•16•

321 21 1
                                    

Hyunjin pov:

Začal se červenat. Je roztomilý, ale proč ho trochu nepoškárlit.
,,Líbím se ti?''
Zeptal jsem se s úšklebkem a s odhalenou hrudí. Viděl jsem jak mu tváře rudnou ještě víc. Nechal jsem tam to rajče stát a oblíkl se do mého outfitu.

(Pro představu- taky si zde představte ze má Hyunjin červené vlasy)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Pro představu- taky si zde představte ze má Hyunjin červené vlasy)

Můj outfit jsem ještě doplnil doplňky a hodil přes sebe ještě černou mikinu. Viděl jsem jak na mě celou dobu Felix kouká. Byl roztomilý.
,,Hej! Kdo nepřijde do 15 vteřin jde pěšky!''
Řval na nás ze zdola Minho. Klasika. Když řídí on všechny popohání ale když řídím já tak stihne snad ještě oběhnout celej Seoul.
,,Tak pojď''
Řekl jsem a dal mu pusu do vlasů.

Sešli jsme schody a všechny pohledy byli na nás. Respektive na Felixe.
,,Koukám že jsi Felixe sladil do našich barev''
Řekl Minho a já si všiml jeho úšklebku. S tady Minhoušem máme nějaký ty inside jokes a taky krásně nechutné vzpomínky.
,,Hele nic neříkej a běž radši nastartovat''
Řekl jsem a ušklíbl jsem se na zpět. Minho tedy vyšel ze dveří a všichni se vydali za ním. Chan ještě zamčel a pak už jsme seděli v autě v plné sestavě.

Cesta do školy byla hlučná jako vždycky. Probírali se tu témata do jakého baru půjdeme a Seungmin si všechny zapisoval aby věděl kam může Bina pustit. Krásný to páreček, že? Felix vypadal v celku nervózně, ale parkrát jsem ho viděl se usmát. Takhle tedy proběhla cesta až ke škole.

Felix pov:

Vystoupily jsme z auta a já cítil všechny ty pohledy, které se upírali na moji maličkost. Bylo to velmi nepříjemné, pro člověka kdo na sebe nepotřebuje úplně upírat pozornost.
Hned co jsme vešli na nádvoří jsem začal vyhledávat Jisunga abych mohl co nejrychleji zmizet. Ne, že by mi v jejich přítomnosti bylo nějak špatně. To vůbec ne, jenom mi vadilo jak na ně všichni čumí.

Začal jsem se tedy rozhlížet po té veverce a když už jsem ji zahlédl tak jsem chtěl nepozorovaně zmizet. To se mi ale of course nepovedlo a zastavila mě ruka na zápěstí.
,,Kam mi to utíkáš?''
Zeptal se mě Hyunjin s úšklebkem. Hej ale tak jako co s tím všichni máte?!
,,Za kamarádem''
Řekl jsem plynule až jsem byl překvapený. Rukou jsem pak ještě ukázal na Jisunga.
,,Fajn, tak o přestávce přijď za náma a vem i toho kamaráda''
Mrkl na mě Hyun. Jen jsem pokýval hlavou a skoro se k Jisungovi rozběhl.
,,Máš toho hodně co vysvětlovat''
Řekla hned ta veverka vedle mě.

Jisung prostě musí vědět všechno...

______________________________________

Omlouvám se že 2 dny nic nevyšlo. Věřte mi že vím jak je to nepříjemné, ale škola je schopná všeho.
Myslím že kapitoly budou vycházet hlavně večer, tak doufám že vám to nevadí😁

Zatím krásný den<3

UNCLEAR | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat