Hyunjinden...
Aklım da dönen düşünceleri susturmak istedim. 3 gün boyunca yapabildiğim tek iyi şey onu özlemekti.
Canım yansa da Minho'yu düşünmek beni mutlu ediyordu.
Kapı çaldı. Yerimden hızlıca kalkerken "lütfen o olsun" diye sayıklıyordum.
Delikten bile bakmadan açtım kapıyı.
Tanımadığım bir yüzdü."Merhaba, ben Changbin sen de Hyunjin olmalısın."
Elindeki poşetleri göstererek konuşmaya devam etti.
"Minho'nun avukatıyım. Aynı zaman da arkadaşı. Minho senin için alışveriş yapmamı rica etti. Rahatsız olmazsan seninle konuşmak istiyorum biraz."
"Lütfen, girin. Siz otururken kahve yapayım hemen geliyorum."
Kahveleri masanın üzerine bıraktım. Changbin'e bakarak konuştum.
"Minho iyi mi?"
İlk sorumun bu olması şaşırtmış olmalı ki yüzün de memnun bir tavır oluştu.
"İyi, o da seni merak ediyor."
Kalbim hızlanmaya başladı. 3 gündür o olsaydı bunları yapmamı isterdi diyerek yaşıyordum.
Sağlıklı beslenip bol bitki çayları içmiştim. Kötü şeyler düşünmeyecektim o gelince açıklayacaktı. Dürüst olacağına söz vermişti.
Tarihin işlediği güzellik ve zarifliğe sahip olan biri sözün de dururdu.
Başka soru sormaya niyetim yoktu. İyi olması benim için yeterdi, şimdilik.
"Hyunjin, direkt konuya gireceğim. Minho için bana kanıt lazım seni bulaştırmak istemediğini söyleyip duruyor ama eminim senden başkası ona yardım edemez."
"Elimden geleni yaparım."
"Yuri'nin darp izleri çok yeni Minho ilk içeri alındığı gün karısı Yuri'yi en son 4 gün önce gördüğünü söylüyor fakat elimiz de kanıt yok."
"Minho cuma gününden itibaren her gün benimleydi. Tam 4 gün ediyor ve hiç ayrılmadık cuma günü hastanede aynı oda da uyuduk sonrasında evden hiç çıkmadık hatta yılbaşı için alışverişi bile siparişle hallettik."
"Bu çok iyi. Senin şahitliğin yeterli olabilir biz yine de işimizi sağlama alalım sen yılbaşı için sipariş verdiğiniz fişleri bul ben de apartman yöneticisiyle konuşup kameralardan evden çıkmadığınızı doğrulamak için kontrol ettireyim."
"Peki, size numaramı vereyim. Yine ihtiyacınız olursa beni arayın. Aaa bir de, Minho'yu görebilir miyim?"
"Duruşmaya kadar görüş izni verebileceklerini sanmıyorum. Hala öz karısı olduğu için 4 gün boyunca seninle olduğunu kanıtlamak zor olabilir. Ben sana haber veririm."
"Peki."
Hala evli olmalarına anlam veremedim. Bu evde karısına ait bir eşya görmemiştim. Beraber yaşamadıklarına emindim.
"Ben artık kalkayım, teşekkür ederim."
"Asıl ben teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
starboy, hyunho
FanfictionKaderinde boğulmak varsa, ölmeden daha derine bakıp balıkları keşfetmelisin.