"𝗼 𝘀𝗶𝘁𝘂𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗻𝗲𝗽𝗿𝗲𝘃𝗮𝘇𝘂𝘁𝗮"
Pov Jimin
Mă aflam din nou în sala de clasa încercând sa ma concentrez la ora care se desfășura în voie,însă gândurile mele erau îndreptate oricum în alta parte,știam ca un singur pas greșit m-ar putea face să pierd chiar și putina încredere a lui Hina pe care am caștigat-o, trebuia sa procedez în cel mai discret mod posibil,să o fac să aibă încredere oarba în mine doar așa o puteam îndepărta de Taehyung,nu va fi ușor,însă știam ca astăzi după ore prima parte a planului meu va fi deja pusa în aplicare.
- Copii nu uitați sa verificați lista sa vedeți cu cine ve-ți face echipa pentru proiectul de ora viitoare!a spus profesoara de biologie în clipa în care clopoțelul s-a făcut auzit.
Mi-am dat ochii peste cap apoi m-am apropiat fără interes de peretele pe care era atașată lista, însă în clipa în care am citit cu cine urma sa fac echipa,un zâmbet mi-a apărut,se pare ca destinul chiar ține cu mine!
- Hina!
E în regula,nu trebuie să mai citești cu cine ești în echipa!
Spun catre Hina în clipa în care voia sa se apropie de lisa.- Cum?De ce?
- Fiindcă ești în echipa cu mine!
Spun zâmbind câștigând din partea ei o fața surprinsă însă mai mult ca sigur entuziasmata fiindcă în clipa următoare am simțit cum m-a tras în brațele sale,ceea ce m-a bucurat și mai mult a fost privirea pe care o avea Taehyung în clipa în care m-a îmbrățișat Hina!- Chiar ma bucur ca vom face echipa Jimin!a spus aceasta făcându-mă sa zâmbesc,s-ar putea ca situația sa se așeze mai bine decât as fi sperat eu!
- Atunci ne vedem acasă la mine la ora 4,bine?am spus returnând gestul sau.
- Vrei sa începem de astăzi?
M-a întrebat nedumerita aceasta, însă scopul meu nu era sa realizam cât mai repede proiectul,ci sa petrec mai mult timp cu ea.- Da chiar dacă avem o săptămână la dispoziție,ar trebui să-l începem de-
- Mă scuzați...
S-a făcut auzit fratele meu vitreg iar în clipa următoare am fost nevoit sa ma îndepărtez de Hina fiindcă acesta a trecut exact printre noi,special ca să ma facă sa ma îndepărtez.- Kim Jung-Hoo!
Ești în echipa cu mine!
S-a făcut auzită din spate vocea unei colege roșcate care s-a apropiat de noi având un zâmbet iar în clipa în care a ajuns în fața lui Taehyung,s-a prezentat imediat:- San Yuna!
Ma bucur ca vom lucra împreună!Sunt sigură că ne vom înțelege bine!a spus aceasta iar Taehyung a zâmbit în semn de politețe,în clipa aceea mi-am întors privirea către Hina observând modul ciudat în care îi privea pe cei doi,mai mult ca sigur este geloasa.- Ce ar fi să lucrăm în pauza de prânz în biblioteca?Am putea începe cu cărțile de acolo,ce spui?
- Mi se pare bine...
A răspuns sec Taehyung aruncând scurt privirea în dreptul lui Hina care de asemenea îi urmarea fiecare mișcare atat lui cât și lui Yuna.
CITEȘTI
𝐒𝐧𝐨𝐰 𝐋𝐚𝐝𝐲༄ᵗʰᵛ
Roman d'amourÎncă de la naștere Taehyung este diagnosticat cu o boală rară iar din pricina acesteia părinții săi sunt forțați să-l izoleze de restul lumii.Insă șirul evenimentelor neplăcute nu avea să se termine atât de ușor,căci la scurt timp după nașterea micu...