•19•

287 19 3
                                    

Hyunjin pov:

Dneska nám Lix představil jeho kamaráda- Jisunga. Vypadal jako velmi stydliví a to on asi i je, ale jak to nandal Minhovi. Uuuuuu jako tleskám. Teď se Felix zeptal Jisunga jakou mají další hodinu.
,,Tak tanec, jo?''
Řekl Minho s úšklebkem, když Jisung odpověděl na Lixovu otázku. Tanec mají s námi a jsem si jistý že se mému kamarádovi rodí v hlavě nekalé plány.

,,Těšíš se~?''
Zašeptal jsem Lixovi do ucha.
,, N-na co?''
Trochu se zakoktal. Jak mě baví tohle dělat.
,,Na hodinu''
Řekl jsem už normálně. Nebudu ho tady přece trápit.
,,A víš že celkem jo''
Lixi, tohle mi nedělej. Já se z toho tvého hlubokého hlasu jednou zblázním. Prostě jak někdo s tak roztomilou tvářičkou může mít tak hluboký hlas?

*Crrrrrrrrr

Zazvonil zvonek což znamená hodina tance. Zvedli jsme se tedy z nádvoří a vyšli směrem k halám. Před dveřmi se Lix rozloučil s Jisungem a pak se vydal do tělocvičny.
,,Co máš vlastně v plánu?''
Zeptal jsem se Chana.
,,Chtěl jsem začít už tu choreografii. Včera jsem dostal pár nápadů, takže to zkusíme''
Odpověděl mi. To se mě jako ani nezeptá?!
,,Jo a aby jsi neřekl že tam budeš úplně k ničemu tak ne. Budeš tam ty prvky ukazovat a neboj se, ty prvky umíš''
Řekl a na tváři se mu objevil úšklebek.
,,Na jakou je to písničku?''

,,Na tu kterou jsme nahrávali''
Řekl a úšklebek se mu ještě zvětšil. To je idiot. No já z něho chcípnu.
,,Počkej, to znamená že budeme v párech, že?''
Zeptal jsem se.
,,Ano, ale nedělej si naděje budeš se mnou a Lix s někým z žáků''
Odpověděl a poplácal mě po zádech. Chan otevřel dveře do tělocvičny a my vešli. Zajímá mě s kým Lix bude v páru. Nejradši bych byl kdyby byl semnou samozřejmě, ale to nebylo tak úplně možné. Nejhorší na tom je že ,Red Lights, je písnička s celkem zajímavým textem a s krásnou choreografií.

,,Okey, takže dneska začneme už choreografii na písničku kterou neznáte, ale jmenuje se Red Lights. Je to choreografie která se tančí v párech, takže si teď vyberte někoho do dvojce. Po nejlépe kluk a kluk a holka a holka''
Vysvětlil Chan plán na dnešní hodinu. Doufám že si Lix nevybere nějakého ňoumu. Přece jenom je celkem dost talentovaný.
,,Neboj se. Podívej kdo k němu jde Jeongjin. To je přece takový neškodný, roztomilý stvoření''
Řekl Chan a usmál se.

Tak Chan má crush, jo?

,,Chan nemá crush''
Zašeptal ke mě lehce rozhořčeně Chan. Nevěřím mu ale necháme ho v tom.
,,Tak fajn jestli nemáte žádné otázky tak bychom mohli začít. S Hyunjinem vám nejdříve zatančíme celou choreografii a pak začneme s jednotlivými prvky''
Chan mi naznačil abych pustil hudbu a já za ním pak přišel na místo.

Zábava začíná......

_______________________________

Já se vážně moc, moc omlouvám. Neměla jsem nápad a vím ze tady tato kapitola je celkem nudná. Doufám ze se to časem zlepší a dekuju moc za vaší trpělivost☀️🫰

Těším se na vás u další kapitoly, snad už brzo

UNCLEAR | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat