We zijn aangekomen bij de sporthal en we lopen naar binnen waar Lisa al op ons aan het wachten is. Hoi fijn dat we hier mogen opnemen zegt Koen. Geen dank hoor het lijkt me wel een leuke video antwoord Lisa. We zetten alle camera's klaar en beginnen met opnemen.
Hoi allemaal in deze video gaan wij leren turnen begint robbie de video. En voor de duidelijkheid wij hebben allemaal in ons leven nog nooit een salto ofzo gedaan dus dit wordt wat gaat raoul veder. We gaan het ons zelf dan ook niet aanleren maar daarvoor hebben we Luna meegenomen zegt koen. Heyy zeg ik tegen de camera. Mensen waarschijnlijk kennen jullie Luna natuurlijk wel het is de dochter van Matthy en mij zegt Milo. Luna heeft al een paar keer op het nk gestaan dus hopelijk kan ze ons iets aanleren. Nou jongens we staan al te lang hier te lullen dus laten we naar de vloer gaan.
Ik had het idee om de jongens mijn vloeroefening van vorig jaar aan te leren met alles er op en der aan dus ook salto's dus dat wordt wat zeg ik tegen de camera. Waar mee moeten we gaan beginnen vraagt Koen. Nou we gaan beginnen met choreo dus ja we gaan dansen antwoord ik. Oehh een beetje zoals dit zegt Milo die begint te dansen. Als je nog even zo door gaat dan denk ik dat iedereen je zal uitlachen zeg ik.
Ik leer de jongens mijn choreo aan en bij iedereen lukt dat wel een soort van alleen Koen kan er echt helemaal niks van. Nou het ging nog best wel goed maar nu komt het moment waar we naar uit hebben gekeken namelijk de salto's. Oké jongens we gaan beginnen met Arabier salto ik schat jullie hoog in dus maak het waar zeg ik. Uhm ik pis bijna in mijn broek zegt raoul. Iedereen begint te lachen. Mensen we gaan nu eerst op de trampo een Salto maken want ik verwacht dat dat we moet lukken eigenlijk zeg ik tegen de camera.
Na 10 minuten springt iedereen alleen de salto in de trampoline. Nou jongens jullie komen nog boven mijn gedachten uit. We gaan nu naar de vloer want dat kunnen jullie wel zeg ik.
Iedereen heeft hem op de vloer gedaan en eigenlijk allemaal alleen ik stond er alleen nog bij. Nou jongens wij gaan even nog de laatste dingen leren jullie zien nu even een samenvatting zeg ik tegen de camera.
Anderhalf uur later is alles een soort van gelukt. Nou mensen nu komt het wedstrijd element want alle jongens moeten de oefening laten zien aan mij en Lisa zeg ik. Lisa is de trainster van Luna en hun twee gaan ons beoordelen zegt robbie.
Oké Rob begin maar zeg ik als we zitten. De muziek start en Rob begint alles gaat nog best wel op de maat totdat hij bij de Arabier salto aankomt hij doet die heel mooi maar kan het niet landen waardoor hij een koprol naar achter maakt en de maat kwijt is. Veder gaat het allemaal wel goed.
Zo gaat het ook bij de andere jongens. Koen en Milo echt heel erg slecht en Matthy en raoul gaan best wel goed. Oké jongens wij gaan even overleggen en vergeet niet er is iets voor de winnaar en voor de verliezer zeg ik tegen de camera.
Ik en Lisa hebben overlegd en lopen terug naar de jongens. Nou oké we hebben de uitslag laten we beginnen met nummer 5 Koen ja Koen sorry maar bij jou was er echt niks goed dan nummer 4 Milo ja dat was iets beter maar nog steeds slecht nummer 3 raoul raoul je ging best goed maar er waren wat verbeter puntjes dan 2 is Matthy en nummer 1 is Rob ondanks de vak was alles het meest technisch en zag het er het beste uit. Koen jij moet allemaal kracht gaan doen met Rob op je rug. Nee toch niet met die dikke roept Koen naar de camera. Pech ik heb er heel veel zin in antwoord robbie.
Iedereen gaat echt stuk om Koen en robbie. We sluiten de video af en we gaan weer naar huis.
Nieuw deeltje is het nog leuk??
Laat een comment en sterretje achter
Xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanfictionmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx