Dag 5

224 7 0
                                    

We zijn nu ondertussen op dag 5 van onze vakantie. Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen nog maar bij het strand gelegen. Ik ben nu wel al echt bruin geworden. Vandaag hadden we besloten om te gaan shoppen met de meiden en Noah omdat de jongens toch wel graag een video wouden maken dus dat gaan hij doen. Ik heb eigenlijk geen idee welke video maar daycare ik wel over 2 weken op hun YouTube.

Luna ben je bijna klaar. Lieke klopt op mijn deur om te kijken of ik al bijna klaar ben. Jaaa bijna even nog mascara antwoord ik. Oké kom je dan naar benden de rest is er al vraagt Lieke. Ja doe ik antwoord ik.

Als ik klaar ben loop ik naar beneden en zoals liek al had gezegd zijn de meiden en Noah er al. Zullen we gaan vraagt Jamie. Uh ja ik denk dat we wel kunnen gaan antwoord ik.

We lopen met zen vieren naar het stadje toe. Gelukkig gaat mijn enkel echt weer veel beter en heb ik geen pijn meer alleen nog tape. Oehbdit winkeltje ziet er schattig uit zegt Jamie. Oeh ja kom binnen kijken zeg ik enthousiast. Heb je er zin in zegt Noah die naast mij loopt. Ja wel een beetje merk je het vraag ik sarcastisch. Nee was alleen maar een wilde gok antwoord Noah op dezelfde toon als ik. Ik geef hem een klap op zen Achterhoofd en we lopen samen naar binnen.

Na 5 minuten komt Noah naar me toe wat ik van een armbandje vind. Oehh die is echt heel leuk die ga ik kopen zeg ik. Oké ik ga er een pakken zegt Noah.

Loen deze was kapot en hij is helaas op zegt Noah als hij 5 minuten later terug komt. Ohh jammer antwoord ik.

We zijn klaar met shoppen en gaan terug naar ons huisje. We zien dat de jongens er niet zijn dus we kunnen zo naar binnen.

Loen zullen we boven een film kijken vraagt Noah aan mij. Oeh je gezellig antwoord ik. Ik zeg tegen Lieke en Jamie dag wij even boven zijn en gelukkig vinden ze het goed.

Als we boven zijn ga ik op bed zitten maar blijft Noah staan. Waarom kom je niet zitten vraag ik. Uhm nou ik heb iets voor je zegt Noah als hij mij een cadeautje geeft. Ahw dankjewel dat had toch niet gehoeven zeg ik. Ik maak het cadeautje open en zie het armbandje die ik al wou kopen. Ahww Noah vet cute wat lief van je zeg ik. Ik loop naar Noah en geef hem een knuffel. Ik kijk naar zijn lippen en besluit hem een kus te geven. Als ik het heb gedaan Hennie gelijk spijt. Sorry sorry dit had ik niet mogen doen zeg ik. Wat niet dit vraagt Noah voordat hij zijn lippen op de mijne plant. Zo staan we even als opeens onze kamer deur open gaat zonder dat er geklopt werd. Kloppen mag ook wel zeg ik chagrijnig. Ohh sorry zegt robbie die zich schuldig voelt. Oh hey Uhm ja sorry dat ik zo uitviel ik dacht dat je een van men vaders was zeg ik. Nee nee ik begrijp het ik moet ook eerst kloppen eigenlijk maar dus jullie twee vraagt robbie op zo'n toon weet je wel. Uhm nou eigenlijk niks zeg ik. Hallo Loen moet ik je even helpen je stond net hier te zoenen met een jongen dat noem ik niet niks zegt robbie. Shtst niet zo hard zeg ik. Oh zo mogen het best weten hoor zegt Noah voordat hij mij weer een kus geeft. Oehhhh cute ik kwam om te vragen wat jullie willen eten zegt robbie. Uhm pizza is wel lekker ofzo zeg ik. Oké dan zeg ik dat wel veel plezier nog he zegt robbie met een knipoog.

Nieuw deel
Laat een comment en sterretje achter
Xx

de dohter van matthy en miloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu