•21•

282 17 0
                                    

Minho pov:

,,Musím říct Jisungu že jsi dost dobrej'' spustil Changbin hned potom co jsme dotancovali. A nelhal. Vážně byl dost dobrej jako na mě nemá(ego up), ale je na dobré cestě. ,,Díky''Usmál se a podíval se na mě. Nahnul jsem se k jeho uchu, tak aby mě nikdo jiný neslyšel.
,,Máš pěkný pozadí''
Zašeptal jsem a zase si normálně stoupnul.
Viděl jsem jak mu tváŕe nabraly trochu odstínu, ale pak jakoby se to všechno ztratilo. Trochu se na mě ušklíbl, otočil se a šel trochu dál ode mě.

Jisung pov:

Když se mu tak líbí moje pozadí, tak ať má na něj pěknej výhled. Celkem mi k tomuto pomohl náramek, který mi upadl při tančení. Trochu jsem od něj pdešel a zohl se pro něj tak aby můj zadek krásně vynikal. ,,Spadl mi náramek'' Řekl jsem a otočil se na Minha s úšklebkem. Díval se na mě jak kdyby viděl goril kombinovanou s žirafou. Zaplul jsem tedy zase mezi své spolužáky a potichu se smál.
,,Okey děcka tuhle choreografii se naučíme všichni a začneme právě teď. Jisung jelikož ji už umí tak si muže dělat co chce , jenom prosím neruš'' Oznámil Changbin a já se tedy odebral ke svým věcem a vytáhl si svůj telefon.

Aspoň si mužů odpočinout.....

_____________________________________
Jsme zpátkyyyyy😅🥳🥳 Dneska jsem třeba upne podělala písemku z matiky. Krása🙃 Trochu kratší kapitola ale doufám ze se líbila<3

UNCLEAR | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat