Felix pov:
*Crrrr crrrrr
Zase ten otravný zvuk toho debilního přístroje. Je pondělí a já musím do školy a ještě k tomu do nové školy. S mámou jsme se přestěhovali do Seoulu po rozvodu mých rodičů. Mamka se mě ujala a já s tím nemám sebemenší problém. Myslím že můj otec také ne, stejně by se mě zbavil tak, či tak.
Asi bych měl už vstávat, ať hned první den nepřijdu pozdě. Už tak jsem dost vystresovaný a pozdní příchod by mi ještě chyběl. Vyhrabal jsem se tedy z postele a opustil můj pokoj. Sešel jsem dřevěné schody a zamířil si to do kuchyně. Tam už na mě čekala míchaná vajíčka od mámy. Odchází do práce brzy ráno a vrací se pozdě večer. Snažím se jí trochu pomoct mím pracováním v kavárně, ale asi to moc nepomáhá.
Snědl jsem svoji snídani, umyl nádobí a vydal se zpátky do pokoje vybrat nějaký cool outfit. No co musím přece trochu zapůsobit. Otevřu velkou černou skříň a dívám co bych na sebe tak nasoukal.
No když se na to tak dívám tak půjdu radši do něčeho basic. No jako nechci tam přijít jak nějaká sex bomba. To jako zas ne. A něco růžového či si s tím nějak víc vyhrát se bojím. Přece nevím jak se tam chovají k LGBTQ+ komunitě.
(Pro představu to vypadá nějak takhle, jenom si představte že má Felix blond vlasy)
Vybral jsem tedy nakonec bílé tričko s potiskem a černé teplákodžíny, které byli na kolenou roztrhané. K tomu ještě opasek a nějaké doplňky v podobě prstýnku. Tak oblečení nasoukáno a teď můj obličej. Zvolil jsem make-up na mé pihy. Nemám je moc rád a nejradši bych je ze sebe sundal. Nanesl jsem tedy make-up na ty fleky co mám na obličeji a trochu si upravil své blonďaté vlasy. Obarvil jsem se když jsem odešel s mámou od otce. Něco jako nový začátek.
*little time skip*
Stojím na zastávce celý zadýchaný, protože jsem to samozřejmě musel odběhat. Prostě já si fakt neumím hlídat čas. Ani ne 5 sekund na to přijel autobus. Vešel jsem tedy dovnitř, nasadil sluchátka a poslouchal Drink It od The Boyz. Možná by bylo fajn zmínit, že rád tancuji a kpop miluju a ta škola ne kterou nastoupím je taneční.
Jo tancování je pro mě život. Miluju jak se dokážu vžít do hudby a žít jen v rytmu a pohybech.Je to vážně úžasný pocit.
___________________________________Doufám že se vám první kapitola líbí<3
AnnWith_E
ČTEŠ
UNCLEAR | Hyunlix
Fiksi PenggemarFelix je 18 letý chlapec, který nastupuje na novou taneční školu....... Co bych vám k tomu měla tak ještě říct? Je to prostě Unclear. Obsahuje- •Vulgarismy •Sex •boyxboy Hyunlix, Minsung Tento příběh nemá nikoho urazit ani pohoršit. Doufám že si čt...