(කට්ටියම ආහපහු රජධානියට ගිය)
🎀️ කොමද දැන් ji-eun ව හොයා ගන්නෙ
❄️ අපි මාලිගාවට ගිහින් බලමු.(හැමොම මලිගාව ඇතුලට යද්දි ji-eun එතන වාඩි වෙලා ඉන්නවා හරියට එයා මෙයාලා එනවා කියලා දන්නවා වගෙ)
💫 මගෙ සහොදරිය මාව බලන්න ආවාද ?
❄️ තමුන් ඔය සිංහාසනෙ වඩි වෙන්න සුදුසු නැ.
💫තමුන් ටයි එක සුදුසු නැත්තෙ තමුනුයි මගෙන් රජකම හොරකම් කලෙ
❄️ මං නෙමෙ එක හොරකම් කලෙ තමුනුයි එක නැති කර ගත්තෙ අදුරු මායාව පස්සෙ ගිහින්.
💫මම තමුන්ට...( ji-eun එයාගෙ බලයෙන් eun-ji ව බෙල්ලෙන් ඉස්සුවා)
🎀 එයි එයාව අතඅරිනවා .
💫 අනෙ බලන්නකො සමාන්ය මනුස්සයෙක් මට තර්ජනය කරනවා.
🎀 මං සාමාන්ය මනුස්සයෙක් තාමා එත් මං තමුන් එක්ක සටන් කරන්න බය නැ
💫 ඔයා කොහොමද තනියම මාව පරද්දන්නෙ.
🌸එයා විතරක් නෙමෙ අපිත් ඉන්නවා.
💫 අනෙ බය හිතුනා මං ඔහෙලා ගැන බලාගන්න වෙන කෙක්ව එවන්නම්.(Eun-ji යලුවො සටන් කරන්න යන කොටම එයාලාව අකුනු වලින් හදපු කුඩුවක හිර වෙනවා)
(එත් එක්කම එතනට එනවා)
🎗️thomas ඔයා.
⚡ඔව් මම තාමා.
❄️ඔ...හෙ.....අපිට... ද්රොහි .....උනා...(Eun-ji ට කාතා කරන්න අමාරුයි මොකද ji-eun තාම එයාව අල්ලගෙන ඉන්න නිසා)
💫ආනෙ ඔයාට දුකද
❄️ ත....මුන්... මාහා....බය...ගු...ල්ලෙ..ක් ...
Ji-eun .....එකනෙ ....මාවා... හි...ර..කරගෙන ඉන්නෙ.......
💫 මොකක්ද කිව්වුවෙ බලගන්නවා වෙන දෙ.(Ji-eun එයගෙ බලය පාවිච්චි කරලා eun-ji ව උඩට උස්සලා බිමටවැට්ටුවා. එ උනාට eun-ji අමාරුවෙන් අපාහු නැගිට්ටා)
💫තමුන් හරිම නිර්භීතයිනෙ. Thomas eun-ji ව අල්ල ගන්නවා.
⚡හොදයි .(Eun-ji , thomas සටන් කරන අතරෙ අනිත් අය කුඩුවෙන් එලියට එන්න හදනවා)
🎀 අපි හැමොම එකට බලය පාවිච්චි කරමු එතකොට හරියයි.
(කොහොම හරි කට්ටිය නිදහස් වෙලා eun-ji ට උදව් කරන්න ගියා)
🐉 eun-ji ඔයා යන්න ගිහින් ඔයගෙ අක්කාව පරද්දන්න.
❄️හොදයි .( eun-ji එයගෙ මයා බලයෙන් ji-eun ට පාහාර දුන්න එත් වැඩක් නැ එයා ගොඩක් බලවත් අනික eun-ji බලය පාලනය කරන්න බෑනේ , එත් එක්කම ji-eun එයගෙ මායා බලයෙන් eun-ji ට පාහර දෙන්න යන්න කොට එයාගෙ යලුවො ඇවිත් එයාව බෙර ගන්නවා eun-ji එත් එක්කම ඇතට විසික් වෙලා බිතියක ඔලුව වැදෙනවා)
💫 හා...හ් මම යි දැන් මෙහෙ පාලකයා.
(Eun-ji ලාවට ඇස් ඇරලා බැලුවා එයා දැක්කෙ එයාගෙ යාලුවො හැමොවම හිරකරලා කියලා එත් එක්කම එයා දැක්කා ඇතට විසික් වෙලා තියන කඩුව එයා එකත් අරගෙන අමාරුවෙන් නැගිට්ටා)
💫ඔයා තාම මැරුනෙ නැද්ද.
❄️ මා..ව... මරන්න එහෙම ලෙසියෙන් බැහැ.(Eun-ji හයියෙන් දුවගෙන ගිහින් dark magic book එකට කඩුවෙන් ඇන්නා)
💫එපා..........................
(එත එක්කම ලොකු මිදුමකින් මුලු රජධානියම වැහිලා ගියා)
(Eun-ji ටග්ගාලා ගිහින් එයාගෙ යලුවන් ව නිදහස කලා)
🎀 මොකද්ද එ eun-ji කලෙ ඔයා. ඔයාට දැන් අපිව අමතක වෙයි නෙ.
❄️ එත් ඔයාලාට මුකුත් උනෙ නැනෙ.
⚡ම්... මොකද උනෙ.?
❄️ආ... thomas .
⚡ මං මෙ කොහෙද ඉන්නෙ.
🎗️එයාට මුකුත් මතක නැද්ද ?
🐉 මං හිතන්නෙ ji-eun එයගෙ මායා බලෙන් මෙයාව මොහනය කරලා වගෙ.(එත් eun-ji froze snowball jane හැර අනිත් හැමොවම බොදවෙලා යනවා)
✨️මොකද මෙ වෙන්නෙ.
🐉 ඔයාලාට eun-ji ව අමතවෙනවා.
🎀මොකාක් එත්...
❄️ අනෙ මෙකට මුකුත් කරන්න බැයිද .
🐉මෙකට කරන්න කිසි දෙයක් ඉතුරුවෙලා නැ දැන්.(Eun-ji එයාගෙ යලුවන් ව බදාගාත්තෙ අන්තිම පාර සමුදෙන්න එයාලා අතුරු දහන් වෙනවත් එක්කම. විනාශ වෙලා තිබ්බ රජධානිය අපහු හැදුනා)
💫 මොකද උනෙ...
❄️ ji-eun ඔයා.
💫 ආ.. ඔයා කවුද කො මගෙ දෙමව්පියෝ එතකොට කොමගෙ නංගි.
❄️ ඔයාට මතක නැද්ද වෙච්ච දෙවල්.
💫 මොනාද මෙ එක නෙමෙ ඔයා කවුද.
❄️ මං eun-ji
💫 ඔයාද මෙ එත් ඔයා පොඩියට නෙ හිටියෙ.
❄️ එක දිග කතාවක් අක්කෙ(අවුරුදු ගනක් ගියා eun-ji එයගෙ බලය ටිකින් ටික පලනය කර ගත්තා එවාගෙම froze අපහු මකෙරෙක් උනා snowball ත් අපහු මනුස්සයෙක් උනා කොහොම හරි eun-ji ගෙ කැමැත්තෙන්ම එයගෙ අක්කාව රජකමට පත් කලා. එදා ඉදන් එ රජධානියෙ හැමොම සතුටින් හිටියා.එත් eun-ji ට එයාගෙ යලුවන් ව අමතක කරන්න බැරි උනා. එයා කවදා හරි දවසක එයගෙ යලුවන්ව නැවත් හොයාගනි)
The end !
...........................................................
Thankyou කාතාව කියවපු හැමොටම. තව අලුත් කතවාක් ඉක්මනින් දාන්නම් ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
The crown belongs to me 👑️ [COMPLETED✔✔]
Adventureතම රාජ්ය අල්ලා ගැනිමට සටන් වදින සහොදරියන් දෙදෙනෙකුගෙ කතාව. සටනින් කවුරු දිනයිද. "ඇයි මට එයාව දැකලා පුරුදුයි වගෙ අනෙ මංදා එ.. එයාද.. නැ... නැ එක වෙන්න බැ එයා මැරිලා ගොඩාක් කල් එක වෙන්න බැ " මායා ලොකයෙ අති බිහිසුණු සටනකට මුහුන දෙන තරුන ගැහැනු ලමයෙක්...