•25•

352 19 4
                                    

Hyunjin pov:

,,Hyunjine!'' Řekl a rozběhl se za mnou. Já mu hned musel otevřít náruč. ,,J- já tomu snad už ani nevěřil'' Řekl Soobin mezi vzlyky. Já se jen usmál. Taky jsem chtěl brečet ale nemohl jsem, ne před nimi. ,,Já taky ne'' Řekl jsem potichu.

,,Můsíme zavolat Chanovi'' Řekl jsem a odtáhl se z objetí. Byl jsem rád, hodně rád. ,, To mi věř ale nejdřív vyřešíme toto'' Utřel si slzy a poukázal na toho kluka. Pohled na toho kluka mě donutil se ušklíbnout. Byl tak bezmocný. ,,Tyvole, Hyunjine cos zas udělal?'' Zeptal se mě Soobin a já se jen usmál. ,,On mi flirtoval s klukem! Já za to nemůžu!'' Řekl jsem možná trochu více nahlas.

,,Ty se nikdy- POČKAT?! Kdo je ten chudák?'' Vyjekl trochu a podíval se na náš stůl. Felix se začal trochu červenat. ,,Hele nechci nic říkat ale leží vám tam polomrtvej borec'' Poukàzal Minho na toho číšníka. ,,Jo vlastně, můžete ho prosím sesbírat a utřít mu tu krev? Pak mu tam dejte ještě led'' Řekl Soobin směrem k nějaké holce za pultem. Ta ho hned zvedla a odvedla ho do nějaké místnosti.

-time skip-

,,ANO! Prostě brownies jsou nejlepší!''

,,Souhlasím!'' 

Myslím si že Lix a Soobin se nějak moc zblížily. Teď sedíme u nás doma a čekáme až přijdou ostatní. Minho jsem dotáhl i Jisunga, který je teď jak rajče. Minho má ruku na jeho stehně a trochu ho masíruje. Podíval jsem se na něj a zakmital obočím s úšklebkem na tváři. On mi úšklebek opětoval a ruku posunul o trochu víš. Jisung se teď začal červenat ještě víc a přitom si zkousával spodní ret. Radši jsem se od nich otočil a věnoval se mojí mate- počkat. Lix ještě není mojí mate. Ví vůbec o tom? Řekl mu o tom Seungmin?

,,Jsme doma!''

Ozval se z chodby Chanův hlas. Ten se podělá až Soobina uvidí. ,, Tak jak jste- SOOBINE?!'' Zařval najednou a běžel ho obejmout. ,,Channie- hyung!'' Vykřikl Soobin a objal ho zpátky. Trochu mi to připomnělo minulost..

-Flashback-

,,Teď vám dokážu kdo je lepší, vy zablešenci'' Řekl Park Seonghwa- nejmocnější upír. Měl za sebou zástupy dalších upírů, kteří neměly problém nás všechny sežrat. Přece jenom 3 vlkodlaci a minimálně 100 upírů proti sobě není tak úplně fér. ,,Chci ale jenom jednoho z vás! Ostatní s velkou nechutí nechám jít.'' Pokračoval ten hnusný hlas dál v mluvení. ,,Soobin''

-End od flasback-

Bylo to jako to poslední objetí....

————————————————————————-
Já se fakt omlouvám! Nejradši bych se teď střelila. Jedna kapitola za 2 měsíce. Jsi blesk Ančo, fakt že jo.
Doufám ale že se vám kapitola aspoň trochu líbila.

<3

UNCLEAR | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat