•3•

348 21 1
                                    

Felix pov:

,,Tak jo děcka, pro dnešek je to všechno''
Řekla učitelka korejštiny. Ani si nedokážete představit jak jsem rád. Přece jenom korejština je můj druhý jazyk, takže mě tyto výklady velmi nebaví a vůbec je nechápu. Jsem rád že jsem schopen, tak aspoň mluvit.

,,Ani jsem se nezeptal na jaký obor jsi tady.''
Začal Jisung, který si dával věci do batohu.
,,Na taneční, myslím že teď mám i hodinu tance''
Řekl jsem a vytáhl mobil abych se ujistil. Ano je to tak, teď mám hodinu tance.
,,O mega a v jaké jsi skupině?''
Zeptal se nedočkavě Jisung. Asi se věnuje taky tanci.
,,Myslím že C''
Odpověděl jsem mu a dal si batoh na záda.
,,Škoda já jsem v A''
Řekl Jisung trochu posmutněle.

Vyšli jsme ze třídy na chodbu plnou skříněk. Začal jsem vyhledávat tu svojí a pro mé štěstí byla hned vedle Jisunga.
Začal jsem si dávat věci do skříňky věci, když v tom jsem uslylšel skřípání dveří. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale upoutalo ji to ticho které se chodbou rozlehlo. Odvážil jsem se tedy otočit co se vlastně děje. První jsem spatřil Jisunga jak skoro slintá a pak...to byla ta skupinka kluků. V čele té skupinky šel ten červenovlásek. Když kolem mě procházeli tak si mě všichni oskenovali pohledem a pak pokračovali až na konec chodby.

,,Kdo to je?''

,,Hej, vnímáš?''
Zavrtěl jsem s Jisungem abych si získal jeho pozornost.
,,Jo sorry, co jsi říkal?''
Zeptal se Jisung, který se právě probral z transu.
,,Kdo to je?''
Ukázal jsem na skupinku kluků, kteří byli oblečení všichni tak nějak do tmavých barev.
,,Tohle jsou takový školní bad boys a jsou velmi populární všichni po nich slintaj''
Začal povídat Jisung.
,,Včetně tebe, že?''
Řekl jsem Jisungovi, který už tak minutu nic neříkal a kamsi čuměl.
,,Co?! J-já?! Neee''
Řeklo rakče přede mnou. Chtěl jsem něco říct ale veverka se dala zase do vyprávění.

,,Jak jsem říkal jsou to takový školní bad boys. Ten malý červenovlásek je Chanbin, je z nich asi nejvíc normální. Ten s blonďatými, trochu kudrnatými vlasy to je Bang Chan. Je dominantní, ale i zodpovědný. Je to taková jejich máma. Je z nich i nejstarší. Tam ten krasavec s vymytou, tmavou růžovou na hlavě, to je Minnie- teda Minho. Je tak krásný, chladný a-''

,,A ty ses zamiloval''
Zastavil jsem Jisunga v povídání ačkoli mě to zajímalo, ale tohle jsem si nemohl odpustit.

,,Ne!''

,,Jo''

,,Ne''

,,Jo''

,,Notak možná trošku!''
Vykřikl Jisung a všechny pohledy byli na nás. Dokonce i pohledy od těch o kom se tady bavíme.
,,No to je jedno. A ten poslední... to je Hyunjin. Je z nic nejvyšší a podle všech i nejhezčí. Je pravda že vypadá hodně atraktivně a sexy, jako nějaký model ale na Minha nemá. Každopádně je z nic nejvíce arogantní a chladný. Jediný náznak úsměvu na jeho obličeji jsou úšklebky. Každou holku a i kluka velmi rychle a drsnější odmítl.''
Dokončil svůj proslov Jisung. Wow, tak to je síla. Ale ten Hyunjin.... Je něčím speciální.

,,Já si osobně myslím že nejsou lidi''
Řekl Jisung a přitom zaklapl skříňku.
,,Pojď měli bychom už jít do tělocvičen na hodinu''
Řekl Jisung, já přikývl a vydal se za ním.

Co jsou ti kluci zač?.......

UNCLEAR | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat