Wachten

418 14 1
                                    

pov milo

het is de volgende ochtend en matthy ligt nog steeds te slapen. gelukkig heeft matthy heel de nacht door kunnen slapen dus hopelijk voelt hij zich nu wat beter. ik voel wat gedraai in men armen en ik zie dat matthy wakker is geworden. hey lieverd een beetje goed geslapen vraag ik aan matthy. ja opzich wel jij antwoord matthy. ik heb ook prima geslapen hoor maar hoe voel je je vraag ik weer.. ja wel gewoon beter alleen nog een beetje hoofdpijn maar meer niet echt zegt matthy. oke dat is wel fijn wil je mee naar het huis of blijf je hier en dan bel ik je wel gewoon vraag ik. nou eigenlijk wil ik wel gewoon als ik gewoon wat paracetemol in men strot douw komt het wel goed maar dan ga ik wel gewoon alleen mee naar het huis niet naar heel het kantoor ofzo want dat is niet echt handig zegt matthy. oke lieverd dat is goed ik ga dan ook wel niet naar kantoor maar geef je aan als er iets is zeg ik. ja ja zal ik doen antwoordt matthy. lieverd niet ja zeggen en nee doen dus gewoon echt doen oke. oke miel.

we moeten bijna weg gaan om naar het huis te gaan alleen de oppasser belt net dat ze zich heeft verslapen en dus hier pas over minimaal een uur kan zijn. maar dat redden we niet dus moet luna mee naar het huis al is het niet heel erg want het zou dan ook haar huis worden. matt app jij de boys even dat luna meekomt vraag ik. ja doe ik doe jij luna's schoenen en jas dan aan antwoordt matthy terug.

bankzitters🛋

hey boys uhm de oppasser belt net dat ze zich heeft verslapen en dus niet optijd kan komen is het een probleem als luna meegaat?

papa roelie

nee tuurlijk niet het wordt misschien ook haar huis

robbie

nee joh kan ze ook gelijk zien wat haar kamer dan wordt

koentje

nee is niet erg toch maar uhm boys ik wss te laat ik ga nu pas weg uit amsterdam

papa roelie

koennnnnn maar we zien je daar dan wel verschijnen

oke super bedankt boys en lekker slim koen


milo het is geen probleem luna kan gewoon mee komen roept matthy naar mij. oke super luna is klaar dus zullen we naar het huis gaan rijden vraag ik. ja dat is goed rij jij vraagt matthy aan mij. ja dat is goed antwoordt ik. Ik loop met Luna alvast naar de auto en Matthy loopt achter ons aan. Schat geef je het aan als het niet meer gaat dan kunnen we gewoon terug gaan hè zeg ik tegen Matthy. Ja ja ik zal het doen antwoord Matthy. Ook nu niet ja zeggen en nee doen hè ik ken je langer dan vandaag antwoord ik. Oké ik zal het aangeven goed. Nee dan is het goed en weet dat ik het ook aan je merk zeg ik met een knipoog. Tijdens de rit die bijna een half uurtje duurt rust mijn hand de heletijd op matthy's bovenbeen. Luna is ondertussen achterin al in slaap gevallen en Matthy zo te zien ook bijna.

Na 25 minuten komen we aan bij het huis. Ik maak Matthy rustig wakker en ga daarna door naar Luna. Hey lieffie wordt je wakker we gaan naar een huis kijken zeg ik als ik Luna uit haar stoel til. jaaaw een nieuw huiws zegt luna wel nog een beetje slaperig. yo boys roep ik naar raoul en robbie die er al zijn. yo antwoorden ze beide terug. heyy luna mocht jij ook mee vraagt robbie aan luna. luna begint druk te knikken en doet haar armen naar robbie. ik geef luna even aan robbie omdat luna dat zo te zien wou. over hoelang komt koen vraagt matthy die nogsteeds wel een beetje wittjes ziet. hij zei dat ie er nu binnen een kwartier is antwoordt raoul. oke helemaal goed antwoordt matthy.

het is een kwatier later en wij staan allemaal nog steeds buiten. luna is ondertussen bij robbie inslaap gevallen en matthy's hoofd leunt op mijn schouder. ben je moe vraag ik in matthy's oor. matthy knikt en zegt dat ie het ook koud heeft. het is dan wel een zomer dag maar echt super warm is het ook niet. schat ik heb een trui aan maar eronder een shirt wil je mijn trui want je hebt ook allemaal kippenvel vraag ik. mhm maar dan heb jij het koud antwoordt matthy. schat anders stel ik het niet voor neem men trui maar gewoon aan ik zie dat je het wilt zeg ik. mhm ja eigenlijk wel ik vries echt dood antwoordt matthy. ik trek mijn trui uit en geef hem aan matthy. als matthy mijn trui aan heeft ziet ie er echt super schattig uit omdat mijn trui eigenlijk wel te groot voor hem is.

na nog 5 minuten zien we eindelijk de auto van koen aan komen rijden. zo koen lekker optijd ben je weer hoor zeg ik grappend tegen koen. ja sorry hoor der was heel veel file antwoordt koen met een knipoog. ja hahahaha geloof je het zelf antwoordt raoul. uhm wel gek dat wij allemaal niks van een file hebben gehoord of gezien zegt robbie. oke oke ik geef me over ik kon men bed niet uitkomen en ben daarna te laat weg gegaan zegt koen nu lachend. nou maar koen gelukkig ben je niet de enige die te laat is gelukkig is de makelaar ook te laat zeg ik. dus je zegt me nu ik had nog langer in men bed kunnen liggen inplaats van hier in de kou te staan zegt koen. ja dat is precies wat ik zeg maar niet zeiken wij staan hier al 20 minuten antwoordt ik.

het is alweer tien minuten later en de makelaar is er nog steeds niet. oke maar effe waar blijft die makelaar vraagt robbie. wacht ik bel hun anders wel even anders staan we straks nog een uur hier antwoordt raoul. na 5 minuten hangt raoul op. en vraagt koen. ja ze waren ons een soort van vergeten maar er komt zo snel als ze kunnen iemand hier heen om de deur open te doen maar hij moet daarna snel weg maar dan moeten we bellen als we het hele huis hebben bekeken want dan komt hij terug om de deur dicht te doen antwoordt raoul

Nieuw deel
Laat een sterretje en comment achter
Xx

de dohter van matthy en miloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu