POV Noah.
Vandaag is mijn schatje jarig. Ze wordt 16 en ik heb samen met de jongens en hun vriendinnen een surpriseparty georganiseerd. Het plan is dat iedereen in school en thuis haar verjaardag vergeten is. Dus dat wordt wel moeilijk ik mag mijn baby gewoon niet feliciteren maar het is voor een goed doel.
Mam ik ga naar school en daarna gewoon naar Luna doei hou van jou roep ik naar mijn moeder terwijl ik weg ga. Ik ga op mijn scooter naar het huis van Luna. Ik bel aan bij het huis van Luna en Milo doet open. Hey Luna is nog even boven maar je weet va het plan toch zegt Milo. Ja tuurlijk weet ik dat maar ik vind het gewoon zo moeilijk maar is het bij jullie gelukt vraag ik. Ja wij vinden het ook moeilijk maar het is ons gelukt dus jou ook dus ja ga maar naar Luna zegt Milo.
Ik loop naar boven en ga naar de kamer van Luna. Ik open de deur en zie Luna met tranen in haar ogen. Hey liefje gaat het er is niet iets met ons kleintje aan de hand toch vraag ik. Luna zegt dat het gewoon haar zwangerschapsemoties zijn maar dat het nu weer gaat. Ik knik terwijl ik weet dat het waarschijnlijk gewoon er over gaat dat haar vaders en de rest haar verjaardag is vergeten. Nou kom we gaan naar school zeg ik tegen Luna.
We komen aan op school en daar zien we Luna. Heyy meid hoe gaat het met mijn kleine schatje in je buik vraagt Sophie enthousiast. Sshst nog niemand weet het maar wel goed eigenlijk binnenkort weer een echo en dan weten we ook het geslacht antwoord Luna. Oeh spannend laten we nu gewoon naar de les gaan want het is weer is zo'n enorm saaie dag zeg ik.
Het is het einde van de dag en gelukkig nog niemand heeft Luna gefeliciteerd. Schat kom dan gaan we naar jou huis zeg ik. Ik ga wel alleen zegt Luna bot. Lieverd wat is er aan de hand vraag ik dan. Nou misschien kan ik dat beter aan jou vragen het is mijn sweet sixteen vandaag en je bent het gewoon vergeten huilt Luna. Shit shit shit sorry sorry hoe kan ik het goed maken acteer ik. Niet door gewoon nu op te flikkeren en me met rust laten letterlijk iedereen is het vergeten jij, Sophie, paps en de rest ook huilt Luna. Ohw sorry schatje kom anders breng ik ja naar huis dan ga jij lekker slapen en ga ik wel gewoon weg. Luna knikt en ik breng haar naar huis.
Daar aangekomen breng ik Luna naar binnen en doe ik net alsof ik weg ga maar als ze eenmaal in bed ligt loop ik naar het opname huis omdat we het daar gaan versieren en daar merkt Luna niet dat er allemaal mensen voor haar komen.
Het is een uurtje later en we zijn allemaal klaar. Milo gaat nu naar Luna toe om te vragen of ze wilt helpen met het filmen van een YouTube video omdat de cameravrouw ziek is. En dan als ze komt springen wij allemaal voor haar neus.
Ja soort van cliffhanger
Mensen ik haat toetsweken toch zo erg maar ja
Laat een comment en sterretje achter dat kan ik waarderen
Xx
JE LEEST
de dohter van matthy en milo
Fanfictionmilo en matthy gaan een meisje genaamd luna adopteren. samen met elkaar beleven ze allemaal avonturen. dus ja lees maar gewoon want dat is leuk. het is gay dus kan je daar niet tegen lees het dan niet xx