De date

210 8 1
                                    

Vandaagis het dag 13 en dat betekent dat we vanavond naar huis gaan maar eerst wou Noah vandaag iets gaan doen. Ik heb er best veel zin in en ben daarom nu ook snel men koffer aan het inpakken zodat we eerder samen iets kunnen gaan doen.

Na een kwartiertje ben ik klaar met mijn koffer inpakken en loop ik naar de woonkamer toe om te vragen of Noah klaar is om weg te gaan. Heyy Noah zullen we zo gaan vraag ik. Ja dat is goed antwoord Noah. Wat gaan jullie doen vraagt Matthy. Nou we wilden nog op de laatste dag iets samen doen zeg ik. Oehh een eerste date zegt koen. Ach flikker toch op zeg ik lacherig. Taalgebruik zegt Matthy. Ja ja sorry antwoord ik.

Ik en Noah lopen even naar boven. Moet ik iets speciaal aan vraag ik. Uhh nee je hoeft ook geen bikini mee ofzo maar dat mag antwoord Noah. Oké antwoord ik. Ik trek voor de zekerheid nog een bikini aan een m'n dan ben ik klaar. We lopen samen naar beneden en zeggen iedereen gedag.

We lopen over de boulevard van Curaçao en gaan soms hier of daar een winkeltje in. Mijn linkerhand zit in Noah's rechterhand en om mijn rechterhand zit het armbandje die ik van Noah heb gekregen. Zullen we over het strand gaan lopen vraagt Noah. Ja dat lijkt me wel leuk antwoord ik. We lopen naar het strand en gaan daar zitten. Ik heb mijn hoofd op Noah's schouder gelegd en samen kijken we naar de zee waar alle kinderen in spelen.

Nadat we een tijdje stil zijn geweest begint Matthy met praten. Loen wist je dat ik je leuk vind zegt Noah. Nahw dit is echt lief maar ik vind jou ook echt leuk antwoord ik. Noah kijkt mij in de ogen aan en geeft mij een zoen. Luna misschien is het nog wel eeen beetje vroeg zeg als het te snel gaat maar wil je misschien mijn vriendin zijn vraagt Noah. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ja ja ja wil je nog een ja horen tuurlijk wil ik je vriendin zijn antwoord ik. Kom hier zegt Noah die mij in een knuffel trekt. Zo staan we even knuffelend op het strand en we besluiten weer naar huis te gaan lopen. We lopen samen hand in hand het huisje weer. Oeh hand in hand zegt Matthy. Hand in hand kameraden hand in hand voor Feyenoord één zingt Koen. Ja ja Koen zo is het wel weer genoeg zegt robbie. Iedereen schiet in de lach. Maar hoe was het vraagt raoul als iedereen is uitgelachen. Uhm nou super goed want ja we hebben een relatie antwoord ik. Omgg zo cute zegt Jamie als eerste. Iedereen feliciteert ons daarna ook.

Sorry sorry voor zo'n kort deel maar ja ik ben op skivakantie en sta op de piste van 7 tot 6 en heb daardoor niet veel tijd om te schrijven dus sorry heel deze week wat kortere delen denk ik.
Maar ja laat een comment en sterretje achter
Xx

de dohter van matthy en miloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu