Reggel Xavier hiányára ébredtem. Nem volt mellettem és ez zavart. Az este csodálatos volt! Úgy érzem, hogy kicsattanok az örömtől és kétlábon lebegek a föld felett rózsaszín ködöt nyelve. Persze az egyetlen ami mindezt elrontja, hogy nincs velem. Már majdnem felkeltem volna az ágyból amikor nyílt az ajtó. Xavier óvatosan a kezén egyensúlyozva egy tálcát hozott rajta mindenféle tányérral.
-Óvatosan el nem ejtsd! -szóltam rá. Kicsit megugrott, azt hittem elejti de végül ez nem történt meg.
-Meglepinek szántam. -mondta és lebiggyesztette az ajkát. Lerakta az ölembe a tálcát amin volt három gofri csokiöntettel és egy kávé.
-Nagyon szeretlek! -mondtam felnézve rá.
-Én is bébi. -lehajolt és adott a homlokomra egy puszit. Ledőlt mellém az ágyra, míg én törökülésben reggeliztem.
-Nem kérsz? -nyújtottam felé a tányérom.
-Dehogy! Én már ettem és különben is ezt neked csináltam.
Gyorsan befaltam amit Xav készített aztán megittam a kávém.
-Mi a mai program? -kérdeztem és felálltam, hogy keressek magamnak valami ruhát.
-Nekem el kell mennem egy kicsit...
-Hová? -szúrós szemmel néztem.
Megfogta a kezem és lerántott magához.
-Nyugi. Aires-szel megyek. El kell intéznie valami papírokat.
Lehunytam a szemem. Nem hiszem el... Én sosem viselkedtem így, Xav pedig ezt is kihozza belőlem.
-Lena... -kinyitottam a szemem. Xavier arca és tökéletes szája nagyon közel volt az enyémhez. Egyszerre hajoltunk még közelebb egymáshoz és csókoltuk meg a másikat. Szinte egyszerre rebbentünk szét, mintha égetett volna a bőrünk.
-Francba! Te és az a hülye szexiséged! Most elvesztettem a fogadást! -fújtattam.
-Ó igen! Ez azz! -mondtam, hogy nem bírod ki!
-De egyszerre csináltuk! Akkor most meg kell nézned velem egy csajos filmet! -böktem meg a mellkasát. Egyik kezét rácsúsztatta a derekamra és magára rántott. Cirógatta a derekam miközben a fülembe mormolta:
-A fogadás arról szólt cica, hogy ha kibírod akkor megnézek veled egy lányos filmet, de ha nem bármit megvehetek neked és nincs beleszólásod.
-Fú! -fújtattam, de nem bírtam elszakadni tőle. Belefúrtam az arcom a nyakába.
-Szóval, mit szeretnél? -kérdezte miközben a fenekemre csúsztatta az előbb még a derekamon lévő kezét.
-Semmit.
*****
Xavier és Aires elment. Azt mondták, hogy nem sokára visszajönnek. Én úgy döntöttem, hogy beszélek Deborah-val.
-Heyy Debby! -kiabáltam és kopogás nélkül berontottam a szobájába majd ráugrottam az ágyára.
-Lenaaa! Hagyjál aludni akarok!
-Szóval beleegyeztél a randiba végül? -kérdeztem mosolyogva.
-Mi? Honnan tudsz te... Te hallgatóztál! Fene egye azt a kíváncsi fejed te öreglány! -nevetett és hozzámvágott egy párnát.
Mivel nem dobta erősen simán elkaptam. Lekuporogtam az ágyára.
-Szóóóval?
-Szóval igen.
ESTÁS LEYENDO
The Promise /Befejezett/
De Todo"Xavier Wesley elérte, hogy beleszeressek, hogy higgyek benne, aztán egyszerűen kilépett az életemből." Sokáig ezt hittem, de aztán megtudtam a keserű, valós igazságot.