-pov Matthijs-
Gisteravond heb ik de aller slechtste keuze in mijn leven gemaakt.
Je zou denken, 'oh zo slecht kan het toch niet zijn? Je hebt de hele avond op de bank gelegen.'
Fout.
Dat op de bank liggen is net wat anders gelopen.
Goed, daar komt het.Ik heb gisteravond gevraagd of Annekee nog in Turijn was en of ze zin had om wat te drinken.
En wat heb ik daar een spijt van...
Aan het begin was het wel gezellig, die vriendin van haar was ook heel aardig enzo. We hebben op een terrasje gewoon wat gedronken en gekletst.
Ze vertelden me dat ze eigenlijk wel van plan waren om misschien nog even een club of een barretje ofzo in te gaan. Ze vroegen ook of ik mee ging.
Dat had ik misschien beter niet kunnen doen...Ik ben niet de grootste fan van uitgaan, maar ik had ook geen zin om weer in m'n eentje thuis te gaan zitten, dus ik had besloten om mee te gaan.
De sfeer in de club was erg gezellig, en ookal had ik weinig gedronken, had ik het nog best naar m'n zin.
Ik had niet heel veel gegeten vantevoren, dus de alcohol sloeg er wel een beetje hard in en het duurde daarom ook niet lang totdat ik goed aangeschoten was.Annekee en haar vriendin waren ook redelijk dronken, wat ook niet echt bepaald heeft meegewerkt.
De twee meiden waren gezellig aan het dansen terwijl ik toe keek en een cola opdronk.
Toen ik de cola bijna ophad, pakte Annekee mijn arm vast. "Thijsie, kom ook mee dansen." vroeg ze met zo'n zeurderig, dronken toontje.
"Nee, ik sta hier prima hoor." probeer ik er onderuit te komen.
"Neee, kom nouuu." blijft ze doorzeuren en ze trekt een extra keer aan mijn arm.
Nadat ik ze nog twee keer heeft door moeten zeuren, drink ik snel het restje van mijn drankje op en ga ik uiteindelijk toch de dansvloer op.Ik had even met Annekee gedanst en ook nog even met haar vriendin.
Het was wel te merken dat Annekee erg haar best deed om mij te versieren.
Ik was al aangeschoten dus ik had niet helemaal meer door dat ze met aan het flirten was, dus ik ging erin mee.
En ja, toen ging het fout.Ik weet niet eens meer precies waarom, maar we hebben gezoend. En eerlijk gezegd, het was nog fijn ook. Ik voelde eigenlijk weer zoals vroeger...
Het is denk ik dan mix geweest van het missen van Amy, de drank en het vertrouwde gevoel dat Annekee me gaf, want we hebben een jaar een relatie gehad voordat het uitging.
En nu ik weer helemaal nuchter ben, voel ik me er toch een partij slecht over.
Ik weet niet of het daarom is, of van de kater maar ik voel me echt zo misselijk en beroerd.
Het is maar goed dat we vandaag eindelijk een keetje vrij hadden na de afgelopen weken.Ik loop zonder shirt en met een oud ajax broekje de keuken in om te ontbijten. Blijkbaar ben ik zo in slaap gevallen.
Ik schrik me lichtelijk dood als ik iemand onder een deken op de bank zie liggen. Ik was even vergeten dat Annekee hier was blijven slapen.
De vriend van haar vriendin woont ook in Turijn, dus die sliep daar. Blijkbaar was Annekee dus ook bij haar op bezoek omdat ze voor modellenwerk hier iets moest doen, dus daarom was ze in de stad.Ik pak een schaaltje uit het keukenkastje en giet er wat yoghurt in met wat aardbeien die nog in de koelkast stonden. Ook pak ik een glas water en 2 paracetemol, in de hoop dat de misselijkheid afneemt.
Ik zit aan het keukeneiland wat op mijn telefoon te doen als ik het dagelijkse appje van Amy krijg.
Amy ❤️
Amy:
Goeie morgenn <3
Lekker geslapen??
Nog plannen vandaag?Meestal stuur ik wel een appje als ik als eerste wakker ben, maar vanochtend was dat niet echt mijn prioriteit aangezien ik voor m'n gevoel bijna dood ging, maar ja ik heb wel eens gehoord dat ik me erg goed kan aanstellen soms.
U:
Goeiemorgen schatje <3
Ja, was wel effe fijn om
weer eens uit te slapen :PNee, ga denk gwn een beetje
chillen en Netflix kijken ofzoJij ook lekker geslapen?
Amy:
Naja, ik heb wel eens
beter geslapen hahahMaar het was erg gezellig
gister, dus het was het waardU:
HahahahIk ga eventjes douchen,
app je zo wel weer xxNet nadat ik het laatste appje heb gestuurd, hoor ik was geritsel uit de woonkamer komen en ik kijk op.
Ik zie dat Annekee rechtop op de bank zit en even op haar telefoon zit.
"Goeiemorgen.". Ik kijk even op mijn telefoon. "Goeiemiddag, sorry." zeg ik als ik zie dat het al 12.30u is.
"Grappig Matta. Goeiemorgen." lacht ze. Ze staat op en loopt naar de keuken. Ze heeft een wijd T-shirt aan en een nogal kort sportbroekje aan waardoor je nog nét niet d'r kont ziet.
Ze gaat naaste me op een barkruk zitten en kijkt nadenkend voor zich uit.
"Hoe erg was ik gisteravond?" vraagt ze bezorgd.
"Tja, het was niet best, laten we het zo zeggen." lach ik. Ze zucht en leunt met haar hoofd op haar armen.
"Wat erg." lacht ze. Ze kijkt weer omhoog naar het aanrecht. "Hebben we nou echt gezoend of heb ik me dat alleen verbeeld?" vraagt ze.
"We hebben helaas gezoend." zeg ik teleurgesteld.
Ze kijkt verbaasd naar me op.
"Echt?!." vraagt ze verbaasd en ik knik. "Wat een kutzooi..." zeurt ze en laat haar hoofd weer zuchtend op haar armen vallen.Authors Note.
goeddd hier deel 2 van de spice.....
laat je voorspellingen over hoe dit af gaat lopen achter in de reactiessss
groetjess xx
en vergeet natuurlijk niet dat sterretje te kleuren :)))
JE LEEST
Langs de lijn -2-
FanfictionVervolg op 'langs de lijn' De relatie van Amy en Matthijs lijkt prima te verlopen, ondanks dat Matthijs in het buitenland woont. 'Lijkt' inderdaad, want een ex en een oud-teamgenoot weten een hele hoop roet in het eten te gooien. ...