"𝘂𝗻 𝗶𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗽𝗮𝘇𝗶𝘁𝗼𝗿"
Pov Jimin
După ce am asistat la întreaga scena din cantină,mi s-a părut cu atât mai mult ciudat tipul cel nou,pe lângă faptul ca figura sa îmi era familiara nici macar nu a ezitat în clipa în care Hina a avut nevoie de ajutor,să fie oare simpatie sau tipul cel nou nu este cine pretinde ca este?
L-am urmat pana pe acoperișul școlii unde a mers împreună cu Hina,ca și cum ar avea ceva sa îi spună,m-am apropiat cât de mult am putut de ei pentru a asista la discuție...
- Tae...Taehyung?
Ești chiar tu....dar...dar c-cum?- Ți-am spus ca te voi proteja mereu Hina...nu mai permit ca cineva sa îți facă rău,îmi pare rău că nu ți-am spus încă de prima data...
Am zâmbit satisfăcut apoi am părăsit balconul și m-am îndreptat direct către cantină unde am dat din nou de nimeni altul decât Hoseok.
- Hei Jung Hoseok!!
Vreau sa vorbim puțin!
I-am spus direct în ciuda faptului ca îl știam deja nervos.A împins cu putere tava cu mâncare pe masa apoi s-a apropiat de mine în timp ce ma privea fix, însă spre ghinionul sau nu eram o persoana ușor de intimidat.
- Ce mai vrei și tu acum?!
Nu ai observat ce s-a întâmplat și cu celalalt tip nou,sau ce acum ambii v-ati pus în gând să ma enervați?!- Dacă ți-as spune ca exista o cale sa scapi de domnul erou de mai devreme!fața i s-a schimbat în timp ce ma privea cu un zâmbet,am zâmbit scurt apoi am spus.
- Fratele meu vitreg este cel de care este îndrăgostită Hina,dacă reușim sa îi despartim Hina nu va avea încotro decât sa te accepte!
- Pai și scopul tău care este?
De ce m-ai ajuta?mă întreabă reticent acesta.- Doar vreau sa ma răzbun pentru tot ceea ce mi-a facut!
Merita sa primească tot ce este mai rău pe lume!!Acesta a zâmbit convins iar în clipa aceea mi-am dat ochii peste cap,e cu adevărat o persoană credulă,iar în clipa in care scap de Taehyung îmi va fi la fel de ușor sa scap de Hoseok,dar pana atunci e păcat sa nu profit de situație!
Pov Hina
După ziua de azi pot spune că de acum încolo ma voi simți mult mai protejata,dat fiind ca acum îl am pe Taehyung alături.
Cu toate astea nu puteam spune ca eram complet liniștită,pe lângă riscul la care se expunea mai era de luat în seama și relația pe care o are cu tatăl sau, care din ce am observat nu era tocmai bună,nu am avut curajul însă să-l întreb nimic legat de asta...
Ne-am despărțit în clipa în care am coborât de pe acoperiș,nu puteam risca sa fim văzuți din nou împreună,mai ales cu Jimin prin școală și desigur și Hoseok, ar fi fost mult prea riscant pentru el și cu atât mai puțin voiam să-i creez probleme.
CITEȘTI
𝐒𝐧𝐨𝐰 𝐋𝐚𝐝𝐲༄ᵗʰᵛ
RomansÎncă de la naștere Taehyung este diagnosticat cu o boală rară iar din pricina acesteia părinții săi sunt forțați să-l izoleze de restul lumii.Insă șirul evenimentelor neplăcute nu avea să se termine atât de ușor,căci la scurt timp după nașterea micu...