1. Milyen érzés volt megírni ezt a blogot?
Ez az egyik olyan történetem amelyik nagyon közel ál hozzám, szerettem írni, nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy legyen e folytatása, de azt hiszem ez így pont jó.
2. A szereplőket mintáztad valakiről?
Írtam olyan tulajdonságokat amik valakit jellemeznek, de persze ők teljesen kitaláltak.
3. Való életről is tettél bele?
Hát, kis apróságok vannak benne, de nem igazán. Például ott a pékség, de a benne dolgozó Robert már nem létező személy :D
4. Milyen érzés, hogy ennyien szeretik a történeted?
Fantasztikus! Amikor kijelzi a telefonom, hogy értesítésem jött, és meglátom mennyien nyomtak/kattintottak rá a "vote" feliratra (aminek ma már nincs nagy jelentősége, mert a legösszecsapottabb történet is kap vagy 10-et), a gondolataim örömtáncot járnak és egyszerűen nem tudom abbahagyni az írást, ez nagy energialöketet ad. Pusztán a tudat, hogy valakinek tetszik az amit írok felemelő érzés.
5. Mit tanácsolnál más íróknak?
Huh... A kezdőknek vagy a haladóknak? :D A kezdőknek azt, hogy nézzék át a helyesírást, a fogalmazást, és soha ne 10 perc alatt összecsapott valamit rakjanak fel ide, mert akkor gyakorlatilag nem is éri meg. Sokkal jobb érzés, ha igényes, összeszedett munkát adnak ki a kezükből. A haladóknak pedig kitartást, mert tudom, hogy borzasztó az amikor utálnak, és minden lehető módon a tudtodra adják, hogy valamilyen ártatlan kis dolog nem tetszik nekik a történetükben. Egyszerűen irigyek, mert Ők nem tÚgy gondolom szánalmas, ha valaki annyira meg akarja keseríteni a másik életét, hogy egy utálói könyvet hoz létre. Ezek mellett viszont el kell sétálni, el kell felejteni -már bocsánat de, le kell szarni. Tudom, nem egyszerű de minnél jobban rágódik rajta az ember annál inkább felemészti.
6. A szüleid, barátaid tudják, hogy írsz? Ha igen mit szólnak hozzá?
Igen tudják :) Minden barátom/családtagom támogat, és sokszor segít is. Ez is a felemelő dolgok közé tartozik, hogy háromnegyed év után (kb.) elmondtam nekik, és Ők itt olvasnak is wattpadon. Fantasztikus! :D <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Promise /Befejezett/
Diversos"Xavier Wesley elérte, hogy beleszeressek, hogy higgyek benne, aztán egyszerűen kilépett az életemből." Sokáig ezt hittem, de aztán megtudtam a keserű, valós igazságot.