord ik. Ik lig in Noah armen. Hahaha je kan vanavond weer liggen ja zegt Noah. Ik zucht maar sta toch op. We kleden ons allebei aan. We doen alvast onze zwemspullen aan en daar over heen doe ik een leuk jurkje en Noah gewoon een korte broek en een shirt. Zullen we naar beneden gaan vraag ik. Uhh ja is goed antwoord noah. Ik geef Noah nog snel een kus en samen lopen we naar beneden. Goedemorgen zeg ik als ik beneden kom. Goedemorgen lekker geslapen vraagt raoul. Ja ik eigenlijk wel antwoord ik. En jij Noah vraagt raoul. Ja ik ook wel gewoon net zoals als andere nachten antwoord Noah. Oké fijn we kunnen bijna eten zegt raoul.
Na 5 minuten zitten we met zen allen aan de eet tafel en beginnen we met eten. Raoul heeft pancakes gebakken en die zijn echt heel lekker. Raoul mag ik elke ochtend bij jou ontbijten vraag ik. Hahahaha als je dat wilt antwoord raoul. Nou graag zeg ik. Uhm ik denk niet dat dit een compliment is naar onze kook kunsten zegt Milo tegen Matthy. Ja sorry paps jullie maken nou eenmaal nooit lekkere pancake's voor mij zeg ik. Nou ik hoor het weer hoor binnenkort krijg je pancakes zegt Matthy. Ja oké maar dan niet ze stiekem ophalen bij raoul antwoord ik lacherig. Iedereen schiet in de lach.
Het is ongeveer een uurtje later en we gaan bijna naar het strand. Ik en Noah zitten op de bank terwijl de rest zich aan het klaarmaken is. Loen hoelaat moeten we morgen nou weg vraagt Noah. Uhm 7 uur s'avonds volgens mij antwoord ik. We hadden morgen geen plannen toch vraagt Noah weer. Uhm nee niet dat ik weet antwoord ik ook weer. Oké hoelang doe je ongeveer over je koffer vraagt Noah nog een keer. Wat Heb je veel vragen maar ik denk ongeveer een uurtje antwoord ik. Oké heb je dan misschien zin om morgen nog iets samen te gaan doen vraagt Noah lief. Ja dat lijkt me echt super leuk zeg ik enthousiast. Oké Mooizo zegt Noah.
Iedereen is nu klaar en we gaan weg. We lopen naar het strand. Zullen we hier gaan zitten vraagt Koen als we op het strand zijn aangekomen. Iedereen stemt in en we gaan zitten. Ik en Noah leggen onze handdoek naast elkaar en gaan er op liggen. Na een tijdje begin ik te gapen. Moe vraagt Noah. Ja wel een beetje antwoord ik. Na 2 weken vakantie ben je dus helemaal niet bijgekomen zegt Noah. Oeps ja sorry antwoord lacherig. Noah tikt op zen borst dat ik daar moet liggen. Ik ga liggen en sluit mijn ogen. Ik luister nog even rustig naar iedereen die met elkaar aan het praten is, naar de spelende kinderen op het strand en de zee. Na een tijdje val ik inslaap.
Het is ongeveer 2 uur later en ik wordt wakker. Oh sorry nu heb jij echt 2 uur lang niks kunnen doen zeg ik tegen Noah. Nee nee is niet erg antwoord Noah. Oké dat is het goed zeg ik terwijl ik Noah een kusje geef. Ik open mijn telefoon even en zie dat ik best veel berichten heb gekregen in de bankzitters vakantie app groep. Ik open men telefoon en ga naar whatsapp.
Vakantie
Koen
*foto* kijk is hoe schattigJamie
Vet cute❤️Papa Miel💗
Ze zijn zo schattig hè hoe hebben hun nog geen relatie?Papa Matt💗
Ahw zo schattig 💕Robbie
Ik vind ze echt bij elkaar passenLieke
Kom we gaan ze koppelenKoen
Je weet dat ze allebei in deze app zitten 🤓😂Lieke
Shit plan is nu al mislukt💀Robbie
Noah ik zie dat je het hebt gelezen💀💀🙃Noah❤️🤍
Uhm tja wat moet ik zeggenRaoul
Nou wanneer ga je haar om een relatie vragenNoah❤️🤍
Binnenkort komt wel goed😎🙃Jamie
We zijn benieuwdIk doe de foto als mijn achtergrond en leg hem weg. Ik wist niet dat jij me binnenkort om een relatie gaat vragen zeg ik tegen Noah. Wacht maar af antwoord Noah.
Nieuw deel deze dag krijgt denk ik een deel 2 maar dan van de avond
Laat een comment en sterretje achter
Xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanfictionmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx