Hyunjin pov:
Byli jsme s klukama na cestě ze školy a opět probírali velmi důležité věci. Já jsem řídil a soustředil se na cestu, abych to do někoho nenapálil. Najednou jsem ale ucítil bolest na břiše. Sykl jsem bolestí a pro jistotu jsem zastavil na kraji silnice.
,,Seš v pohodě?''
Uslyšel jsem hlas Bina na sedadle spolujezdce. Moc jsem Jo nevnímal, protože bolest stále nepřestávala.
,,Hej H-''
To je poslední co jsem slyšel. Měl jsem něco jako vidinu nebo halucinaci. Byli tam tři osoby jedna ležela a ty dvě stáli nad ní. Kopali ji do břicha a-
,,Hej! Seš dobrej?''
Probral mě Bin z té halucinace.
,,N-nevím. Měl jsem halucinaci a viděl jsem tři lidi a cítím bolest na břiše. Je to divný''
Vysvětli jsem mu to a snažil se znít nějak smysluplně.
,,Tvoje mate má problém. Pamatuješ si něco podle čeho bysme mohli najít to místo. Rychle!''
Vypadlo najednou z Chanbina. Cože?!
,,No bylo tam číslo 45 a nějaký název starého obchodu... myslím že Take me''
Řekl jsem vše co jsem si pamatoval.
,,Jo myslím že vím kde to je. Pusť mě tam.''
Ozval se Chan ze zadní sedačky a vystoupil z auta. Já si s nim vyměnil místo a moje nervozita a agresivita začala stoupat. Ať je to kdo je to namístě umře!
,,Šlápni na to Chane!''
Zařval jsem na celé auto. Můj kamarád mě asi vyslyšel a rázem jsme předjížděli všechna auta.,,Jsme tady''
Vystartoval jsem z auta a běžel do té uličky. Uviděl jsem tam ležícího Lixe jen v boxerkách a úplně dodřeným břichem. To ve mě krev rozproudilo ještě víc a já se v tu chvíli přeměnil. Vypadali už tak dost vyděšeni, ale to mi nestačilo. Jednou jsem dráp přes obličej a na místo kde se nachází oko jsem obzvláště zatlačil a druhému udělal krásnou řeznou ránu pod krkem.
Hyunjine krásná práce. Nechal jsem je tam ležet a přeměnil se zpátky. Vzal jsem Felixe a utíkal k autu. Položil ho na sebe s začal jsem ho hladit ve vlasech. Chudák Lix, vypadá tak bezmocně.
,,Nekoukejte na něj a ty Chane jedem a rychle''
Řekl jsem, když jsem si všiml pohledů všech ostatních na Felixovu maličkost.,,Dejte na ten gauč deku a až pak Felixe a na nej další deku''
Byli jsme už v domě a Minho nezapomeň co se na tom gauči odehrávalo. Chan tedy donesl deky a já na gauč s deskami položil Lixe. Changbin si k němu hned kleknul a začal mu prohmatávat břicho.
,,Hele žádný vnitřní krvácení ani zlomené žebro, takže vypadá že bude v pohodě. Jenom mu vydezinfikuju tu ránu na čele a ty mu podej nějaký oblečení''
Pokynul mi Bin a já tak udělal. Byla celkem fuška najít něco co by mu padlo a taky jsem nic nenašel. Vzal jsem mu tedy moje oblíbené tričko, které je trošku roztrhlé, protože- no prostě jsem vlkodlak. A pak nějaké černé tepláky.Přišel jsem do obýváku a nikdo tam nebyl jen ležící Felix na gauči. Přešel jsem tedy k němu a opatrně mu nandával kusy oblečení. Měl vážně uzounký pas. Pohlídám si ho s jídlem. Dal jsem na něj tričko a nadzvedl mu hlavu. Sedl jsem si na místo ní a pak jeho hlavičku dal na moje stehna. Začal jsem ho vískat ve vlasech a přitom jsem se přistihl při malém úsměvu. Byl roztomilý.
,,Jeeee náš Hyunjin se zaláskoval''
Přišel do pokoje Minho a opět si neodpustil nějakou poznámku. Jen jsem nad tím prokroutil oči. Ale jako diví se mi? Když se na něho podívejte.
Do pokoje hned na to přišel Bin a já z toho usoudil že už tady asi nejsem potřeba.
,,Tak jo, já tady už asi nejsem potřeba''
Řekl jsem a chtěl jsem vstát, ale Binova ruka mě zastavila.
,,Ne zůstaň tady. Je to tvoje soulmate, takže když si v její přítomnosti tak je silnější. Tak stejně to platí i naopak. Prostě když si teď s ním, tak se rychleji probudí''
Dopověděl to můj kamarád a já se tedy posadil zpátky.Takže já mám svoji soulmate....
ČTEŠ
UNCLEAR | Hyunlix
FanficFelix je 18 letý chlapec, který nastupuje na novou taneční školu....... Co bych vám k tomu měla tak ještě říct? Je to prostě Unclear. Obsahuje- •Vulgarismy •Sex •boyxboy Hyunlix, Minsung Tento příběh nemá nikoho urazit ani pohoršit. Doufám že si čt...