Hyunjin pov:
,,Tak já tě přesvědčím''
Řekl jsem a přitiskl jsem své rty na ty jeho. Nemohl jsem se jich nabažit. Byli tak sladké a- no prostě neměli chybu. Nechtěl jsem to ale nějak prohloubit a myslím že Lixovi to tak bude prozatím stačit. Nechci ho vyděsit. Ačkoli velmi nerad jsem se odpojil a usmál se.
,,Dobrou''
Řekl jsem a svalil se vedle něho. On se hned přitulil k mému nahému hrudníku.
,,Dobrou hyung''
Řekl a spokojeně vydechl. Dal jsem ruku do jeho vlasů a začal ho jemně hladit. Moc dlouho mi to ale nevydrželo a zachvíli jsem se ponořil do říše snů....Felix pov:
Ráno jsem se probudil na zvuk toho přístroje, který mě sere každý den. Chtěl jsem ho vypnout ale něco ho vyplo místo mě.
,,Dobré ráno''
Řekl ranní chraplavý hlas Hyunjina. Ten chraplák byl fakt sexy.
,,Dobré''
Řekl jsem a víc se zavrtal do jeho hrudníku.
,,Musíš vstávat'',,Ty taky''
Řekl jsem a zaklonil hlavu abych mu viděl do obličeje.
,,Abych mohl vstát já, tak musí vstát něco co leží na mě''
Řekl Hyunjin a dal mi malou pusu na čelo. Kdo by řekl že je to takový cukrouš.
,,Tak honem''
Zavelel Hyun a já tedy vstal. Velmi neochotně. Šli jsme po schodech dolů a drželi se za ruce. Fakt nevím jak jsme se k tomu dostali, ale nějak jo.
,,Dobré ráno hrdličky''
Řekl Bin když jsme přišli do kuchyně.
,,Dobré''
Odpověděl jsem.
,,Co to tady tak voní?''
Zeptal jsem se a usedl ke stolu vedle Hyuna.
,,Palačinky!''
Řekl Chan a donesl talíř plný už zmiňovaných palačinek.
,,Tak jak jsi-'',,Hyun''
Chan to ani nemusel dopovědět, věděl jsem na co se ptá.
,,Co tak najednou?''
Zeptal se Chan provokativně.
,,To víš, mě nikdo neodolá''
Řekl a dal mi ruku přes rameno. Byl jsem trochu zaskočený jeho gestem a cítil jsem červeň v mých tvářích. Jenom z toho že mi dal ruku přes ramena. Já jsem fakt citlivka.
,,Hyunjine! Nemůžeš začít nosit trička, když seš mimo svůj pokoj?!''
Přišel do kuchyně rozespalý Seungmin a zaçal nadávat na Hyunovu nahou hruď.
Ne klidně v tom pokračuj, mě se to líbíPomyslel jsem si a pousmál se. Já jsem fakt úchyl.
,,No já nevím, někomu se to tady líbí''
Řekl a sklopil pohled na mě. To mi snad čte myšlenky? Nebo si to zapamatoval ze včerejška?
,,Nic neříkám''
Vypadlo ze mě nakonec a dojedl poslední sousto palačinky.,,Au''
Zakvílel Seungmin když si sedl na židli.
,,Vidím že tady měl někdo divokou noc''
Řekl jsem a podíval se na Seungmina. No co já si tohle akt nemohl odpustit. Všichni jsme se začali smát.
,,Já myslel že tě Bin poslechl''
Dodal člověk který sedí vedle mě.
,,Vy dva jste fakt úplně stejní, já vám říkám že to sváma tady nedám''
Pověděl Seungmin a dal si na talíř jednu palačinku.Byli jsme už u Hyunjina v pokoji a mě došlo že tu vlastně nemám věci.
,,Hyune.....Půjčil bys mi něco na sebe?''
Zeptal jsem se nejistě a podíval se na něj.
,,Jasně, ale nevím jestli ti něco bude''
Začal se hrabat ve skříni a já ho bedlivě pozoroval.
Felixi pozoruješ akorát tak jeho prdel
Řekl jsem si v hlavě a odtrhl pohled.
,,Tak tobě se líbí moje pozadí?''
Zeptal se mě a já mohl s jistotou říct že má na tváři úšklebek. Cítil jsem jak se mi krev líbila do tváří. To mi snad čte myšlenky nebo co?
,,Tady máš''
Řekl a položil vedle mě hromádku oblečení. Samozřejmě to bylo všechno černé oblečení, protože Hyunjinova skříň se pišnila jenom tímNechtělo se mi moc převlékat před Hyunem a tak jsem se k němu otočil zády. Rychle jsem to na sebe hodil, mezitím co se Hyunjin hrabal ve skříni aby našel něco pro sebe.
(Opět si představte prosím že má Felix blond)
,,Vypadáš krásně''
Dal mi kompliment Hyunjin a sundal si tričko.
,,Ty taky''
Vypustil jsem z úst a hned zrudnul. Felixi ty seš úplně vypatlanej! Co to zas říkáš.
,,Líbím se ti?''
Řekl s úšklebkem Hyunjin, se stále odhalenou hrudí.Nevím co mám odpovědět...
____________________________________
Děkuju za nějaké ty zpětné vazby u předchozí kapitoly. Jsem až překvapena, že mě tento příběh stále baví. Nikdy jsem u žádného moc nevydržela, ale tady mám celý děj před očima. A musím říct že se máte na co těšit😊Zatím ahoj<3
ČTEŠ
UNCLEAR | Hyunlix
FanfictionFelix je 18 letý chlapec, který nastupuje na novou taneční školu....... Co bych vám k tomu měla tak ještě říct? Je to prostě Unclear. Obsahuje- •Vulgarismy •Sex •boyxboy Hyunlix, Minsung Tento příběh nemá nikoho urazit ani pohoršit. Doufám že si čt...