Your wish is my command

274 6 1
                                    

Langzaam wals ik met de whiskey onder mijn neus, de geur welke altijd een kalmerend effect op me heeft. Ik snuif diep in waarbij ik mijn ogen sluit om me volledig te kunnen ontspannen.

Dan neem ik een besluit, ik stap in mijn auto. Bij de bestemming aangekomen weerklinkt de deurbel hard in de donkere, natte avond. Ik sta in de stromende regen, wachtend op de deur die zometeen open gaat. Layra doet de deur open, ziet me staan en wil de deur direct weer dicht doen. Ik stap naar voren en duw me hardhandig naar binnen waarna ik de deur sluit met een klap. De schrik is in haar ogen te lezen, voor ze zich hersteld en me zelfverzekerd aankijkt. 'Ik heb al eerder tegen je gezegd dat ik het niet op prijs stel dat je me thuis opzoekt. We maken een afspraak en dan wil ik dat je weg gaat,' zegt ze.

Ik lach hard, wat haar zelfverzekerde houding doet wankelen. 'We gaan het nu regelen,' zeg ik tegen haar. Ik loop op haar af en houdt haar blik gevangen. Ik glij met mijn hand langs haar nek en trek haar naar me toe tot we neus aan neus staan. Ik zie haar borst, door haar versnelde ademhaling, op en neer gaan. Ik overbrug de afstand van onze lippen waar ze gretig gebruik van maakt door met haar tong over mijn lippen te strijken. Ik trek mijn hoofd terug en zie blosjes op haar wangen.

Ik wikkel mijn hand om haar blonde lokken en dwing haar zacht op haar knieën. Ze kermt, van genot of van angst. Ik toren boven haar uit, kijk haar in haar smaragd groene ogen. Mijn broek staat strak van de spanning. 'Je moet een keer naar me gaan luisteren.' Ik buig me voorover en adem zachtjes in haar oor. 'I need to fuck some sense into you,' fluister ik hees in haar oor. Ik voel haar adem stokken. Ik bijt in haar nek en ze voelt als was in mijn handen. Ik voel dat ze zich aan me overgeeft. Ik voel mijn pik hard kloppen in mijn broek. Ze zal me smeken, zo graag als dat ze me wilt. Ik laat haar haar los, ze blijft naar beneden kijken. Fuck, dit is precies wat ik wil.

Ik streel over de zijden blouse en voel dat ze geen bh aanheeft. Haar tepels worden keihard terwijl ze zacht kreunt. Ik trek zacht aan haar tepel waardoor ze haar bovenlichaam naar voren duwt. Ik trek hard aan haar tepels. Ze zet haar handen op de grond voor zich om ervoor te zorgen dat ze op haar knieën kan blijven zitten terwijl ze hard hijgt. Ik bevochtig mijn lippen, ze is bloedmooi en zo geil. Ik glij met mijn hand over haar rug en voel een huivering door haar lijf heen trekken. Haar kont steekt naar achteren door de manier hoe ze zit, ik wrijf over haar broek heen en geef een harde tik op haar bil wat nog een harde kreun ontlokt. 'Doe je blouse uit,' fluister ik met een donkere stem. Gewillig komt ze overeind en trekt haar blouse uit. Ik loop om haar heen en zie de lust in haar ogen als ik voor haar sta waarbij haar ogen naar mijn broek glijden waarin mijn pik smacht naar haar.

Ik wikkel mijn hand weer om de mooie blonde lokken en duw haar hoofd achterover waardoor haar borsten naar voren komen. Gewillig biedt ze zich aan, ik trek haar omhoog aan haar haar. Ze doet alles wat ik van haar verlang, waarvoor ik haar zal belonen. Ik neem haar tepel in mijn mond en zuig eraan. Ze duwt zichzelf, al kreunend, naar me toe maar ik houd haar haren vast en zorg ervoor dat ik de controle heb. Ik bijt zacht in haar tepel en haar handen glijden door mijn haar, zacht trekkend om me dichter naar haar toe te trekken. Ik verschuif mijn mond naar haar andere tepel en bijt hierin. Haar onderlichaam duwt ze naar me toe waardoor ik een stap achteruit zet. Gefrustreerd legt ze haar handen op mijn schouders en probeert me naar zich toe te trekken. Ik duw haar van me af. 'Trek je broek uit,' beveel ik haar. Gehoorzaam voert ze het uit, haar zwarte kanten slip aanlatend en met smachtende ogen kijkt ze me aan. Mijn blik glijdt over haar lijf terwijl ik mijn lippen lik. Haar prominente borsten met harde tepels, langs haar platte buik naar haar kut en de mooie slanke benen. Mijn blik komt weer omhoog en ik zie haar haar benen tegen elkaar duwen. Een glimlach komt op mijn mond. Haar mond is iets open en ze ademt zwaar. Mijn ogen vangen haar blik, vol met lust.

'Alsjeblieft, ik doe alles wat je wil,' kreunt ze wanhopig. Dat zijn de woorden die ik horen wil. Ik draai haar om, duw haar naar de bank waar ze met haar handen op beland zodat haar billen naar mij toe zijn. Ik trek haar slip naar beneden, ontdoe mij van mijn broek en met een harde stoot ben ik diep in haar. Ik wikkel mijn hand om haar mooie blonde lokken en stoot hard en furieus in haar terwijl ik haar hoofd naar me toe trek. Ik kijk in haar ogen vol lust. 'Verdomd ja, dat je alles doet wat ik wil,' kreun ik. Ze kijkt me verlangend aan, waardoor ik hard in haar blijf stoten terwijl ik haar aankijk. Ze slaat haar ogen neer en kreunt mijn naam. Ik laat haar haar los en pak haar beet bij haar schouders terwijl mijn tempo nog hoger wordt om haar vol te pompen. Haar gehijg en gekreun brengen me naar mijn hoogtepunt. Ik voel haar spieren om me sluiten en pak haar bij haar heupen beet om nog harder te stoten tot ik klaar kom. 'Layra,' grom ik. Met een laatste stoot voel ik het samentrekken binnen in haar en eindelijk hoor ik mijn naam uit haar mond roepen als ze klaar komt.

Ik maak me los van haar waardoor ze op de bank valt en me aankijkt. Ik trek mijn broek aan. 'Denk eraan, je brengt alleen mij op de hoogte als er nieuws is en niemand anders,' zeg ik tegen haar. Ze knikt beduusd. Ik loop op haar af en kus haar op haar mond. 'Brave meid,' zeg ik voor ik de deur uit loop.

Rebound (18+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu