03.

6.8K 367 10
                                    

Mikor hazaértünk, megmutattam anyának a tetkóimat, amiket Deniel ügyesen bekent egy kis vazelinnel meg rákötötte a fóliát. Egyébként anya nekem nem mondja meg, hogy mit lehet és mit nem. Jó nem mindent enged meg, de eléggé engedékeny. Tizenhét éves koromban volt egy ilyen beszélgetésünk, hogy csak akkor csinálhatok piercinget, ha én fizetem, vállalom hogy fertőzésekkel meg ilyen olyan veszélyekkel járhat, meg ugye a tetkókat is csak hasonló kikötésekkel engedi. Ezekről csak annyit mondott, hogy ha tényleg tetoválni szeretnék magamra valami akkor azt csak és kizárólag Deniel csinálhatja meg, mert Ő már anyunak is csinált, meg rendesen megcsinálja, és nem bassza el....

Deb elköszönt és hazament, én meg felmentem a szobámba. Elmentem fürdeni, persze nem tettem bele a vízbe a jobb karomat, megy a fülem mögötti részt ( :D ). Gyorsan végeztem aztán átöltöztem pizsibe. Bedőltem az ágyba, és elaludtam.

*****************************************************************

Reggel hangos kopogásra ébredtem. Rájöttem, hogy ez nem anya, és nem a szobám ajtajánál, hiszen Ő dolgozik. A hang lentről jött. Gyorsan felkönyököltem az ágyban. Ki lehet az? Hiszen Deb hívna, meg amúgy is reggel 8 van, ki kel fel ilyen korán? Kócos hajjal, és összegyűrt fóliával a karomon meg a fülem mögött lementem a lépcsőn és ajtót nyitottam.

-Ki vagy és mit akarsz ilyen korán? -kérdeztem. De amikor fölnéztem eléggé meglepődtem. Xav volt az, szokásos fekete szereléssel, szokásos akaratlanul is szexi nézéssel. - Mit akarsz? -kérdeztem tőle.

-Hozzád jöttem.

-Hooogyne! Én meg látni akarom Csingilinget! -mondtam gúnyosan.

-Komolyan mondtam Lena. beszélni akarok veled. -mondta.

-Én is komolyan mondtam. -vágtam rá.

-Bemehetek? -kérdezte.

-Nem.

-Miért van talán veled valaki? -kérdezte összehúzott szemekkel. Mivan???

-Ajj hagyj már! Nincs nálam senki!

-Szóval bemehetek, oké. -mondta és kikerült belépve a házba.

-Hé ezért ki is hívhatnám a zsarukat!

-Úgysem tennéd! -mondta győztes vigyorral a képén. Nagyon szívesen letörölném azt a vigyort.

-Honnan tudod?

-Még mindig ugyan az a Lena vagy. -mondta és bement a konyhába kávét készített.- Még mindig ugyan úgy iszod a kávét?

-Jah. -nyögtem miközben leültem az asztalhoz,és a fejemet megtámasztottam a karommal.

-Látom tetkót csináltattál.

-Aha tegnap. -miért is mondom ezt el neki?

-Denielnél ugye? -kérdezte számon kérően. Semmi köze hozzá.

-Semmi közöd hozzá, de amúgy ja.

Felnevetett, majd letette elém a kávét.

-Nekem is vannak tetkóim.

-Igen? -kérdeztem. Cseppet sem lepett meg.

-Aha. Akarod látni? -kérdezte perverz mosollyal.

-Soha Wesley! -vágtam rá.

-Egyszer majd látni akarod. -mondta egy kacsintás kíséretében.

-Nem hiszem... Szóval... Miért is jöttél?

-Látni akartalak, új esélyt kérek, hogy bebizonyítsam...

-Mit akarsz bebizonyítani Xavier? Um... Eltűnsz öt évre, úgy hogy nem küldesz egy üzenetet sem.. Elég lett volna annyi, hogy ; „Bocs szivi nem bírom a távkapcsot majd egyszer találkozunk..." . De még ennyire sem tellett tőled...

-Érdekes, hogy nem kérdezed a miértjét a dolognak, csak támadsz ezzel az egésszel. -mondta higgadtan.

-Rendben Xavier! Akkor mondd el, miért?

-Az anyám meghalt.

________________________________________________________________

Sziasztok, hoztam egyet megint, mert kedvem volt írni :D

Köszönöm az eddig két kommentet az előzőhöz, és a sok csillagot, egyfolytában jelzett a telefonom én meg kapkodtam a fejem, hogy mivan?! :DD

Remélem tetszett, kinek mi azt jelezze, illetve ha nem azt is. Senkire nem akartam a frászt hozni a végével, de kövi rész jóóóó lesz ;) Szép estét! (holnap suli bah.... )

The Promise /Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant