@19

675 77 22
                                    

selamlard, canım kitabımı unutmuşum ben.

koko ve inui mekana el ele giriş yapmışlardı.

bugün koko'nun eşli bir şekilde iş yemeği vardı ve koko da hep bu günü bekliyordu.

sevgili eşinin güzelliğini herkese göstermek?? kıskançtı o ama atlatmıştı artık değil mi?

"ay çok gerildim."

inui eşinin kulağına fısıldadığında koko onun güzel yüzüne bakıp "endişelenme sakın güzelim, beraberiz bak." demişti.

el ele tutuştukları ellerini kaldırıp eşine göstermek istemişti.

inui birleşik ellerine bakıp gülümsedi ve karşıya baktı.

arkadaşları çoktan gelmişlerdi. öyle ki masada koca bir sürpriz de bulunuyordu.

"kazutora..." diye fısıldadı koko'ya. koko da kısaca ohalamıştı.

"chifuyu'nun yanında oturuyor hem de?" koko koca bir kahkaha attığında inui onu omzuyla ittirmişti.

"sesini çıkarma yanlarında, baji her an parlayabilir."

koko boşta kalan eliyle ağzına fermuar çekiyormuş gibi yaptığında inui kocaman gülümsemişti.

eşinin bu sevimli hallerini çok seviyordu.

onlar saniyesinde masaya geldiklerinde kısa bir selamlaşma gerçekleşti.

"sonunda beklenen çiftimiz!"

masada bulunan bir kadın gülerek alkışladığında diğerleri de kahkahalar atarak ona katılmıştı. inui de utanmış ve koko'ya yaklaşmıştı.

koko masanın altından eşinin sımsıcak elini yeniden avcu içine almıştı. inui girdiği rahatlamayla bakışlarını arkadaşlarına çevirdi. hepsini teker teker inceleyip bakışları chifuyu'da kilitlendi.

chifuyu eski sevgilisi ve eşinin tam ortasında oturuyordu. inui baji'yi kıskanır diye beklemişti ancak hayır, adam eski arkadaşıyla sohbet ediyordu.

kazutora da gayet normal bir şekilde baji'yle muhabbet ediyordu.

bu an inui için çok garipti.

chifuyu da göz devirip masaya eğilmiş ve yanağını avcuna yaslamıştı.

inui arkadaşının bu haline kıkırdamıştı.

koko aniden inui'nin tuttuğu elini okşamaya başladığında inui alt dudağını ısırmış ve titrek bir nefes vermişti.

bu adamın ani hareketlerine yetişemiyordu.

bakışları yuzuha'yı bulduğunda arkadaşının gülerek ran ile konuştuğunu görmüştü.

inui cidden sıkılmaya başlamıştı. bu yüzden eşi ve masadaki birkaç kişinin muhabbetlerini dinlemeye karar vermişti.

neredeyse yarım saat olacaktı ve inui hayranlıkla eşini izliyordu. koko az önceden beridir iş hakkında konuşurken ciddi oluşu o kadar tahrik edici duruyordu ki inui defalarca içinden gelgitler yaşamıştı.

married couple, kokonuiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin