ℭ𝔞𝔭𝔦𝔱𝔬𝔩𝔲𝔩|'04

89 12 6
                                    

               "𝗹𝗲𝗴𝗲𝗻𝗱𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗻𝘁̗𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗶𝗻
                𝗖𝗮𝘀𝘁𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗚𝗵𝗲𝗮𝘁̗𝗮̃" 

               "𝗹𝗲𝗴𝗲𝗻𝗱𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗻𝘁̗𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗶𝗻                𝗖𝗮𝘀𝘁𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗚𝗵𝗲𝗮𝘁̗𝗮̃" 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

┏━•𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 𝐼𝑉:𝑃𝑟𝑖𝑛𝑡̗𝑢𝑙 𝑑𝑖𝑛 𝑝𝑎̃𝑑𝑢𝑟𝑒•━┓

    Soarele îsi resfrângea din nou lumina prin jaluzelele din sala de clasa în care se afla Hina,trecuserã deja 6 ani de la ultima întâlnire cu micuțul ei înger si înca din ziua aceea fata nu a reusit sã-l uite în ciuda faptului cã a reusit sã vorbeasca doar o singura data cu el, gandul îi era îndreptat tot la acesta si la gestul eroic pe care l-a facut pentru ea,chiar si acum gândind din nou la acea întâmplare inima îi bãtea cu putere de parca era la o întrecere de masinii.

Fata privea pe geam în asteptarea profesorului însã era atentã si la conversația colegelor sale care era destul de interesanta:

"Hᴀɪᴅᴇ ɪɴɢʀɪᴅ sᴘᴜɴᴇ-ᴏ ᴅɪɴ ɴᴏᴜ!!"
Implora una dintre fetele care facea parte la discutie.

"Bɪɴᴇ,Bɪɴᴇ..."
Cedase Ingrid într-un final privind cu un zambet cãtre prietenele ei care o ascultau cu atenție.

"Aᴛᴜɴᴄɪ ᴏ sᴀ̃ ᴠᴀ̃ sᴘᴜɴ ᴅɪɴ ɴᴏᴜ "𝐿𝐸𝐺𝐸𝑁𝐷𝐴 𝑃𝑅𝐼𝑁𝑇𝑈𝐿𝑈𝐼 𝐷𝐼𝑁 𝐶𝐴𝑆𝑇𝐸𝐿𝑈𝐿 𝐷𝐸 𝐺𝐻𝐸𝐴𝑇𝐴"vorbi fata apoi se asezase mai bine pe scaun si începuse:

"Sᴇ sᴘᴜɴᴇ ᴄᴀ̃ ɪ̂ɴ ɪɴɪᴍᴀ ᴘᴀ̃ᴅᴜʀɪɪ Aᴄᴜᴍ ᴍᴜʟᴛ ᴛɪᴍᴘ ᴜɴ ʀᴇɢᴇ ᴀsᴘʀᴜ ᴀ ᴄᴏɴsᴛʀᴜɪᴛ ɪ̂ɴ ᴅᴏʀɪɴᴛᴀ ᴅᴇ ᴀ-sɪ ᴛ̗ɪɴᴇ ᴀsᴄᴜɴsᴀ sᴏᴛ̗ɪᴀ ᴅᴇ ᴏ ғʀᴜᴍᴜsᴇᴛ̗ᴇ ɪ̂ɴɢᴇʀᴇᴀsᴄᴀ ᴜɴ ᴄᴀsᴛᴇʟ ᴅɪɴ ɢʜᴇᴀᴛ̗ᴀ ᴀsᴜᴘʀᴀ ᴄᴀ̃ʀᴜɪᴀ ᴀ ᴀᴅᴜs ᴜɴ ʙʟᴇsᴛᴇᴍ ᴘᴇɴᴛʀᴜ ᴀ-ʟ ᴛɪɴᴇ ᴀsᴄᴜɴs ᴅᴇ ᴏᴄʜɪɪ ʟᴜᴍɪɪ"

"Cᴀsᴛᴇʟᴜʟ ᴇʀᴀ ᴀᴛᴀᴛ ᴅᴇ ʙʟᴇsᴛᴇᴍᴀᴛ ɪ̂ɴᴄᴀᴛ sᴇ sᴘᴜɴᴇ ᴄᴀ̃ ᴏʀɪᴄɪɴᴇ sᴇ ɪ̂ɴᴄᴜᴍᴇᴛᴀ sᴀ̃ ᴍᴇᴀʀɢᴀ ᴘʀɪɴ ᴀᴄᴇᴀ ᴢᴏɴᴀ sᴀᴜ ᴇʀᴀ ɴᴏʀᴏᴄᴏs sᴀ̃ ɢᴀsᴇᴀsᴄᴀ ᴄᴀsᴛᴇʟᴜʟ,ᴍᴜʀᴇᴀ ʟᴀ sᴄᴜʀᴛ ᴛɪᴍᴘ ᴅᴀᴛᴏʀɪᴛᴀ ʙʟᴇsᴛᴇᴍᴜʟᴜɪ...

Cᴜ ᴛᴏᴀᴛᴇ Aᴄᴇsᴛᴇᴀ ɪɴsᴀ ᴄʜɪᴀʀ ᴅᴀᴄᴀ ᴄᴀsᴛᴇʟᴜʟ ᴇʀᴀ ᴘᴀᴢɪᴛ sɪ ɴɪᴍᴇɴɪ ɴᴜ ᴀᴠᴇᴀ ᴀᴄᴄᴇs ᴀsᴜᴘʀᴀ sᴀ ʀᴇɢᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴏ ʀᴀᴜᴛᴀᴛᴇ ɴᴇᴍᴀʀɢɪɴɪᴛᴀ,ᴍᴏᴛɪᴠ ᴘᴇɴᴛʀᴜ ᴄᴀʀᴇ ʀᴇɢɪɴᴀ ᴇʀᴀ ᴀᴅᴇsᴇᴀ ᴛʀɪsᴛᴀ,ʟᴀ sᴄᴜʀᴛ ᴛɪᴍᴘ ɪɴsᴀ ʀᴇɢɪɴᴀ ᴀ ᴀᴅᴜs ᴘᴇ ʟᴜᴍᴇ ᴜɴ ᴍɪᴄᴜᴛ ɪɴɢᴇʀ ᴄᴀʀᴇ ᴠᴇɴɪsᴇ ᴘʀᴇᴄᴜᴍ ᴏ ʟᴜᴍɪɴᴀ ᴅɪɴ ᴄᴇʀ ᴀsᴜᴘʀᴀ ᴄᴇʟᴏʀ ᴅᴏɪ ʀᴇɢɪ...

𝐒𝐧𝐨𝐰 𝐋𝐚𝐝𝐲༄ᵗʰᵛUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum