Felix pov:
,,Takže červený oči- věříš na nadpřirozeno?''
Sedíme na obědě a řešíme Hyunjina a vlastně celou tu ,bad boys, skupinku.
,,Celkem jo''
Odpověděl jsem mu.
,,No a tebe nenapadlo že to třeba může být vlkodlak?''
Pokračoval dál ve své teorii Jisung. Popravdě nebyla vůbec špatná. Ale je to divný.
,,Není to trochu ujetý?''
Zeptal jsem se ho. Fakt jsem si nebyl jistý jestli je to vůbec možný.
,,Ne není a navíc-''*Cr cr cr
,,Sorry tohle musím vzít''
Řekl Jisung poté co mu zazvonil telefon a šel odnést tácek s.... něčím. Rozhodl jsem se tedy pro tu stejnou možnost a tácek odnesl taky. Když jsem odcházel, pohledem jsem zabloudil ke stolu s Hyunjinem. O něčem se tam velmi zaujatě bavili. Radši jsem odešel než si mě někdo všimne. Nechci další trapas.
Vyšel jsem z kantýny a zamířil si to do haly. Čekal jsem že tam nikdo nebude, ale byla tam nějaká skupinka holek, která se o něčem bavila. Né že bych chtěl odposlouchávat, ale vyslovení mého jména mě zastavilo.,,Taky mi příjde''
,,Jak se dnes na hodině tance začli oba smát. Hyunjin se takhle ještě nikdy nezasmál''
,,Ale musíte uznat že ten Felix nevypadá vůbec špatně''
Okey, vejdu tam aby se cítili trapně a přestali o mě mluvit. Bůh ví kam by se dostali.
,,Ahoj nevadí když tu už budu čekat na hodinu?''
Zeptal jsem se jich s úsměvem na tváři.
Všechny dívky se celkem lekly ale snažili to nedávat najevo.
,,Ne vůbec nevadí''
Odpověděla mi jedna z nich a já už si dál hleděl svého. Jsem rád že jsem je zastavil.*time skip*
Skončila mi ta nejlepší hodina dneška. Trénoval jsem rychlý kroky a trochu i vlny. Myslím že mi to celkem šlo. Jisung mi hned po hodině řekl, že musí hned domů, ale že je moc rád že mě poznal a dal mi svoje telefoní číslo.
Já jsem teď tedy má cestě domů. Jdu pěšky, protože není kam spěchat a dýchání na čerstvém vzduchu zatím nikoho nezabilo. Ale lidi zabíjet umí, že? Už nějakou tu dobu za mnou jdou dva chlapy a něco si suškají. Začali se celkem přibližovat a já se rozhodl zrychlit krok. Asi to nebyl dobrý napád. Ti dva muži mě dotáhli do nějaké temné uličky a tam mě hodili na zem.
,,No podívej dnes je dokonce i hezký''
Řekl jeden z nich a slizky se usmál.,,Ahoj chlapečku''
Klekl si ke mě ten druhý a olízl mi obličej. Fuj, nechutný. Jeden z nich mi začal sundala mikinu a mě došlo o co jim jde. Začal jsem se tedy vzpírat a máchat rukama kolem sebe ale moc mi to nepomáhalo.
,,Fajn jestli to někde po dobrým tak po zlým''
Řekl nějakej z nich a schytám jsem kopanec do břicha a další, další , další a teď i hlava. Přestal jsem to počítat. Viděl jsem rozmazaně a soustředil se jen na tu bolest která mi proudila tělem. Cítil jsem jak ze mě strhly všechny kusy oblečení a já tam ležel jen v boxerkách. Citíl jsem ještě další bolet na mém břiše a už nevnímal.Poslední co jsem slyšel byli nějaké divný zvuky, pak už jsem upadl do bezvědomí.....
ČTEŠ
UNCLEAR | Hyunlix
Fiksi PenggemarFelix je 18 letý chlapec, který nastupuje na novou taneční školu....... Co bych vám k tomu měla tak ještě říct? Je to prostě Unclear. Obsahuje- •Vulgarismy •Sex •boyxboy Hyunlix, Minsung Tento příběh nemá nikoho urazit ani pohoršit. Doufám že si čt...