•12•

336 22 4
                                    

Felix pov:

Pomalu jsem otevřel oči a naskytl se mi pohled na nějakou místnost. Ale nebyla to místnost v mém domě. Najednou jsem ucítil jak mě někdo hladí ve vlasech. Podíval jsem se tedy na onu osobu a byl tam- Počkat co?! Hyunjin? Co tady k sakra dělám a proč mu ležím na klíně?!
,,Dobré ráno, šípková růženko''
Řekl Hyunjin když si mě všiml.
,,C-co tady dělám?''
Zeptal jsem se na otázku na kterou jsem potřeboval vědět odpověď.
,,Jsi moje soulmate a byl jsi málem znásilněn. Ne mnou samozřejmě''
Řekl a já jsem byl snad ještě víc zmatený.
,,Co?''
Zeptal jsem se nechápavě.

,,Panebože Hyunjine, ty seš fakt moula''
Zjevil se tam najednou Chanbin. Co tady dělá Chanbin?
,,No tak jako jak mu to mám vysvětlit?''
Zeptal se ho Hyunjin. No ne tak jak jsi to udělal teď.
,,Já mu to vysvětlím prosimtě''
Řekl Bin a přešel ke mně.
,,Takže.. Hyunjin je vlkodlak společně s Chanem. Minho je upír a já jsem napůl vlkodlak a potom jsem historik a lékař nadpřirozena. No a jak upíři tak i vlkodlaci mají svoji soulmate. Ty jsi zrovna mate Hyunjina''
Dopověděl to Bin. Vlkodlak? Jakože vlkodlak a já jsem Hyunjina soulmate?
,,Dobře to jsem nějak pochytil, ale co tady dělám?''
Jo úplně jsi to pochopil Felixi.
,,Byl jsi málem znásilněn a Hyunjin tě zachránil. A teď jsi tady- v našem domě''
Vysvětlil mi Chanbin.
,,A proč jste mě neodvezli do nemocnice?''

,,Protože jakožto soulmate vlkodlaka máš i trochu vlčí krve, tak by tě pak mohli testovat. A to by bylo nebezpečí jak pro tebe tak i pro nás''
Vysvětli mi a já se cítil už trochu obeznámený s tímto světem.
,,Potřebuju na záchod''
Řekl najednou Hyunjin. Nepochopil jsem proč to oznamuje, ale nebudu to řešit.
,,Felixi, já musím na záchod''
Řekl znovu akorát směrem ke mě.
,,Tak běž''
Odpověděl jsem mu.
,,Já nemůžu někam jít když na mě ležíš''
Osvětlil mi to Hyunjin a začal se smát. Já si v tu chvíli uvědomil, že mám pořad hlavu v jeho klíně. Vymrštil jsem se tedy do sedu a citíl jsem jak mi rudnou tváře.
,, Jsi roztomilý když se červenáš. Bine zaveď ho ke mě do pokoje''
Řekl Hyunjin když byl na odchodu. Panebože to bylo tak trapný.

,,Tak pojď''
Řekl Chanbin a já se tedy zvedl a vydal se za ním. Šli jsme nahoru po schodech a pak jsme procházeli chodbou s několika dveřmi. Zastavili jsme se u dveří na kterých byl nápis..
,,Drama Queen?''
Zeptal jsem se a otočil se na Bina.
,,No jo, ještě Hyunjina pořádně neznáš''
Řekl a usmál se. Otevřel mi dveře a já vstoupil do místnosti. Byla tmavá ale velmi prostorná. Měl tam obrovskou postel, vypadala dost pohodlně.
,,Počkej tady na Hyuna než přijde. Zatím ahoj''
Řekl a odešel. Tak fajn. Nadešel čas prozkoumávání. Kam jinam se podívat jako první než do šuplíků v nočním stolku. V prvním byl bordel. Jakože tam bylo úplně všechno- papírky, propisky, obaly od všeho možného. A v druhém.... Byla věc, které se říká to jsem asi nemusel vidět. Šuplík jsem tedy radši zavře a sedl si nakonec postele.
,,Pohodlná?''
Přišel do pokoje Hyunjin a měl na tváři úšklebek. Už zase.
,,Hm''
Zamručel jsem jenom a podíval se někam jinam, jen ne na něj.
,,Hej podívej se na mě''
Ozvalo se stále ode dveří.
,,Ne''
Řekl jsem a usmál se.
,,Tak ne jo?''
Slyšel jsem provokativní tón v jeho hlase. Najednou mě něco shodilo na postel.
,,Furt se nepodíváš?''
Řekl a přišpendlil mé ruce nad moji hlavu.
,,Ne''
Řekl jsem a zavřel oči. Bavilo mě to.

Ale začínám se bát co se stane....

UNCLEAR | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat