Chapter 9

157 43 6
                                    

Still with you

( තවමත් ඔබ සමග )

" ඒක හරිම වේදනාකාරී මතකයක්... අදටත් මට හිතාගන්න බෑ ජන්ග්කුක් අපි ළඟ නෑ කියලා... "

කතාව අවසානයේ ජිමින් හඬාවැටුණෙ අනිත් අයගේ ඇස් වලටත් කඳුළු එකතු කරලා.. ජින් ජිමින් ව හග් කරා.. ඒත් එයාගේ ඇස් වලින් තවමත් කදුළු වැටෙනවා..

ටේහියුන් කණ්ඩායමේ සංවේදී කෙනා, එයත් හොඳට ඇඬුවේ එයාගේ ආදරණීය පුංචි සහෝදරයා ගේ අතීත මතක එක්ක මොහොතක් හිර වුණ නිසා....

" ඇත්තටම මිස්ටර් ජිමින් ෆෑන්ස්ලා විදියට අපිටත් ගොඩක් දුකයි.. ඒත් දෛවය කියන්නේ දෛවයම තමයි. අපිට ඒ දේ වෙනස් කරන්න බැහැ.. "

යූ ජින් ගේ අම්මා ජිමින් දිහා කණගාටුව පිරුණු ඇස් වලින් බැලුවා..

එයාලා හරිම ලස්සනයි.එකට ඉන්නකොට පොඩි පවුලක් වගේ... ආදරය, රැකවරණය ඒ හැමදේම එයාලා අතරේ තියෙනවා.. ඒක ගොඩක් වෙනස්.. ඒ වගේම ලස්සනයි.... ඒකට ඉන්න වෙනස් ලස්සන සහෝදරයෝ හය දෙනෙක්.. ඒත් හත්වෙනියා.. එයා නැති නිසා තමයි මේ... එයත් එක්ක හිටිය නම් එයාලා මීට වඩා සතුටින් ඉන්න තිබුණා....

" ටේ අඬන එක නවත්තන්න.. බලන්න මේ ළමයින්ට එපා වෙන්නත් ඇති අපි මෙතන අඬන කොට... "

" අපිට ඔයාලව තේරුම් ගන්න පුළුවන් මිස්ටර්.. ඒ ඔයාලා හැමෝගෙම සහෝදරයා... "

ජින් කියද්දී යූජින් උත්තර දුන්නා... ටේහියුන් කඳුළු පිහදලා අනික් අය දිහා හිනා වෙලා බැලුවත් ඒ ඇස් වල තියන වේදනාව හංගන්න එයාට බැරි වුණා...

" ඉතිං මිස්ටර් නම්ජූන්.. ඒ වගේම ඔයාලා හැමෝම හමුවෙන්න ලැබීම සතුටක්.. අපි ආයෙමත් දවසක පුළුවන් වුණොත් හම්බ වෙමු.... "

පැය කිහිපයක හමුවෙන් පස්සේ එයාලා පිටත් වෙන්න කලින් යූජින් ගේ අම්මා කණ්ඩායමේ හිටපු සාමාජිකයින් හැමෝටම හිස නමලා ආචාර කරා...

" ඔයාලා වගේ ආර්මි ලා අපිට එදා වගේම අදත් ලොකු හයියක් මිසිස් චෝයි... "

|| THE CLONE || ✓Where stories live. Discover now