Felix pov:
Sedím u stolu se Seungminem a na stůl nám Chan nosí kimchi.
,,Takže o úplňku bude mít Hyun pud?''
Zeptal jsem se Seungmina, potom co mi vysvětlil jak to o takovém úplňku probíhá.
,,Jo a myslím že se máš na co těšit. Hyunjin jak je známo se zpátky nedrží''
Ŕekl Seungmin a usmál se. Já se bál. Ještě jsem nikdy s nikím nespal a teď tohle.
,,Jo a o zatmění to máme podobně zas my. Akorát u nás se to jeví už 2 týdny předem. Je to strašný''
Začal znovu Seungmin a já se ještě víc zděsil. O úplňku bude nadržený prase hyung a o zatmění já. A ještě 2 týdny předem. No krása!
,,To bude ještě náročný''
Vypadlo ze mě nakonec a já se zoufale usmál.
,,Neboj, kdyžtak ti pomůžu''
Povzbudil mě Seungmin a poplácal mě po zádech.
,,Chutná?''
Zeptal se nás všech Chan.
,,Miluju tě. To je prostě úžasný''
Řekl jsem a dal si do úst další sousto.
,,Takže ty miluješ ho?''
Zeptal se mě Hyunjin s pozvednutým obočím. Až v té chvíli mi došlo co jsem to vypustil z té pusy.,, Mě nikdo neodolá''
Řekl Chan a ušklíbl se. Hyun vypadal celkem vytočeně.
,,Lixi, upřímně koho by sis vybral z nás dvou?''
Zeptal se najednou Chan. Oba dva na mě stočili pohledy.
,,Ty umíš úžasně vařit Chane a Hyun.... Co vlastně umíš?''
Řekl jsem a u poslední věty jsem vybouchl smíchy. Stejně na tom byl i zbytek stolu až na Hyunjina.
,,Ty bys chtěl vědět co umím, Jo?''
Zeptal se mě a ušklíbl se. A kurva, jsem v hajzlu.
,, No nevím na Chana a jeho úžasné kimchi asi nemáš''
Řekl jsem a provokativně se usmál. Tohle je zábava. Hyunjin vstal ze židle a přešel ke mě. Přehodil si mě přes rameno a začal odcházet z kuchyně.
,,Felix nám zítra poví koho by si vybral''
Řekl ještě Chanovi a odešel se mnou do jeho pokoje.Tam mě položil na postel a vylezl nade mě.
,,Myslíš že na Chana nemám, jo?''
Zeptal se a přiblížil svůj obličej ještě blíž k tomu mému. Chtěl jsem ochutnat ty jeho nadýchané rty, tak moc. Ale on slezl?
,,Hej?!''
Zeptal jsem se ho a posmutněl.
,,Copak, copak?''
Zeptal se provokativně už stojící Hyunjin.
,,Já chci''
Řekl jsem s chtíčem v hlase. Nevím co to do me vjelo, ale štvalo mě že odešel.
,,Jdu se převlíct do pižama''
Řekl najednou a odešel do vedlejších dveří. Haló? Co to jako bylo? Já jsem velmi zmatený.Ležel jsem v posteli a čekal až vyjde. On opravdu vyšel ale jen s šedým tepláky a nahou hrudí. Mohl jsem vidět jeho abs.
,,Vypadáš úžasně''
Vypustil jsem ze sebe a nakonci si zkousnul spodní ret. S úšklebkem na tváři přešel k posteli a opět mě zalehl. Přiblížil se k mým rtům těmi jeho.
,,Koho by sis vybral?''
Zeptal se mě Hyun a já to využil jako úžasnou příležitost.
,,Ještě nevím''
Řekl jsem a podíval se na jeho rty a pak zpátky ne jeho oči.
,,Tak já tě přesvědčím''
Po této větě své rty konečně přitiskl na ty moje. Bylo to krátké ale zároveň tak dlouhé. Přijde vám to moc narychlo? Mě taky, ale....Jsme přece soulmates, ne?.....
_____________________________________
Chtěla bych vám moc poděkovat za to že si příběh čtete. Už to má přes sto přečtení a přes 30⭐️.
Moc vám děkuji a doufám že se uvidíme u další kapitoli😊Love you<3
ČTEŠ
UNCLEAR | Hyunlix
FanfictionFelix je 18 letý chlapec, který nastupuje na novou taneční školu....... Co bych vám k tomu měla tak ještě říct? Je to prostě Unclear. Obsahuje- •Vulgarismy •Sex •boyxboy Hyunlix, Minsung Tento příběh nemá nikoho urazit ani pohoršit. Doufám že si čt...