POV milo
Vandaag gaan de bankzitters en ik een video opnemen dat we 24 uur aan elkaar vast zitten. Eigenlijk doen we het maar 12 uur maar dat maakt niet uit.Oké Milo jij mag als eerste een lootje pakken 1 is helemaal rechts en 5 helemaal links zegt Koen. Ik pak een briefje en ik heb 5. Jaaaa 5 ik heb een hand vrij. Nu gaat robbie. Ik heb 2 zegt robbie. Oké raoul jij bent zeg ik. Oeh ik heb 4 zegt raoul. Neeee dan zit ik 24 zo ver van men mannetje af zegt Matthy zielig. Ahahahha Matthy mist milo nu al zegt raoul. Oké Matthy pak maar als je 1 hebt dan heb je een hand vrij heb je drie dan zit je in het midden zegt Koen. Matthy pakt een briefje. Jaaaa 1 nu zit ik tenminste niet in het midden en kom ik nog een soort van bij Milo beter zegt Matthy blij. Koen begint te schreeuwen dat hij het kut vind om in het midden te zitten. We zitten nu met zen alle aan elkaar vast en beginnen met ontbijten. We nemen allemaal een banaan en koffie. Alleen robbie neemt geen banaan want daarvan ga je minder poepen maar ja hij wilt poepen. Uhm wat gaan we nu doen vraagt Koen. Kom verstoppertje doen zegt Matthy. Oké dat is goed maar hoe vraagt raoul. Nou gewoon ik of Milo moet los en dan verstoppen we met zen vieren zegt Matthy.
We hebben besloten dat ik degene ben die los mag dus ik ga zoeken. ik heb 5 minuten om ze te vinden en ik begin in het huis want als ze daar niet zijn ga ik snel door de tuin. ik kijk op de beneden verdieping en snel boven maar daar zitten ze niet dus ga ik naar buiten. ik heb nog 1 minuut en heb ze nog steeds niet gevonden, dus ik ga rennen. de tijd is om ik heb echt overal gekeken maar ik kan ze niet vinden. raoul belt mij dus neem ik op. milo heb je al in de woonkamer gekeken vraagt raoul. ik ren naar de woonkamer en daar zie ik een deken naast de tv staan. ben je serieus roep ik. hoe heb je ons niet gevonden vraagt robbie. ja weet ik veel antwoordt ik.
we hebben nog met elkaar een spelletje gedaan. oh boys kom we gaan naar de mac stelt koen voor. hoe wil je dat doen dan vraagt raoul. nou gewoon in de auto matthy is degene die kan rijden dus ja antwoordt koen. oke isg welke auto gaan we want in mijn polo gaat het niet passen zegt matthy. deze man heeft meer dan 2 miljoen abbonees op youtube en rijd nog steeds een polo zegt koen. ja ja leuk maar in mijn auto past het niet dus in welke gaan we vraagt matthy nog een keer. we kunnen wel in mijn auto zegt robbie. mag ik daarin rijden dan vraagt matthy. oh hahaha nee ik hoef geen auto met barsten antwoordt robbie. hahahahh wat ben je weer grappig zegt matthy sarcastisch. we kunnen wel met mijn auto zegt raoul dan. oke doen we dat laten we gaan.
het kosten wat moeite om in de auto te komen maar we zitten er in en zijn nu onderweg naar de mac. we komen aan bij de mac drive en we bestellen allemaal iets. veder nog iets vraagt degene van de mac. uhm 10 big macs antwoordt koen lachend. bij het laatste raam aangekomen krijgen we onze bestelling en dat gaat ook niet echt soepel omdat we alles met een hand moeten pakken.
we rijden weer terug naar huis todat matthy gebeld wordt. jongens deze moet ik even nemen is de school van luna ze zal wel weer iets gedaan hebben zegt matthy. is goed lieverd zeg ik. matthy neemt op. uhmuhm oke we komen er gelijk aan dank u wel zegt matthy en hij hangt op. wat is er aan de hand vraag ik. nou luna had gym en ze gingen salto's doen alleen landde ze raar op haar enkel en het is gelijk dik geworden en blauw dus ze raden ons aan om naar het ziekenhuis te gaan antwoordt matthy. oh shit man zegt koen. hier ik heb de sleutels dan maken we ons los zegt robbie. iedereen maakt zich los en we komen aan bij de school van luna. uhm maar ik en milo moeten nu naar het ziekenhuis dus als jullie dan terug lopen want anders past het niet in de auto zegt matthy. ja dat is goed maar mag ik mee naar het ziekenhuis vraagt robbie die toch ook wel echt een goede vriend van luna is. ja dat is goed koen en raoul gaan jullie dan naar huis vraag ik. ja doen we bel als er iets is of als jullie iets weten zegt raoul.
nieuw deel
ik ben er niet heel trots op maar het is oke
laat een comment en sterretje achter
xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanficmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx