Jisung pov:
Felix už ně k nim táhl. Bál jsem se co na mě řeknou- hlavně Minho. Líbí se mi od doby co jsem sem nastoupil.
,,Ahoj Lixi''
Slyšel jsem Chanův hlas. Pohled jsem měl sklopený a díval se na špičky mých bot.
,,Ahoj, tohle je můj kamarád Jisung''
Představil mě a já se odhodlal zvednout svůj pohled.
,,A-ahoj''
Řekl jsem nervózně a podíval jsem se na každého z nich a u Minha jsem zahlédl.... úšklebek? Proč?
,,Ahoj, já jsem velmi krásný Chan, tohle
je krásná bílá stěna Minho, tam to hezký přerostlý rajče to je Hyunjin a to malý chytrý co si čte je Changbin''
Představil mi všechny členy a já s Felixem jsme se začli smát.,,Bílá stěna? Máš štěstí že jsi řekl krásná''
Začal Minho.
,,Přerostlý rajče?''
Pokračoval Hyunjin. Tohle bylo přímo komucké. Chanbin byl do čtení tak zabraný že jsi mě ani nevšiml. Viděl jsem jak Hyunjin poklepává na místo trochu před sebou a přitom se divá na Felixe. Ten tam přešel a Hyunjin ho hned ze zadu obejmul. Awwww jaké roztomilé.
Já jsem si sedl tam kde jsem stál což bylo tak nějak mezi Minhem a Chanem.
,,Veverko, nechceš oříšek?''
Podíval jsem se na Minha pohledem ,to si děláš prdel?, Ten se jen uchechtl.
,,Bílá stěno nechceš trochu barvy?''
Vrátil jsem mu stejně jízlivým tónem. Měl jsem dobrej argument tak jsem ho využil.
,,Uuuuuu tak ten tě setřel. Dobře ty Jisungu''
Řekl Chan a dal ruku do vzduchu na náznak toho abych si s ním plácnul. Udělal jsem tak a podíval se na Minha. Vyloženě mě propaloval pohledem.,,Hej líbíš se mi''
Řekl Chan ještě trochu se smíchem. Vypadalo to že Hyunjin a Felix-O budu jim říkat Hyunlix! Úžasný nápad. No ale vypadá to že hyunlix si žije ve svém vlastním světě. Jsou opravdu sladcí.
,,Cos mu řekl že se z něho stalo rajče?''
Řekl Minho s posměškem směrem k těm dvoum hrdličkám.
,,Jenom jsem mu-''
Hyunjin to nedořekl protože mu Felix dal ruku před pusu.
,,T-to není důležitý''
Řekl Lix a zrudnul ještě víc.
,,Dobře nebudeme to řešit''
Řekl Chan a poplácal Hyunjina po zádech. Najednou jsem ucítil něčí ruku na ném stehně. Otočil jsem se na dotyčného a když jsem spatřil kdo to je, tak mé tváře nabraly trochu růžového odstínu.,,Co máme vúbec teď za hodinu?''
Zeptal se mě Felix.
,,My-myslím že t-tanec''
Snažil jsem se ze sebe vysoukat smysluplnou větu, jelikož jsem byl v rozpacích z Minhové ruky na ném stehně.
,,Tak tanec, Jo?''
Podíval se na mě Minho s úšklebkem a mě to došlo. Když mi máme hodinu s nimi.Bojím se co vymyslel.....
_____________________________________
U psaní této kapitoly poslouchám svůj kpop playlist. Teď mi tady hraje třeba ZONE od Stray kids- konkrétně od Chana, Chanbina a Hana. A teď to přeplo na MAVERICK od The Boyz.
Jinak opět děkuju za podporu a komentáře💗 Taky bych vám chtěla říct ze kapitoly asi nebudou vycházet každý den, ale spíš ta nějak různě. Ale v týdnu minimálně 2 vyjdou, to vám slibuji!!
Zatím😊
ČTEŠ
UNCLEAR | Hyunlix
FanfictionFelix je 18 letý chlapec, který nastupuje na novou taneční školu....... Co bych vám k tomu měla tak ještě říct? Je to prostě Unclear. Obsahuje- •Vulgarismy •Sex •boyxboy Hyunlix, Minsung Tento příběh nemá nikoho urazit ani pohoršit. Doufám že si čt...