bahtsız bedevi, 2

3.7K 395 584
                                    


Selam😱 bu bölüm komple Minhomu övmüşüm😱 aşık mıyım neyim?

Etraftaki eşyalarımı toplamaya başladım hepsi tek çantaya sığacak kadardı.

En uzun 3 gün kalabiliyordum bir pansiyonda. Bazen yatılacak gibi olmuyorlardı. Belkide uyuma eylemi benim için bu yüzden zordu.

Hiç olmazsa yetimhanedeyken belli bir yerim vardı. 'Buna şükrediyor olmak ne kadar berbat' diye geçirdim içimden.

Neyseki eşyalarımın çoğu okul dolabımdaydı. Koyacak başka yerim de yoktu zaten.

Kendimi ağlamamak için zorluyordum.
Derin bir nefes aldım.

Yorulmuş hissediyordum.
Biri beni çekiştirse bile ilerleyemeyecek kadar yorgun.

Bunları düşünürken okula çoktan geldiğimi fark ettim. Kafamı hemen ait olduğumu hissettiğim sırama gömdüm.

Ne kadar aptalım değil mi? 3 yıldır buraya yaslandığım için ait hissetmiştim.

Dersleri hep dikkatle dinlerdim.
Mecburdum... Derslere ayrı zaman ayıramazdım.

Son ders tarihti.

Kafam sıranın üzerindeyken sınıfın oooo sesine kaldırdım. 

Keşke bende ilk gördüğümde aynı tepkiyi verseydim. Oha demiş oldum.

Toparladığımı zannederek,

"Felix oha ne abartı tepki verdiniz"  dedim.

'Aynen Hyunjin herkes inandı.' Diye geçirdim içimden.

Büyülenmiş gibiydim.
Bu böyle ders anlatırsa ben ders falan dinleyemezdim. 

Ryujin parmak kaldırınca Profesör hemen ona dönüp konuşması için onayladı.

"Hocam özel değilse bugün neden böyle giyindiniz. Yoksa hep fazla şık mı takılırsınız merak ettim."

"Aslında ek işim için, derse geç kalmamalıydım."

Hangi iş için böyle giyinilirdi merak etmedim değil 'lütfen biri sorsun' diye düşünürken Profesör meraklı yüzlere dönerek;

"Modellik yapıyorum. Aslında tarih öğretmenliği benim hobim diyebilirim."

Tekrar hayran olmuştum. Birde bana söylüyor yani asıl sen dünyalı değilsin.

Profesör dersi anlatırken uzun zamandır ilk kez dersi dinlemediğimi fark ettim. Oysaki çok odaklanmış gibiydim.

Hemen şuraya profesörün sınıfa giriş şeklini bırakıyorum hayal ederken düşüp bayılcam😔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen şuraya profesörün sınıfa giriş şeklini bırakıyorum hayal ederken düşüp bayılcam😔

:&

Açıkcası dersten bir şey kaybettiğimi sanmıyorum.
Heykel gibiydi. Tarihi bir heykel nasıl konuşabiliyordu?

Ses sanatı sadece enstrümanlar olamazdı bu adamın sesi en güzel sanattı benim için.

starboy, hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin